Fitness Seller

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
Zojuist een lekkere workout gedaan!

Benen en Biceps!

BENEN

Ass to grass squats 1x10x60 1x10x80 2x8x80
Barbell lunge 3x10x40 1x7x40
Stiffed leg deadlift 4x10x60 (eerste keer!)
Leg extension 1x10x60 1x10x70 1x9x80 1x12x60 (failure)
Hamstringsmachinaal 1x10x60 1x10x70 1x8x80
Staand calf press 1x20x50 1x20x60 1x18x60 1x14x60

BICEPS
Dumbbell schuin bankje 1x10x10 1x10x12 1x10x14 1x8x14
Barbell precher curl 1x10x28 3x8x30
Dumbbell concentration curl 1x10x12 1x10x14 2x8x14

LEKKER LEKKER LEKKER LEKKER ..au au au..

Net ff een weigt gainer shake erin gegooid 1000 kcal
:lifter:
:wl:
:hedbang:
:rocknana:
:rocker:
:sd:

Zo,je had er zin in. Na zo'n beentraining de biceps nog flink aanpakken;klasse man.:D

• Topic Starter Topic Starter
:fire::fire:Thanks maatje jij bent ook lekker bezig toch veel nieuwe pr`s?
Ik ga er ook voor!

Vanavond staan borst/schouders op het 5 sterren menu!

beetje late reactie.. maarre heb mezelf geabonneerd! :thumb:

5 star rating toegevoegd! :)

Xpand

Thanks maatje,

Ik heb toch net geen m-stak gekocht maar iets anders;

- Ga dit de komende 2 maanden proberen en laat jullie mijn bevindingen weten!

Xpand
[Dymatize]
Xpand™ van Dymatize, de nieuwste Nitric Oxide Reactor formule, het meest veelzijdige ergogenische en lichaamsopbouwende produkt nu verkrijgbaar op de markt. Xpand™ vertegenwoordigt de recentste technologie Arginine Alpha Ketoglutarate (A-AKG) en TriCreatine Malate tezamen met de beste hardcore spiervolumizers om de serieuze bodybuilder ''de eeuwig durende pomp'' te geven waar zij voor zweten tijdens de trainingen. De exclusieve spiervolumizing formule brengen uw workouts op een nieuw hoger niveau met als resultaat, drastische verhogingen van spiervolume en spierkracht, atletische prestaties en een nog magerdere lichaamsmassa. Door gebruik te maken van de meest recente en technologische doorbraken bestaat Xpand™ uit de volgende revolutionaire prestatieverhogende samenstellingen:

- XPansion Matrix: Glycocyamine (Voor de omzetting van meer creatine in de spieren, en ondersteunt een evenwichtige suikerspiegel. Glycociamine zorgt er tevens voor dat zelfs bij diegenen bij wie creatine niet optimaal werkt wel werkt.) Glucuronolactone (Geeft een enorme energie voor korte en langdurige inspanningen. Ideaal dus voor zowel bodybuilding als voor duursporten). L-Citrulline (levert extra energie tevens stimuleert het ons immuunsysteem). Guanidinopropionic Acid (verhoogt het transport van voedingsstoffen de cel in). MCT's (vetten die niet als vet kunnen worden opgeslagen maar toch de vetverbranding stimuleren). Vinpocetine 99% (deze stof kan de effecten van andere warmte onwikkelende stoffen verlengen. Tevens verhoogt Vinpocetine de vetverbranding door cAMP te verhogen en te voorkomen dat deze worden afgebroken. Ook verhoogt het net als cafeïne de afgifte van noradrenaline. Vincamine 99% (zorgt voor een bloedstroom naar de hersenen waardoor de concentratie verbeterd).

- Arginine Alpha Ketoglutarate: Arginine is een aminozuur. Doordat de Arginine in de speciale Ketoglutaraat vorm genomen wordt, zorgt het voor een toename van de bloedtoevoer naar je spieren.
Deze enorme extra toevoer zorgt voor de geweldige resultaten. Al het bloed transporteert veel meer aminozuren, koolhydraten en allerlei andere stoffen naar je spieren. Je spieren zullen al deze ingrediënten opzuigen als een spons. Je spieren worden dus letterlijk dikker en voller en dus sterker.

- TriCreatine Malate: is een zeer goed oplosbare creatine waarvan de BW (biologische waarde) veel groter is dan van gewone creatine monohydraat. Dit mengsel is creatine gebonden aan malaatzuur. Malaatzuur is een lichaamseigen stof die nauw betrokken is bij de energieproduktie. Malaatzuur samen met het effect van creatine zoals in TriCreatine Malate geeft een veel grotere ATP produktie dan gewone creatine monohydraat.

- N-Acetyl-L-Glutamine: is toegevoegd omdat het lichaam tijdens de workouts Glutamine gebruikt als brandstof en door extra Glutamine te nemen herstellen de spieren veel sneller.

- Betaine Anhydrous: helpt Glycociamine bij de omzetting naar creatine. Tevens ondersteunt Betaine een optimale groeistimulans.

- Taurine: bevordert de omzetting van glycogeen in glucose, de belangrijkste brandstof voor de spieren en hersenen. Taurine stimuleert op zeer krachtige wijze de afbraak van melkzuur in de spieren. Melkzuur is een afvalprodukt van spierarbeid dat zich langzaam ophoopt en uiteindelijk tot vermoeidheid leidt. Taurine stelt deze verzuring van de spieren uit, waardoor het uithoudingsvermogen toeneemt tevens bevordert taurine de stofwisseling in de hersenen en het hart waardoor de vitaliteit wordt verhoogd

Gebruik
Shake:
Meng 1 maatschep met 350 ml water of vruchtensap en neem deze shake 30 minuten voor de training in, neem 30 minuten na de training de 2e serving in.
Op niet trainingsdagen neemt maar 1 serving in bij de ochtend/middag maaltijd.
Een pot is goed voor 50 servings.

Capsules:
- Op dagen dat u traint neemt u 45 minuten voor de training 4 capsules in en 30 minuten na de training neemt u 4 capsules in.
- Op niet trainingsdagen neemt 4 capsules in de morgen op een lege maag in en 4 capsules na de maaltijd.
Neem nooit een proteinen shake binnen het half uur voor- of nadat u de capsules heeft ingenomen.

Ingrediënten
Natural and Artificial Flavors, Stevia, Sucralose, Red #40.

Veel gestelde vragen
Wat is het verschil tussen Xpand en Energized Xpand.
U zult van Energized Xpand een nog grotere energyboost krijgen tevens zijn vitamines, koolhydraten
en een speciale energy matrix toegevoegd om een nog completer produkt te krijgen dan er al was.

Samenstelling (Per serving 18.5 gr)
ADH*
Recovery Matrix (BCAA Complex *L-Leucine, L-Isoleucine, L-Valine*, L-Tyrosine, N-Acetyl Cysteine, L-Phenalalanine, Vanadyl Sulfate in a Complex Carbohydrate base) 2078 mg
Xpansion Matrix™ (Glycocyamine, Glucuronolactone, L-Citrulline, MCTs Medium Chain Triglycerides, Caffeine, Cinnulin PF®, Vinpocetine 99%, Vincamine 99%, in a Complex Carbohydrate and Silicon Dioxide base) 4000 mg
Glutamine Fusion™ (Glutamine-AKG, N-Acetyl-L-Glutamine) 1 gr
Taurine (Micronized) 2 gr
Betaine-Anhydrous 2 gr
Arginine Alpha-Ketoglutarate (A-AKG) 3 gr
Creatine Ester Fusion™: (Creatine Ethyl Ester Malate, Tricreatine Malate) 4 gr
Vitamin B12 (as Cyanocobalamin) 37 mcg 620%
Folic Acid 90 mcg 23%
Vitamin B6 (as Pyridoxine Hydrochloride) 9 mg 450%
Vitamin B3 (as Niacin) 20 mg 100%

*ADH = aanbevolen dagelijkse hoeveelheid

Voedingswaarde (Per serving 18.5 gr)
ADH*
Calories 20
Total Carbohydrates 5 gr 2%
Sugars 0 gr

Wat vinden jullie ervan?

veel succes met je stack!

Borst Schouders

Thanks, m8!

Vandaag weer ff een workout gedaan borst en schouders;:wl::loopband::lifter:

Borst

Schuinbankdrukken 1x10x60 1x10x70 2x8x80
Plat bankje dumbbells 1x10x26 1x10x28 2x8x30
Fly`s 1x10x18 1x10x20 1x10x20 1x8x22

Schouders

Military press 2x8x40 2x8x35 (op bankje met barbell en heel breed gepakt!)
Side raises 3x10x10 1x8x12
Achterkant dumbbell 2x10x12 2x10x14
Shrugs 2x10x34 2x8x36

Zit wel erg vol van die combinatie voedingsuplementen..pfff:orly::who:

nette borst/ schouder training.

Bij dat filmpje van die machine rows, voel je je rug wel goed werken of voel je het meer in je armen?

Thanks maatje!

roei per arm machinaal

Thanks groteman!!

Ik deed deze "row roei" oefening nooit.
Dit was de eerste keer op deze manier en normaal gesproken ga ik zagen met dumbbells of de brede barbell row.

Was in eerste instantie vrij sceptisch over deze oefening omdat mijn trainingsmaat met het voorstel kwam.

Twee dagen daarna had ik een megaspierpijn in mijn wings!!!!
Als je er alleen naar keek deed het al pijn, ik kan hem iedereen aanraden....

Net weer een x-pand shake genomen...bah het is wel smerig die creatinetransportsystems.

Voelde gisteren wel een goede pomp..kan ook misschien geestelijk zijn?

Wat een super supp lijstje heb je... ga je mij achterna? Verder een fijne jaarwisseling kerel!

Fijne jaarwisseling topper...

Welke gebruik je dan mr. chick?

Rug Triceps op 31 januari pompen

Toch maar ff een uitgebreid workout gedaan ipv een kleine!
Voelt erg lekker nu maar hopen dat ik mijn ogen kan open houden t/m 12.00 uur.

RUG en TRICEPS

RUG

Stang breed optrekken chin bodyweight 97,3 kg 1x10 2x8 1x7
Apparaat smal trekken naar beneden 1x10x70 2x10x80 1x8x90 kg
Barbell row 1x10x60 3x8x80
Hyper extension 1x20 en 3x8 met 15kg en gelijk x8 zonder 15kg

TRICEPS
Dippen bodyweight 3x10 1x7
Skull crusher 3x10x35 kg 1x8x40 kg
Cable touwtjes push down 4x10x20 kg

Iedereen een heel goed uiteinde toegewenst!
Mjin dromen kunnen niet meer worden waargemaakt in 2009; de staatsloten waren op.......

Toch maar ff een uitgebreid workout gedaan ipv een kleine!
Voelt erg lekker nu maar hopen dat ik mijn ogen kan open houden t/m 12.00 uur.

RUG en TRICEPS

RUG

Stang breed optrekken chin bodyweight 97,3 kg 1x10 2x8 1x7
Apparaat smal trekken naar beneden 1x10x70 2x10x80 1x8x90 kg
Barbell row 1x10x60 3x8x80
Hyper extension 1x20 en 3x8 met 15kg en gelijk x8 zonder 15kg

TRICEPS
Dippen bodyweight 3x10 1x7
Skull crusher 3x10x35 kg 1x8x40 kg
Cable touwtjes push down 4x10x20 kg

Iedereen een heel goed uiteinde toegewenst!
Mjin dromen kunnen niet meer worden waargemaakt in 2009; de staatsloten waren op.......

Gelukkig nieuwjaar maatje en goed gerowed.:D

Terug
Naar boven