XXL Nutrition

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Yes yes....zometeen ga ik naar de gym rug,triceps en buik staan op het menu!

Heerlijk gaan we helemaal los. Ik ga wat foto`s en filmpjes maken van mijn chin-up en deathlift. Misschien dat jullie nog wat tips hebben qua techniek.

Groeten,
SgTmoSSad

Yes yes....zometeen ga ik naar de gym rug,triceps en buik staan op het menu!

Heerlijk gaan we helemaal los. Ik ga wat foto`s en filmpjes maken van mijn chin-up en deathlift. Misschien dat jullie nog wat tips hebben qua techniek.

Groeten,
SgTmoSSad

Heftige oefening die je wilt doen met je schoentjes onderste boven hangend. 5-6 herhalingen en je bent THE MAN.:D
Succes maat.

thanks ik zal het filmen en op youtube knallen..

thanks ik zal het filmen en op youtube knallen..

Je kunt de grippers wel van mij lenen: doe er toch niet veel meer mee. Bijv. voor een paar maanden.We wonen 50km.bij elkaar vandaan, dus dat moet geen probleem zijn.;) Ik heb RB100-260. Dat zijn weerstandsniveaus. Je weet niet wat je voelt de 1e x.:eek::D;)

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Yes sorry grote man!
Ik was het helemaal vergeten(te lui)....
Ga zometeen schouders trainen en mijn log weer fanatiek bijhouden.
Zaterdag ga ik een kleine vriezer kopen. Hiermee kan ik een per week koken en mijn maaltijden voor de hele week klaarmaken.

Ik heb in de sportschool op de tanita body composition gestaan;

AGE 30
GENDER MALE
HEIGHT 1,96 CM
WEIGHT 98,7 KG
BMI 25,7
BMR 10213 KJ 2441 kcal
FAT% 16,5 %
FAT MASS 16,3 kg
FFM 82,4 KG
TBW 60

Right leg 20% fat 3,0 kg fat mass en FFM 12,8 kg

Left leg 18,8% fat 3,2 kg FFM 12,8 KG

Right arm 13,6%fat 0,8kg fat mass en ffm 5,2 KG

Left arm 13,6% fat fat mass 0,9% FFM 5,4% kg.

Trunk(romp) 15,5 % fat 8,5 kg fat mass en 46,2 kg FFM

Ben heel erg benieuwd naar jullie reacties? Wat mij in ieder geval opvalt zijn;
1) over gehele linie hoog vetpercentage???????
2) in mijn benen zit het meeste vet????????

Verneem graag jullie reacties!

Vandaag weer op de bodymeter gestaan check dit en vergelijk!!!!!!!

AGE 30
GENDER MALE
HEIGHT 1,96 CM
WEIGHT 97,2 KG
BMI 25,3
BMR 10523 KJ 2515 kcal
FAT% 12,3 %
FAT MASS 12 kg
FFM 85,2 KG
TBW 60

Right leg 18,4 fat 2,9 kg fat mass en FFM 12,8 kg

Left leg 17,4% fat 2,7 kg FFM 12,8 KG

Right arm 10,6% fat 0,7 gffat mass en ffm 5,6

Left arm 10,4% fat fat mass 0,7 FFM 5,9 kg.

Trunk(romp) 9,5%!!! fat 5,1kg fat!!! mass en 48,2 kg FFM

Gruwelijk resultaat in 6 weken keihard trainen en op voeding letten!!!!!
;););););););) Ben ontzettend blij!!

Aardige stats goede progressie gemaakt op 6 weken! :thumb:

Ben zelf ook nog een leek op gebied van DL
waarom sta je eigenlijk in het eerste filmpje op een verhoogje?
Groets ;)

Je bent iig technischer als dat ik ben; (maar dat kan al snel;))
Ik zie dat je vrij breed staat en dat je bovenrug vrij beweeglijk is.
Ik denk een behoorlijke uitvoering, maar ben zelf niet technisch, dus hoop ik voor dat je een reactie krijgt van iemand die het wat beter kan beoordelen.:D;)

behoorlijke uitvoering , paar puntjes , volgens mij sta je breder dan schouder breed , probeer eens wat smaller te gaan staan , je voeten komen af en toe van de grond dat betekent dat je nog niet helemaal vast staat , en dat is wel belangrijk t.a.v. het gewicht
en idd zoals dumba al zei je beweegt je bovenlichaam af en toe - het zijn allemaal hele kleine details , + je staat nogal hoog vind ik , ik sta zelf vrij laag + mijn beginpositie is dat ik ook altijd mijn schenen tegen de stang heb stang - ik hoop dat je hier wat aan hebt

behoorlijke uitvoering , paar puntjes , volgens mij sta je breder dan schouder breed , probeer eens wat smaller te gaan staan , je voeten komen af en toe van de grond dat betekent dat je nog niet helemaal vast staat , en dat is wel belangrijk t.a.v. het gewicht
en idd zoals dumba al zei je beweegt je bovenlichaam af en toe - het zijn allemaal hele kleine details , + je staat nogal hoog vind ik , ik sta zelf vrij laag + mijn beginpositie is dat ik ook altijd mijn schenen tegen de stang heb stang - ik hoop dat je hier wat aan hebt

Dan was mijn beoordeling nog niet eens zo slecht:p. Was ik vergeten uit de periode dat ik 2x per week aan het DL-en was: wat groteman zegt: de stang tegen je schenen aan laten plakken. Geeft wel schaafwondjes op je schenen in het begin, maar je pakt snel 10-15% meer.:D;)

echte kerels gaan voor schaafplekken:D

• DEADlifts hoor je elke keer terug op de grond te leggen.
  • Chinnen doe je niet, je doet pullups, chinnen is supinated niet pronated grip.
  • en doe toch die handschoentjes weg, ziet er niet ruig uit zoals je bent !

leg uit wat je hiermee bedoelt?

su·pi·nate (sp-nt)
v. su·pi·nat·ed, su·pi·nat·ing, su·pi·nates
v.tr.
1. To turn or rotate (the hand or forearm) so that the palm faces up or forward.

pro·nate (prnt)
v. pro·nat·ed, pro·nat·ing, pro·nates
v.tr.
1.
a. To turn or rotate (the hand or forearm) so that the palm faces down or back.

dat je grip dan andersom is, als je bepaalde termen niet begrijpt kun je ze eenvoudig googlen

supinate: tegen over gestelde van pronatie

Pronate: Als je bier in je nek gooit > dat is pronatie

dat je grip dan andersom is, als je bepaalde termen niet begrijpt kun je ze eenvoudig googlen
Vond het leuker als jullie het mij uitleggen, en bedankt daarvoor :D.

Merk dat niet iedereen het eens is wat een pull-up of chin-up is. Heb een mooi clipje gevonden van wat deze gast een chin-up noemt. Mooie uitvoering trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=GMS3tiuPr6s&feature=related

Arnold noemt de overhand grip ook een chin-up (zie pics). Vind het zelf een beetje geneuzel en vind ze gelijkwaardig zal er bij mezelf noteren dat het om een overhand grip gaat.

Comment voor Mossad: Ik heb het idee dat je ellebogen wat naar voren trekken. Probeer deze in een lijn met je lichaam te houden. Hulpmiddel kan zijn te bedenken dat je je ellebogen in je zij wil trekken. Ook geeft een bredere grip veel meer spanning op je lats, voor een mooie v-vorm (zie pics arnold).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven