- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer je laat je toch niet kennen , laat ze toch man , je moet er gewoon boven staan

. Ik ga nu snel een klein bericht typen, hopelijk neem je dan het enige juiste besluit door dit log door te laten gaan!
.
.. Ik ga nu snel een klein bericht typen, hopelijk neem je dan het enige juiste besluit door dit log door te laten gaan!
Oké, er zijn altijd mensen die negatief reageren. Dit is op een forum, maar ook in het echte leven. Maar kijk eens hoeveel mensen wel positief reageren, als vb. Groteman, mc.chick, en natuurlijk alle anderen!
Soms moet je de negatieve reacties het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan. Dat is in sommige gevallen beter.
Maar, neem het beste besluit door door te gaan met dit log.
Ik weet zeker dat het voor jezelf een veel betere motivatie is.
En, laat die mensen met negatief commentaar maar kletsen.
Uiteindelijk train je voor jezelf!
Dus SgTMoSsaD, Wees slim en ga door met dit log.
Als je nu opgeeft met dit log krijg je hier later spijt van.
Negatieve reacties, tja, die krijg je soms, maar daar moet je je niks van aantrekken!
Lekker door trainen & doorloggen!
Ik blijf je steunen!
Hopelijk luister je naar me.
jammer je laat je toch niet kennen , laat ze toch man , je moet er gewoon boven staan
Gewoon lekker voor jezelf doen en wat anderen te zeggen hebben...pak zout erover heen gooien.
Waarom denk je dat dumba op mijn avatar staat? Lekker toch zo'n ijsje.
. Ik ga nu snel een klein bericht typen, hopelijk neem je dan het enige juiste besluit door dit log door te laten gaan!
Oké, er zijn altijd mensen die negatief reageren. Dit is op een forum, maar ook in het echte leven. Maar kijk eens hoeveel mensen wel positief reageren, als vb. Groteman, mc.chick, en natuurlijk alle anderen!
Soms moet je de negatieve reacties het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan. Dat is in sommige gevallen beter.
Maar, neem het beste besluit door door te gaan met dit log.
Ik weet zeker dat het voor jezelf een veel betere motivatie is.
En, laat die mensen met negatief commentaar maar kletsen.
Uiteindelijk train je voor jezelf!
Dus SgTMoSsaD, Wees slim en ga door met dit log.
Als je nu opgeeft met dit log krijg je hier later spijt van.
Negatieve reacties, tja, die krijg je soms, maar daar moet je je niks van aantrekken!
Lekker door trainen & doorloggen!
Ik blijf je steunen!
Hopelijk luister je naar me.
WTF, wat een instelling Mossad. Je stelt me erg teleur. Wat denk je dat ik voor ellende over me heen heb gekregen in mij 15kg massa topic. Dan is dit niks. Mij maakt het alleen sterker en meer gemotiveerd om harder te trainen.
Kom op gewoon doorgaan!!!!
+3,3 En daarbij, kijk mijn log eens, Daar wordt heel wat afgezeken wat ik nodig hebt!

Tijgers,
Bedankt voor jullie positieve reacties....laten wij dit kinderpartijtje maar doorzetten...
Wat denken jullie zelf? Dat Sergeant moSSad zich uit het veld laat staan?
Door een nurd?
Sorry maar het was een geintje...maar jullie hebben allemaal bewezen mijn echte digitale bodybuilder maten te zijn! Ik had even jullie aandacht nodig...lol
Laten we met zijn allen van 2009 een mooi jaar maken en knallen met die handel!!!!!!!!!
Anyway training van vandaag;
BUIK & BENEN
Gravitti boots rek was bezet!! Chips...
Straight leg hip raise
2x12
2x10
squats ass to the grass
1x10x60
1x10x70
2x8x80
1x10x60 heel langzaam
Barbell lunge
3x10x40
1x10x45
Leg press machinaal
1x10x145
1x10x160
1x10x185
Leg extension
1x10x60
1x10x70
2x9x80
Hamstringsmachinaal
1x10x60
1x10x70
1x8x80
1x10x70
Kuiten standing calf raise au au!
1x20x60
1x18x70
1x14x100
1x10x100
XPand, vitargo en whey shake...mmm!!!![]()
Franco die mannen zijn mijn homies~!Hoi Mossad,
Lekker getraind man!
Ik vind wel dat wat meer respect op zijn plaats is voor mensen die de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.
Groet franco
Ohhhh, wat een streek. Dacht dat je het meende!Goed dat je doorgaat!
Meteen ook weer een goede training, lekker.
Verder complimenten voor sniper, motiverende tekst!
Onze sniper is de filosoof van dienstanyway mossad gewoon doorgaan dus
je gaat redelijk hardcore de laatste tijd
![]()
Franco die mannen zijn mijn homies~!
Het ging om een paar kneuzen die irritante liepen te doen...maakte alleen een grapje kerel.
En moet jij nodig zeggen;
Jij gooit in een keer je log op slot terwijl er heel veel mensen zoals ik de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.(jouw woorden)
Open je log weer kerel
kan niet geloven dat sniper pas 14 is? Die gast is echt een topper~
Bedankt toppers!!!!!
ben 13.Ik heb netjes gezegd dat ik een tijdje stop met loggen in tegenstelling tot bepaalde figuren (Apennootje) en hij gaat heus wel weer open.
En ik vond het ook tof dat jullie reageerden in mijn log en ben echt niet gestopt wegens kritiek ofzo had er gewoon ff geen zin in.
Groet Franco

Lekkere squats kerel ...
en jeeezes wat een koffieklets weer
![]()
Mooie training weer sgt, maar ik ben geen 14ben 13.