AndroidHealthClinic

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
jammer je laat je toch niet kennen , laat ze toch man , je moet er gewoon boven staan

jammer je laat je toch niet kennen , laat ze toch man , je moet er gewoon boven staan

Gewoon lekker voor jezelf doen en wat anderen te zeggen hebben...pak zout erover heen gooien.;)
Waarom denk je dat dumba op mijn avatar staat? Lekker toch zo'n ijsje.

Laatst bewerkt:
WTF, wat een instelling Mossad. Je stelt me erg teleur. Wat denk je dat ik voor ellende over me heen heb gekregen in mij 15kg massa topic. Dan is dit niks. Mij maakt het alleen sterker en meer gemotiveerd om harder te trainen.

Kom op gewoon doorgaan!!!!

:(. Ik ga nu snel een klein bericht typen, hopelijk neem je dan het enige juiste besluit door dit log door te laten gaan!

Oké, er zijn altijd mensen die negatief reageren. Dit is op een forum, maar ook in het echte leven. Maar kijk eens hoeveel mensen wel positief reageren, als vb. Groteman, mc.chick, en natuurlijk alle anderen!
Soms moet je de negatieve reacties het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan. Dat is in sommige gevallen beter.
Maar, neem het beste besluit door door te gaan met dit log.
Ik weet zeker dat het voor jezelf een veel betere motivatie is.
En, laat die mensen met negatief commentaar maar kletsen.
Uiteindelijk train je voor jezelf!
Dus SgTMoSsaD, Wees slim en ga door met dit log :).
Als je nu opgeeft met dit log krijg je hier later spijt van.
Negatieve reacties, tja, die krijg je soms, maar daar moet je je niks van aantrekken!
Lekker door trainen & doorloggen!
Ik blijf je steunen!

Hopelijk luister je naar me :).

:(. Ik ga nu snel een klein bericht typen, hopelijk neem je dan het enige juiste besluit door dit log door te laten gaan!

Oké, er zijn altijd mensen die negatief reageren. Dit is op een forum, maar ook in het echte leven. Maar kijk eens hoeveel mensen wel positief reageren, als vb. Groteman, mc.chick, en natuurlijk alle anderen!
Soms moet je de negatieve reacties het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan. Dat is in sommige gevallen beter.
Negatieve reacties, tja, die krijg je soms, maar daar moet je je niks van aantrekken!
Ik blijf je steunen!

+3,3 En daarbij, kijk mijn log eens, Daar wordt heel wat afgezeken wat ik nodig hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Sergeant mossad ...je kent me toch geintje!

Gewoon lekker voor jezelf doen en wat anderen te zeggen hebben...pak zout erover heen gooien.;)
Waarom denk je dat dumba op mijn avatar staat? Lekker toch zo'n ijsje.

Ik blijf je steunen!

WTF, wat een instelling Mossad. Je stelt me erg teleur. Wat denk je dat ik voor ellende over me heen heb gekregen in mij 15kg massa topic. Dan is dit niks. Mij maakt het alleen sterker en meer gemotiveerd om harder te trainen.

Kom op gewoon doorgaan!!!!

+3,3 En daarbij, kijk mijn log eens, Daar wordt heel wat afgezeken wat ik nodig hebt!

Tijgers,

Bedankt voor jullie positieve reacties....laten wij dit kinderpartijtje maar doorzetten...

Wat denken jullie zelf? Dat Sergeant moSSad zich uit het veld laat staan?
Door een nurd? :nowai:

Sorry maar het was een geintje...maar jullie hebben allemaal bewezen mijn echte digitale bodybuilder maten te zijn! Ik had even jullie aandacht nodig...lol:thumb:

Laten we met zijn allen van 2009 een mooi jaar maken en knallen met die handel!!!!!!!!!:banme:

Anyway training van vandaag;

BUIK & BENEN

Gravitti boots rek was bezet!! Chips...

Straight leg hip raise:sd:
2x12
2x10

squats ass to the grass:whip:
1x10x60
1x10x70
2x8x80
1x10x60 heel langzaam

Barbell lunge :thumb:
3x10x40
1x10x45

Leg press machinaal:who:
1x10x145
1x10x160
1x10x185

Leg extension:rocker:
1x10x60
1x10x70
2x9x80

Hamstringsmachinaal:wl:
1x10x60
1x10x70
1x8x80
1x10x70

Kuiten standing calf raise au au!:lifter:
1x20x60
1x18x70
1x14x100
1x10x100

XPand, vitargo en whey shake...mmm!!!:meal::brew:

thats the spirit! stevig doorgetraind weeral, geniet van je shake :)

Thanks die is alweer op....lol!

Zit inmiddels weer lekker aan een nieuwe shake;

500 gram magere kwark.
0,25 magere melk
25 gram havermout....

Mmmmmmm

Ohhhh, wat een streek. Dacht dat je het meende! :fire: Goed dat je doorgaat! :wl::lifter::hedbang::grinny::laugh::lol::D

Meteen ook weer een goede training, lekker.

Verder complimenten voor sniper, motiverende tekst!

Onze sniper is de filosoof van dienst :p anyway mossad gewoon doorgaan dus;) je gaat redelijk hardcore de laatste tijd :p

Tijgers,

Bedankt voor jullie positieve reacties....laten wij dit kinderpartijtje maar doorzetten...

Wat denken jullie zelf? Dat Sergeant moSSad zich uit het veld laat staan?
Door een nurd? :nowai:

Sorry maar het was een geintje...maar jullie hebben allemaal bewezen mijn echte digitale bodybuilder maten te zijn! Ik had even jullie aandacht nodig...lol:thumb:

Laten we met zijn allen van 2009 een mooi jaar maken en knallen met die handel!!!!!!!!!:banme:

Anyway training van vandaag;

BUIK & BENEN

Gravitti boots rek was bezet!! Chips...

Straight leg hip raise:sd:
2x12
2x10

squats ass to the grass:whip:
1x10x60
1x10x70
2x8x80
1x10x60 heel langzaam

Barbell lunge :thumb:
3x10x40
1x10x45

Leg press machinaal:who:
1x10x145
1x10x160
1x10x185

Leg extension:rocker:
1x10x60
1x10x70
2x9x80

Hamstringsmachinaal:wl:
1x10x60
1x10x70
1x8x80
1x10x70

Kuiten standing calf raise au au!:lifter:
1x20x60
1x18x70
1x14x100
1x10x100

XPand, vitargo en whey shake...mmm!!!:meal::brew:

Hoi Mossad,

Lekker getraind man!

Ik vind wel dat wat meer respect op zijn plaats is voor mensen die de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.

Groet franco

Hoi Mossad,

Lekker getraind man!

Ik vind wel dat wat meer respect op zijn plaats is voor mensen die de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.

Groet franco
Franco die mannen zijn mijn homies~!
Het ging om een paar kneuzen die irritante liepen te doen...maakte alleen een grapje kerel.
En moet jij nodig zeggen;

Jij gooit in een keer je log op slot terwijl er heel veel mensen zoals ik de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.(jouw woorden)

Open je log weer kerel

Franco die mannen zijn mijn homies~!
Het ging om een paar kneuzen die irritante liepen te doen...maakte alleen een grapje kerel.
En moet jij nodig zeggen;

Jij gooit in een keer je log op slot terwijl er heel veel mensen zoals ik de moeite nemen je log te lezen en met opbouwende kritiek komen.
Van opbouwende kritiek ga je alleen maar meer vooruit.(jouw woorden)

Open je log weer kerel

Ik heb netjes gezegd dat ik een tijdje stop met loggen in tegenstelling tot bepaalde figuren (Apennootje) en hij gaat heus wel weer open.

En ik vond het ook tof dat jullie reageerden in mijn log en ben echt niet gestopt wegens kritiek ofzo had er gewoon ff geen zin in.

Groet Franco

Laatst bewerkt:
Lekkere squats kerel ...

en jeeezes wat een koffieklets weer :roflol:
:jk:

Ik heb netjes gezegd dat ik een tijdje stop met loggen in tegenstelling tot bepaalde figuren (Apennootje) en hij gaat heus wel weer open.

En ik vond het ook tof dat jullie reageerden in mijn log en ben echt niet gestopt wegens kritiek ofzo had er gewoon ff geen zin in.

Groet Franco

Lol die apennootje wat een type was dat he ze zouden dit met hem moeten doen:bukkake::verneder::hornyna::ds::verneder:

Ok colombu open die log van je weer man. Het is een goede motivatie!

Lekkere squats kerel ...

en jeeezes wat een koffieklets weer :roflol:
:jk:

Lol thanks Robke het is inderdaad net een theekransje hier....
Wel gezellig toch.....2009 wordt ons jaar topper we gaan knallen en ****ing ripped abs van de zomer!!!

Mooie training weer sgt, maar ik ben geen 14 :p ben 13.

Nog knapper topper! Je bent erg volwassen voor je leeftijd! In tegenstelling tot mij :D

Oef Nette squats, Ik 'mag' vandaag ook weer!

Moet zeggen dat die sumo deadlift ook mijn hams goed aanpakt. Ik ga in mijn fullbody ook de front squat eens proberen. Die moet heel lastig zijn.

Maar klopt dat hams zeer belangrijk zijn. Benen blijven dun als je ze niet traint.

@Imponderabilia over die achterkant schouders, wat is jou standpunt dat de chin de achterkant schouders flink aanpakt. Heb dit vroeger veel gedaan, en achterkant schouders groeide er flink van. De voorkant en zijkant wilde maar niet groeien en nu heb ik daarin ook een achterstand. Vandaar dat ik de rear delts niet apart train.

Terug
Naar boven