Fitness Seller

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
Apart dat je 10x80kg op de incline BP doet en maar 26kg flat DB press:)

Training van 30 december kerel:)
Hehehe, jij houdt het echt goed bij.

Verder nog een opmerking over die dips. Als je de triceps wilt trainen zou ik deze vervangen voor een andere oefening omdat het meer chest dips zijn. Anders komen je triceps er bekaaid vanaf. Die dips gewoon in je borst training stoppen.

Goed dat je lekker doorlogt Sgt! Trainingen zijn erg goed ook! Keep going!

• Topic Starter Topic Starter
Y0

Al met al een goede training maar net niet helemaal optimaal omdat ik alleen trainde. Met een goede trainingsmaat trainen is een groot verschil!

Slaap lekker voor straks bodybuilders....dat we maar weer flink mogen groeien vannacht.

als je aan het bulken ben kun je af en toe wel zoiets doen, cutten is over het algemeen weer wat strakker. wel goeie trainingen zie ik hier man, volhouden zo!

Thanks maat! Je hebt gelijk rossen met die handel en gewoon lekker nasjen!

oke Mossad! Lekker bezig! Je Incline en Flat BP en DB Presses gaan egt lekker!

Thanks topper....

ik voel iets groeien hier , mooi hoor:D zonder gekheid - goeie training sergeant , borst goed aangepakt - dips bw , bedoel je zeker chestdips mee - pittig

Thanks tijger!
Ik heb toch echt het idee dat ik een triceps oefening uitvoer hiermee. Of zie ik dat volkomen verkeerd?

Apart dat je 10x80kg op de incline BP doet en maar 26kg flat DB press:)

Mugje zie onderstaand bericht. Oefening heel langzaam uitgevoerd.
Wilde niet zwaarder gaan zonder assistance!

Al met al een goede training maar net niet helemaal optimaal omdat ik alleen trainde. Met een goede trainingsmaat trainen is een groot verschil!

Slaap lekker voor straks bodybuilders....dat we maar weer flink mogen groeien vannacht.

Wat denk je hoeveel kracht dat kost. Als je met DB press begint dan druk je ineens makkelijk 30kg maar ga daarna nog maar eens incline doen.

Zeker mega zwaar joh en ook nog zonder t-maat!

Training van 30 december kerel:)

Scherp mugje maar niet superscherp onderstaand bericht is je waarschijnlijk ontgaan.....

Zonder t-maatje minder zwaar trainen. Wel fantastisch uitgevoerd en heel langzaam. Geloof me dan krijg je ook een mega pomp en dan tellen die kilo`tje minder.

Hehehe, jij houdt het echt goed bij.

Verder nog een opmerking over die dips. Als je de triceps wilt trainen zou ik deze vervangen voor een andere oefening omdat het meer chest dips zijn. Anders komen je triceps er bekaaid vanaf. Die dips gewoon in je borst training stoppen.

Ik heb sterk het idee dat ik gewoon tricpes uitvoer met deze oefening of zie ik dat volkomen verkeerd?
Met een chest dip heb je toch ook je handen veel wijder?

Goed dat je lekker doorlogt Sgt! Trainingen zijn erg goed ook! Keep going!

Thanks toppertje! Jij ook ga zo door........

de ene dag is de andere niet mug , dat moet jij toch weten;)

Zeker soms voel je je superman en de andere dag wat minder sterk.
Als we maar blijven pompen toch.......~:D

Thanks voor jullie reacties en adviezen toppers!

dan hang je iets rechter en pak je idd meer je triceps , ik deed hem vandaag iets naar voren en dan pak je borst meer

schuin bankdrukken gaat erg netjes!

ja, het gaat weer hard hier ... :thumbs:

dan hang je iets rechter en pak je idd meer je triceps , ik deed hem vandaag iets naar voren en dan pak je borst meer

O ik probeer idd recht te hangen maar gaande de oefening hang ik steeds schuiner. Kan ik dan beter tussen 2 bankjes gaan dippen met gewicht op mijn benen en de echte dip als borstoefening gebruiken?

schuin bankdrukken gaat erg netjes!

Thanks brother!
ja, het gaat weer hard hier ... :thumbs:

Zeker lekker mannen!!!

Gisteavond nike air maxies, craft trainingsbroek en handschoenen aangedaan en even op de mountainbike gestapt.
Goh wat is dat lekker zeg 45 minuten fietsen in de frisse buitenlucht.
Is echt een aanrader.

Vanmiddag staat Rug en Buik op het menu! We gaan weer beuken en rammen in the gym!:rocker::thumbs::rocker2::lifter:

O ik probeer idd recht te hangen maar gaande de oefening hang ik steeds schuiner. Kan ik dan beter tussen 2 bankjes gaan dippen met gewicht op mijn benen en de echte dip als borstoefening gebruiken?

Thanks brother!

Zeker lekker mannen!!!

Gisteavond nike air maxies, craft trainingsbroek en handschoenen aangedaan en even op de mountainbike gestapt.
Goh wat is dat lekker zeg 45 minuten fietsen in de frisse buitenlucht.
Is echt een aanrader.

Vanmiddag staat Rug en Buik op het menu! We gaan weer beuken en rammen in the gym!:rocker::thumbs::rocker2::lifter:
ff Vraagske! Op wat voor intensiteit fiets je dan? gewoon rustig tempo?

Mossad kennende brand hij het rubber van zijn banden! Dure hobby :D

Burn the rubber!

ff Vraagske! Op wat voor intensiteit fiets je dan? gewoon rustig tempo?

Goede vraag; ik weet niet precies op welke intensiteit aangezien ik nog geen polar hartslagmeter heb!
Deze staat op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag.
Ik probeer in ieder geval niet heel hoog in mijn hartslag te zitten.
Aangezien mijn conditie heel erg goed is fiets ik vrij hard.
Maar probeer de laatste tijd te cardio-en nooit zonder ademhalingsproblemen omdat ik veel heb gelezen dat je daar van afvalt.

Mossad kennende brand hij het rubber van zijn banden! Dure hobby :D
Lol lol lol bunring the rubber!!! lloll watch out mossad is coming in amsterdam with 60/km p.h. on his bike.
Net even een goede rijstmaaltijd erin gegooid voor straks rug en buik staan op het programma en ik heb echt zin om te gaan trainen.
**** wat zijn die trainingen lekker verslavend zeg.
:wl::loopband::lifter::thumbs::clap:

die triceps-dip die jij doet is juist goed - gewoon afwisselen , ik dip ook weleens tussen twee bankjes - variatie is de key

fietsen is idd heel relaxed, binekort ook is terug beginnen op rustig tempo :)

Rug en Buik!!!

RUG, BUIK

RUG

Deadliften

1x10x60
1x10x80
1x10x100
1x8x100

Chinnen bodyweight
2x10
2x8

barbell row (breed)

1x10x60
1x10x80
1x8x90
1x8x90

Lever seated high (row)

1x10x60
1x9x80
1x8x80

Hyyper exentensioen met 20 kg schijf!(10 zonder en 10 met gewicht!
4x

Gravitti boots
4x10

hanging straight leg hip raise crunch
2x12
2x10

side crunches

3x20 elke zij!

Netjes!

Thanks groteman! Ik zal hem gewoon gaan afwisselen idd.
Maar helemaal kaarsrecht is ontzettend moeilijk zeg.
Is ook super zwaar. Maar het is ook een ziek gewicht met je lichaamsgewicht trainen.
Doe maar eens triceps kickbacks met 48 kg dumbbells. :D

Terug
Naar boven