- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je hoeveel kracht dat kost. Als je met DB press begint dan druk je ineens makkelijk 30kg maar ga daarna nog maar eens incline doen.Apart dat je 10x80kg op de incline BP doet en maar 26kg flat DB press![]()
Wat denk je hoeveel kracht dat kost. Als je met DB press begint dan druk je ineens makkelijk 30kg maar ga daarna nog maar eens incline doen.
Training van 30 december kerelSchuinbankdrukken 1x10x60 1x10x70 2x8x80
Plat bankje dumbbells 1x10x26 1x10x28 2x8x30
Fly`s 1x10x18 1x10x20 1x10x20 1x8x22

Hehehe, jij houdt het echt goed bij.

Al met al een goede training maar net niet helemaal optimaal omdat ik alleen trainde. Met een goede trainingsmaat trainen is een groot verschil!
Slaap lekker voor straks bodybuilders....dat we maar weer flink mogen groeien vannacht.
als je aan het bulken ben kun je af en toe wel zoiets doen, cutten is over het algemeen weer wat strakker. wel goeie trainingen zie ik hier man, volhouden zo!
oke Mossad! Lekker bezig! Je Incline en Flat BP en DB Presses gaan egt lekker!
ik voel iets groeien hier , mooi hoorzonder gekheid - goeie training sergeant , borst goed aangepakt - dips bw , bedoel je zeker chestdips mee - pittig
Apart dat je 10x80kg op de incline BP doet en maar 26kg flat DB press![]()
Al met al een goede training maar net niet helemaal optimaal omdat ik alleen trainde. Met een goede trainingsmaat trainen is een groot verschil!
Slaap lekker voor straks bodybuilders....dat we maar weer flink mogen groeien vannacht.
Wat denk je hoeveel kracht dat kost. Als je met DB press begint dan druk je ineens makkelijk 30kg maar ga daarna nog maar eens incline doen.
Hehehe, jij houdt het echt goed bij.
Verder nog een opmerking over die dips. Als je de triceps wilt trainen zou ik deze vervangen voor een andere oefening omdat het meer chest dips zijn. Anders komen je triceps er bekaaid vanaf. Die dips gewoon in je borst training stoppen.
Goed dat je lekker doorlogt Sgt! Trainingen zijn erg goed ook! Keep going!
de ene dag is de andere niet mug , dat moet jij toch weten![]()

dan hang je iets rechter en pak je idd meer je triceps , ik deed hem vandaag iets naar voren en dan pak je borst meer

ff Vraagske! Op wat voor intensiteit fiets je dan? gewoon rustig tempo?O ik probeer idd recht te hangen maar gaande de oefening hang ik steeds schuiner. Kan ik dan beter tussen 2 bankjes gaan dippen met gewicht op mijn benen en de echte dip als borstoefening gebruiken?
Thanks brother!
Zeker lekker mannen!!!
Gisteavond nike air maxies, craft trainingsbroek en handschoenen aangedaan en even op de mountainbike gestapt.
Goh wat is dat lekker zeg 45 minuten fietsen in de frisse buitenlucht.
Is echt een aanrader.
Vanmiddag staat Rug en Buik op het menu! We gaan weer beuken en rammen in the gym!![]()
ff Vraagske! Op wat voor intensiteit fiets je dan? gewoon rustig tempo?
Lol lol lol bunring the rubber!!! lloll watch out mossad is coming in amsterdam with 60/km p.h. on his bike.Mossad kennende brand hij het rubber van zijn banden! Dure hobby![]()

die triceps-dip die jij doet is juist goed - gewoon afwisselen , ik dip ook weleens tussen twee bankjes - variatie is de key
fietsen is idd heel relaxed, binekort ook is terug beginnen op rustig tempo![]()
Is ook super zwaar. Maar het is ook een ziek gewicht met je lichaamsgewicht trainen.Thanks groteman! Ik zal hem gewoon gaan afwisselen idd.
Maar helemaal kaarsrecht is ontzettend moeilijk zeg.