g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Is ook super zwaar. Maar het is ook een ziek gewicht met je lichaamsgewicht trainen.
Doe maar eens triceps kickbacks met 48 kg dumbbells.![]()
So true

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook super zwaar. Maar het is ook een ziek gewicht met je lichaamsgewicht trainen.

Doe hem puur voor de onderkant rug dus niet op de yates manier voor de bovenkantWtf wat zie ik nu een barbell row 90kg? Dit is toch een BOR? Daar wil ik een filmpje van zien, dat kan ik gewoon niet geloven. Neem aan dat je deze vrijwel parallel doet.
das zeker very very nice, lekkere training ook weer. alleen waarom doe je die hyperextensions ernog bij, onderrug is toch al redelijk zwaar belast denk ik tijdens je training
Leg je het gewicht dood neer of ga je door met je reps? Als je hem neer legt is het een pendley row.
Leg je het gewicht dood neer of ga je door met je reps? Als je hem neer legt is het een pendley row.
Maar de deadlift doe je 100kg en de BOR trek je gewoon 90 kg naar je buik toe. Vandaar mijn verbazing.

De Hyperext is echt een killer na de DL! (Ervaring, heb hem er ook maar uitgeknikkerd toen ik begon met DL) IMO Overkill! Wel netjes, je zou het wel een enkele keer kunnen doen maar ik zou het beperken!Is ook super zwaar. Maar het is ook een ziek gewicht met je lichaamsgewicht trainen.

das zeker very very nice, lekkere training ook weer. alleen waarom doe je die hyperextensions ernog bij, onderrug is toch al redelijk zwaar belast denk ik tijdens je training
Inderdaad, DL + BOR + hyperextensions voor de onderrug is vrees ik een beetje overkill. + met squatten belast je de onderrug ook een beetje.
Maar de deadlift doe je 100kg en de BOR trek je gewoon 90 kg naar je buik toe. Vandaar mijn verbazing.
Beetje onwaarschijnlijk inderdaad! Daar willen we een filmpie van zien !De Hyperext is echt een killer na de DL! (Ervaring, heb hem er ook maar uitgeknikkerd toen ik begon met DL) IMO Overkill! Wel netjes, je zou het wel een enkele keer kunnen doen maar ik zou het beperken!
Bij mij is een rendabele BOR 45 Kilo en een Rendabele DL iets meer als 70 Kilo
Doe hem puur voor de onderkant rug dus niet op de yates manier voor de bovenkant
Gappie al mijn trainingen zijn 100% waar!...
Ik zal het filmen tijdens de volgende rug-training!
Is dat zo uitzonderlijk goed dan?
Ik weet dat je door de houding de onderrug een beetje mee pakt, maar voor de onderkant rug zijn echt wel betere oefeningen (hyperext/rev.hyperext/goodmornings) te bedenken.

Een BOR voor de onderkant rugIk weet dat je door de houding de onderrug een beetje mee pakt, maar voor de onderkant rug zijn echt wel betere oefeningen (hyperext/rev.hyperext/goodmornings) te bedenken.
Wel een goede training als geheel.![]()

Yeh...
De onderkant van die chicken wings!
Voor de diepe onderkant pak ik de hyper..
De goodmorning vind ik nog steeds erg moeilijk nog nooit gedaan namelijk.
Doen jullie die wel eens

. Maximaal ik dacht iets van 110-120kg.
Ik heb nog even in mijn fitness studieboeken gekeken over de barbell oefening.
Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.
Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.
Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
Ik doe de reguliere bent over row dus het lichaam 45 graden.
Neem aan dat het nu voor iedereen duidelijk is....we hebben een BOR-discussie lol!

Zet het rugstuk in een bepaalde hoek en hou mijn