- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je geen Karma geven maar anders had je wat snoepjes van mij gehad! Repsect!
Ik doe nu i.p.v Chin Ups REAR PULL DOWNS met breede stang.. dus REAR in mijn nek! Ik pak nu 7 * 45 Kilo.. Waarschijnlijk is FRONT makkelijker niet waar?
Ik heb nog even in mijn fitness studieboeken gekeken over de barbell oefening.
Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.
Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.
Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
Ik doe de reguliere bent over row dus het lichaam 45 graden.
Neem aan dat het nu voor iedereen duidelijk is....we hebben een BOR-discussie lol!
. Het is nu helemaal duidelijk; ik gebruik zelf vaak die naar de borst toe trekken. Geen idee wat zwaarder is.
Potverdorie chin ups aan de achterkant in je nek breed? Dat is k*t voor je schouders man voelt onnatuurlijk aan. Ik doe altijd de voorkant.Ik kan je geen Karma geven maar anders had je wat snoepjes van mij gehad! Repsect!
Ik doe nu i.p.v Chin Ups REAR PULL DOWNS met breede stang.. dus REAR in mijn nek! Ik pak nu 7 * 45 Kilo.. Waarschijnlijk is FRONT makkelijker niet waar?
ziet er goede training uit, die 1e biceps oefening, bedoel je daarmee incline dumbbell curls of leg je je arm op de bank en doe je concentration curls?
Ik heb het opgezocht op exrx.net een schuin bankje en daarop gaan zitten en dan de dumbbells recht omhoog. Au au au au heerlijke oefening!
http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBInclineCurl.html
Ik doe ze met twee armen tegelijk...die brand echt top!
dan is alles okdacht dat je een concentration curl deed, en dan miste ik toch wel een compound oefening in je schema, maar zo is alles perfecto!
jeetje gast, jij rockt! goed bezig
die side raises en rear raises kan ik nog wat van leren
alleen geen supersetjes biceps he
![]()
nete leg extensions!
hardcore man die barbell lunges
hehe zat ik even op pagina 1 te lezen![]()
LOL brother! Ik wil ook eens met supersetjes gaan beginnen. Zijn supersetjes bedoeld voor groei of definitie?

Thanks voor je uitgebeide toelichting tijger!supersets zijn multifunctioneel.
je kunt ze gebruiken:
-wanneer je wat minder tijd hebt, supersetjes nemen nl. minder tijd in beslag;
-wat betreft groei, d.m.v. de hevige prikkel. een prikkel die ook lang een prikkel blijft. supersets kun je nl. met meerdere oefeningen doen;
-voor definitie.. je stofwisseling krijgt een optater vanwege het constante doorknallen, zonder (al te veel) rust, waardoor je sneller verbrand.
nadelen zijn er nagenoeg niet.. in mijn mening dan.
but remember: variatie is én blijft de sleutel![]()
Yeh! Ik hoop het want 2009 wordt de zomer van mijn leven!Ripped abs en massa!!
Thanks voor je uitgebeide toelichting tijger!
Kan je ook eens een schema van 6 weken uitvoeren alleen maar op supersetjes?
Of is het beter 1 x in het schema te werken met supersetjes?