AndroidHealthClinic

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
Dat probleem heb ik ook wel een beetje. Broeken worden wel langzaam een beetje strakker. Heb het idee dat bij een split de benen te weinig aan de beurt komen. Bij de fullbody die ik nu doe train ik 3x in de week de benen. Heb het idee dat ze nu beter reageren.

Is dat zo? Was al van plan om in de zomermaanden een FB er tegenaan te gooien, maar dit argument heeft mij zo goed als helemaal overtuigd :D

• Topic Starter Topic Starter
Beesten!

Vanochtend buik;

3x16 exercise wheel
3x30 aby sit up ..voeten 10 cm van de grond en kin naar het plafond
3x30 iedere zijde zijcrunches...

Morgen benen !

Voeding vandaag;

8.00 whey shake, havermaout, melk .lijnzaadolie met banaan
10.00 3 zuurdesembrood 75 gram amandelen met 70 gr kipfilet
12.30 100 gram rijst met 100 gram kip en 100 gram groenten
15.00 3 zuurdesembrood 75 gram amandelen met 70 gr kipfilet
18.00 100 gram rijst met 130 gram tonijn en 100 gram groenten
21.00 500 gram magere kwark 1 schep whey 3 pruimen en 0,25 l magere melk shake..

Nog ff wat groene thee straks en pitten!

Is dat zo? Was al van plan om in de zomermaanden een FB er tegenaan te gooien, maar dit argument heeft mij zo goed als helemaal overtuigd :D
Nou in een 4 daagse split trainde ik maar een dag in de week de benen. Dan deed ik wel meer oefeningen maar het onder lichaam kwam gewoon te weinig aan bod. Bij mijn fullbody zit iedere dag wel 1 of meer been oefening. Dus dat is dan 3x in de week de benen.

Je zou ook een ub/lb schema kunnen maken, dan zullen je benen ook meer aan de beurt komen.

Goeie buiktraining weer mossad!

Nog net een studie gelezen waarin stond dat zo'n exercise wheel één van de meeste
efficiente oefeningen is om je abs te sculpten. Moet mij ook weer eens zoiets zoeken
denk ik :D

Gaat nog steeds top kerel

Nou in een 4 daagse split trainde ik maar een dag in de week de benen. Dan deed ik wel meer oefeningen maar het onder lichaam kwam gewoon te weinig aan bod. Bij mijn fullbody zit iedere dag wel 1 of meer been oefening. Dus dat is dan 3x in de week de benen.

Je zou ook een ub/lb schema kunnen maken, dan zullen je benen ook meer aan de beurt komen.

Goeie buiktraining weer mossad!

Thanks!
Upper lowerbody schema? In maart ga ik jouw huidige schema volgen!

Nog net een studie gelezen waarin stond dat zo'n exercise wheel één van de meeste
efficiente oefeningen is om je abs te sculpten. Moet mij ook weer eens zoiets zoeken
denk ik :D
Gaat nog steeds top kerel

Thanks bro!
Ik heb er eentje met een veertje erin die is een stukje makkelijker als een volledige excersie wheel. Die heb ik ook geprobeer maar is te zwaar.
Eerst oefenen met deze...

Beesten; this summer ripped ABS! go go go

Hij gaat lekker bro...veel PR`s alleen maar bijna elke week nieuwe.
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik serieus volledig aan krachttraing doen..
Merk het ook aan mijn kleding. Rondom mijn middel word ik dunner en truitjes beginnen rondom schouders en biceps super strak te zitten...

Altijd heerlijk als je voelt dat je kleding strakker gaat zitten.
Dan weet je dat je goed bezig bent.

Voeding ziet er goed uit bro, weinig op aan te merken.
Misschien wat meer wisselen met eiwitbronnen, je neemt wel veel kip.
Af en toe wat rundvlees kan bijvoorbeeld geen kwaad, zit bijvoorbeeld veel ijzer in.
Of makreel, dan krijg je meteen wat extra omega-vetzuren binnen.

Altijd heerlijk als je voelt dat je kleding strakker gaat zitten.
Dan weet je dat je goed bezig bent.

Voeding ziet er goed uit bro, weinig op aan te merken.
Misschien wat meer wisselen met eiwitbronnen, je neemt wel veel kip.
Af en toe wat rundvlees kan bijvoorbeeld geen kwaad, zit bijvoorbeeld veel ijzer in.
Of makreel, dan krijg je meteen wat extra omega-vetzuren binnen.

Dit is gewoon eng! Volg je mij???????? ****ing bizar!!!:D:D
Ik ben net bij de visboer geweest en wat vis gekocht daarna jouw bericht gelezen.Het idee kwam namelijk van jouw log omdat ik je voedingspatroon had gezien en er meer vette vis en rood vlees in voorkomt dan in die van mij....eet jij by the way tartaar rauw of gebakken?

Net gekocht
- 400 makreel voor deze week op brood
- 2 haringen voor de rijstmaaltijd bij vanmiddag.

Zitten er in runderrookvlees dan ook veel eiwitten?
Dan zal ik daar eens 500 gram van kopen deze week..
Kijk wel ff in mijn voedingboek..

Thanks Loo!

Dit is gewoon eng! Volg je mij???????? ****ing bizar!!!:D:D
Ik ben net bij de visboer geweest en wat vis gekocht daarna jouw bericht gelezen.Het idee kwam namelijk van jouw log omdat ik je voedingspatroon had gezien en er meer vette vis en rood vlees in voorkomt dan in die van mij....eet jij by the way tartaar rauw of gebakken?

Net gekocht
- 400 makreel voor deze week op brood
- 2 haringen voor de rijstmaaltijd bij vanmiddag.

Zitten er in runderrookvlees dan ook veel eiwitten?
Dan zal ik daar eens 500 gram van kopen deze week..
Kijk wel ff in mijn voedingboek..

Thanks Loo!

Ja toch!

Altijd goed om af te wisselen met voedingsbronnen. Niet alleen voor de smaak...
Ik heb dat idee weer van Milos Sarcev, hij zei er een keer het een en ander over in een interview. Afgezien dat verschillende eiwitbronnen net ff verschillende eigenschappen hebben, vertelde hij ook dat veel bodybuilders een soort van voedselallergie ontwikkelen als ze constant dezelfde bronnen gebruiken. Hij kreeg het bijvoorbeeld van kip.
Jay heeft ook een keer in de muscle en fitness gezegd dat hij best veel rood vlees in z'n dieet had omdat hij dat een hoogwaardiger eiwitbron vond, o.a vanwege het ijzer.
Wel oppassen met rood vlees. Ik bak m'n tartaar nog redelijk "rare", ik vind ze doorbakken niet zo lekker en ik ben bang dat er teveel eiwit verloren gaat :D.
Vroeger at ik veel runderrookvlees, maar om financiële redenen doe ik dat niet meer en ben ik over gestapt op mager rundergehakt door de rijst.

En makreel en haring is altijd supergoed, zeker met oogpunt op je hart en vaatstelsel. (en nog een shitload aan positieve effecten van vette vis)

Ja toch!

Altijd goed om af te wisselen met voedingsbronnen. Niet alleen voor de smaak...
Ik heb dat idee weer van Milos Sarcev, hij zei er een keer het een en ander over in een interview. Afgezien dat verschillende eiwitbronnen net ff verschillende eigenschappen hebben, vertelde hij ook dat veel bodybuilders een soort van voedselallergie ontwikkelen als ze constant dezelfde bronnen gebruiken. Hij kreeg het bijvoorbeeld van kip.
Jay heeft ook een keer in de muscle en fitness gezegd dat hij best veel rood vlees in z'n dieet had omdat hij dat een hoogwaardiger eiwitbron vond, o.a vanwege het ijzer.
Wel oppassen met rood vlees. Ik bak m'n tartaar nog redelijk "rare", ik vind ze doorbakken niet zo lekker en ik ben bang dat er teveel eiwit verloren gaat :D.
Vroeger at ik veel runderrookvlees, maar om financiële redenen doe ik dat niet meer en ben ik over gestapt op mager rundergehakt door de rijst.

En makreel en haring is altijd supergoed, zeker met oogpunt op je hart en vaatstelsel. (en nog een shitload aan positieve effecten van vette vis)

Thanks bro!

net al twee maaltijden met kip vervangen door 2 haringen en 150 gram makreel.mmmmmmmm.
Met dat vlees zit ik met het volgende probleem;

Ik kook een per week en dan vries ik al mijn maaltijden om mee te nemen naar mijn werk etc anders word ik helemaal gek. Dan sta ik elke dag 2 uur in de keuken.
Kan je tartaar licht bakken en vervolgens invriezen?
Weet jij dat?

wordt die vis dan niet superdroog als je hem terug gaat invriezen? Lijkt me dan niet echt smakelijk meer.

Training Woensdag Benen beesten!

Benen!

Ass to the grass squat
1x12x30
1x10x50
1x10x70
2x8x90

geen maatje deze keer helaas!

Leg press schuin een been tegelijk
1x10x60
1x10x80
2x8x90

Lunges
2x10x50

Hamstrings leg curl
1x10x50
1x10x60
2x8x70

Leg extension
1x10x60
2x8x70

Kuiten seated calf raise super geconcentreerd
1x20x20
2x20x25

Stand calf raise.
1x14x60
1x12x70
1x10x80

Was helemaal gebroken en zelfs een beetje dizzy! Was ondanks dat ik alleen trainde een zeer goede training...

Fijne avond beesten.

Mooie training. Volgens mij kun je bij de squat iets zwaarder gaan omdat je de eerste setjes allemaal 10 reps haalt. Daarna doe je nog een setje van 8 reps. Dan kan je zeker 100kg proberen.

Jullie hebben gelijk volgende keer gewoon 110 ass to the grass!

Nou begin maar eerst eens met 100kg... we moeten niets forceren.

Mooie training! Hoger kan zeker.. Volgende week weer benen?

lol tuurlijk pak ik die 110 gewoon~ rossen met die handel

kzal dit eens gaan volgen!

:thumbs:

Mooie training. Volgens mij kun je bij de squat iets zwaarder gaan omdat je de eerste setjes allemaal 10 reps haalt. Daarna doe je nog een setje van 8 reps. Dan kan je zeker 100kg proberen.

+ 2 * 8 * 90

je had al behoorlijk veel reps gepakt - probeer dan gewonn effe 1 setje zo zwaar mogelijk - kijk wat je kan;)

Terug
Naar boven