AndroidHealthClinic

shake na KT of na cardio

Jobbe

Cool Novice
Waardering
0
Wanneer kan ik het beste mijn whey shake nemen, direct na krachttraining of eerst nog cardio en daarna pas mn shake?

En hoe zit het met gebruik van dextrose in je shake ten aanzien van de cut.. ben je dan niet aan het cardio-en voor jan lul?

Ik zou helemaal geen shake na m'n KT-training nemen.

Eerst een snelle KH-bron voor insulinepiek. Uurtje later volwaardige maaltijd incl. eiwitten ;)

• Topic Starter Topic Starter
dus geen snelle eiwitten maar enkel dextrose? leg uit :)

shake word meestal na 1 uur door je lichaam opgenomen, dextrose neemt je lichaam gelijk op.

Ik zou BCAA's voor je cardio nemen.

M.i. voor de krachttrainig ( uurtje ervoor + koolhydraten) en na de cardio, als je die gelijk achter je krachttraining doet, ook whey. Dextrose schijnt beetje dubieus te zijn, de een is er wel voorstander van en de ander niet ..

koolhydraten moet je toch juist vermijden anders is die cardio voor niks geweest?

• Topic Starter Topic Starter
daar ben ik ook benieuwd naar

Geen dextrose nemen als je in je cut zit man.
En of je nu je shake voor of na de cardio neemt gaat niet zoveel verschil maken als je een half uurtje cardio doet.
Als je je echt zorgen maakt neem dan 3gr BCAA ofzo voor je cardio en je shake erna dan, maar al bij al gaat het een miniem verschil maken.

Je kan ook de dextrose na de cardio nemen want als je hem ervoor neemt zullen de snelle suikers als primaire brandstof gebruikt worden

Neem gewoon een banaan plus een shake. Dextrose is gewoon suiker!
Je eet toch ook geen Mars na je training als je in de Cut zit.

Nogmaals dex = suiker!!
koolhydraten = is in de meeste gevallen het zelfde voor je lichaam als suiker.
Witbrood = is het zelfde als suiker voor je lichaam enz enz....

Neem gewoon een banaan plus een shake. Dextrose is gewoon suiker!
Je eet toch ook geen Mars na je training als je in de Cut zit.

Nogmaals dex = suiker!!
koolhydraten = is in de meeste gevallen het zelfde voor je lichaam als suiker.
Witbrood = is het zelfde als suiker voor je lichaam enz enz....

Het is niet gewoon suiker..

Ik ben ook aan het cutten, doe 4 keer pw KT en 6 keer pw cardio.

Als ik KT icm cardio doe neem ik vooraf AAKG/Noxplode, NA de KT en VOOR de cardio neem ik een eiwitshake evt met BCAA's.

Op deze manier komen de BCAA tijdens je cardio vrij en de eiwitten neem je op aan het eind/na mn cardio (45min cardio)

Ik zou de whey NA de cardio doen, of VOOR de KT... al neem ik persoonlijk geen whey rond de training, enkel amino's (aangezien ik een uur voor m'n training een fatsoenlijke maaltijd heb gehad).

Ik ben ook aan het cutten, doe 4 keer pw KT en 6 keer pw cardio.

Als ik KT icm cardio doe neem ik vooraf AAKG/Noxplode, NA de KT en VOOR de cardio neem ik een eiwitshake evt met BCAA's.

Op deze manier komen de BCAA tijdens je cardio vrij en de eiwitten neem je op aan het eind/na mn cardio (45min cardio)

Ik neem voor de training 2 BCAA pills (BCAA COMPLEX van Dymatize) en na de cardio. Maar wat ik hier uit begrijp moet ik deze eigenlijk voor de cardio nemen. klopt het zo? :)

Meestal half uurtje voor m'n training een whey shake met water, tijdens de training wat limonade voor de simpele suikers dan aansluitend de cardio gevold door weer whey met water.

Ik neem altijd direct na krachttraining een Whey shake met water.
Mij is altijd verteld dat je direct na trainen snel eiwitten nodig hebt.
En Whey eiwitten is zo'n beetje de snelste eiwitbron die beschikbaar is.

Terug
Naar boven