XXL Nutrition

Nieuws sharia 4 belgium platgelegd

  • Topic starter brwa
  • Startdatum
  • Reacties 110
  • Weergaven 9K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

30 jaar lol, die schapenneuker ziet er het dubbele van zijn leeftijd uit. het wordt hoog tijd dat ze heel dat smerige Brussel eens uitmesten, ik waan me iig niet meer in België als ik daar rondloop
 
Extremisme is nergens goed voor , mensen die dit ontkennen moeten dringend naar de psychiater .

In Nederland roepen christelijke partijen dagelijks op tot een land der christendom.
DAT mag weer wel, terug naar het jaar 0...

Vrije woord my ass.
 
In Nederland roepen christelijke partijen dagelijks op tot een land der christendom.
DAT mag weer wel, terug naar het jaar 0...

Vrije woord my ass.

We hebben het hier over België en in België is er geen enkele christelijke extremistische partij bekend via de media die oproept tot haat en geweld .

Oproepen tot geweld en haat is altijd extremistisch en dit deed sharia4belgium , bewijzen genoeg met filmpjes op youtube .

Leer de feiten eerst voor je kritiek geeft .

De moslimmaatschappij in België is zelf zwaar gekant TEGEN sharia4belgium moest je dit niet weten .

Sharia4belgium brengt moslims in een slecht daglicht , wat weer racisme en cultuurhaat teweegbrengt .
 
Hoop zo zwaar dat ie de Belgische nationaliteit wordt afgepakt en dat ie wordt teruggestuurd naar Marokko waar ie lekker 8 jaar in de cel zal mogen zitten.
 
Zou die chick met burka een streepje hebben of gewoon wildgroei?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. :sad:
 
Zou die chick met burka een streepje hebben of gewoon wildgroei?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. :sad:

+1

In Nederland roepen christelijke partijen dagelijks op tot een land der christendom.
DAT mag weer wel, terug naar het jaar 0...

Vrije woord my ass.

Jij snapt echt niets van het leven en waar hoor jij die christenen schreeuwen dan? (Sowieso is elk geloof onzin, maar de moslims trekken het voortouw als imbecielen)
 
Marginale organisatie met zeer weinig aanhang en gewoon inspelen op "crisissituaties".

Gewoon geen aandacht geven, klaar. 99% van de moslimgemeenschap steunt hem alvast niet maar de organisatie en dus het "recht op vrij meningsuiting" verbieden zou dan wel weer wat mensen pissig maken.
 
Hoop zo zwaar dat ie de Belgische nationaliteit wordt afgepakt en dat ie wordt teruggestuurd naar Marokko waar ie lekker 8 jaar in de cel zal mogen zitten.

Voor een keer ben ik het met je eens
 
We hebben het hier over België en in België is er geen enkele christelijke extremistische partij bekend via de media die oproept tot haat en geweld .

Oproepen tot geweld en haat is altijd extremistisch en dit deed sharia4belgium , bewijzen genoeg met filmpjes op youtube .

Leer de feiten eerst voor je kritiek geeft .

De moslimmaatschappij in België is zelf zwaar gekant TEGEN sharia4belgium moest je dit niet weten .

Sharia4belgium brengt moslims in een slecht daglicht , wat weer racisme en cultuurhaat teweegbrengt .

MAAR de meeste moslims leven wel volgens de koran en de koran is een haatboek op zichzelf . Dat boek roept op tot geweld en dat is precies wat 'sharia' dus doet . En veel moslims hopen stiekem op een heel ander beleid en hun eigen wetten ....
 
In Nederland roepen christelijke partijen dagelijks op tot een land der christendom.
DAT mag weer wel, terug naar het jaar 0...

Vrije woord my ass.

dat is omdat Nederland en België dan ook landen met een christelijke traditie zijn... Ik snap nooit die commotie die moslims maken; die mensen komen naar ons land en behouden het recht om hun geloof te blijven belijden, openbaar op straat; ze worden dan nog eens gesubsidieerd ook; er worden zelfs radiouitzendingen op het nationale net gespeeld, er gebeuren initiatieven om de eetcultuur te verkennen; de modale burger toont respect en interesse in de moslimcultuur. Wanneer er dan terechte kritiek volgt op bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen: bvb de hoge criminaliteitsgraad, hoge werkloosheidsgraad, toenemend extremisme, ghettovorming, ... dan is dat dan racisme en een ongelijke behandeling, dat is een absurditeit en het geeft aanleiding tot een vergroting van het wij-tegen-zij gevoel langs beide kanten. En dat vormt de Breiviks en abu imrams van onze samenleving

Dat er dan nog extreme christenen zouden zijn in dit land, dat is bespottelijk. Ik herinner me één documentaire over de post-saddam situatie in Irak voor de christelijke minderheid; ten dode opgeschreven waren ze en zijn ze nog altijd. Dit zie je hier toch niet? Het ironische van heel deze situatie is dat in de middeleeuwen de islamwereld een baken van relatieve tolerantie was tegenover andersdenkenden. Wat is er gebeurd? denk ik dan

Het is een sociologische ramp dat net nu we als West-Europese beschaving net het juk van de archaïsche geloofsbelijdenissen aan het afwerpen zijn, we opnieuw moeten gaan rekening houden om niet op lange tenen te trappen. Ik eindig met een verschrikkelijke veralgemening: als je je gediscrimineerd voelt, dan is er niks wat je tegenhoudt om te emigreren naar een land die je wel volledig steunt in je geloofsbelijdenis; hier zijn nu éénmaal wetten en die moet je naleven; óók als je moslim bent of van gelijk welk ander geloof, als je dat niet doet, dan moet je het maar weten als je gestraft wordt.
 
MAAR de meeste moslims leven wel volgens de koran en de koran is een haatboek op zichzelf . Dat boek roept op tot geweld en dat is precies wat 'sharia' dus doet . En veel moslims hopen stiekem op een heel ander beleid en hun eigen wetten ....

De koran is voor interpretatie vatbaar net zoals de bijbel .

Het zijn de stammen die die de koran nogal soms vergezocht interpreteren .
 
Dat werkt niet,leeft dus op ons kap,pleegt criminele feiten en gaat dan nog komen vertellen "als het de Belgen niet aanstaat,ze maar moeten verhuizen".

Wel: weg met die gasten,zo snel mogelijk,desnoods met harde maatregelingen.
 
Dat werkt niet,leeft dus op ons kap,pleegt criminele feiten en gaat dan nog komen vertellen "als het de Belgen niet aanstaat,ze maar moeten verhuizen".

Wel: weg met die gasten,zo snel mogelijk,desnoods met harde maatregelingen.

Over extremisten die hun geloof als wet zien , geef ik je gelijk .
 
De koran is voor interpretatie vatbaar net zoals de bijbel .

Het zijn de stammen die die de koran nogal soms vergezocht interpreteren .


er staan thans duidelijke alinea's in die oproepen tot haat en geweld tov anderer geloven . Weet nu niet vanbuiten welke paragrafen juist maar ze staan der wel in .
 
Goede éérste stap, hopelijk houd het hier niet op.
 
Back
Naar boven