Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SHE zei:players?er is altijd baas boven baas...en om Testoboy te antwoorden; je zal vast een heel schattige knul zijn , maar ik beperk me tot de heren waarvan de ouders , volgens de nederlandse wet niet meer financieel verantwoordelijk voor ze zijn .
Je hebt nu maar 1 vraag beantwoord van mij ..Lady SHE 
Man-Mountain zei:
SHE zei:Idd, Purple's foto komt me zelfs erg bekend voor van een ander forum..en als dat dezelfde is, dan durf ik zelfs te zeggen dat ik het er best op zou kunnen doen!![]()

Jammer.SHE zei:Ik trek mijn grens bij dieren en kinderen, verder is alles wel een keer het overwegen waard
SHE zei:dat heeft niets met coïtus te maken, maar met incontinentie en het missen van wat chromosoompjes

KaLe zei:hahaha, ze staat der mannetje wel zegEen vrouw met pit
![]()

Mars zei:Het is nou eenmaal een mannenforum en ik denk dat de dames die er zijn best opzichzelf kunnen passen.. ze hebben vast weleens een stijve plasser gezien ergens.
axestream zei:Tuurlijk, zij die posten wel, maar ik denk toch dat het vele anderen afschrikt.

Rob G zei:En als al die geile praat hen niet weg jaagt doet die avatar van jou het wel...
![]()