AndroidHealthClinic

SHE stelt zich veur

SHE zei:
players? :D er is altijd baas boven baas...en om Testoboy te antwoorden; je zal vast een heel schattige knul zijn , maar ik beperk me tot de heren waarvan de ouders , volgens de nederlandse wet niet meer financieel verantwoordelijk voor ze zijn .

Yeah right. :D Je hebt nu maar 1 vraag beantwoord van mij ..Lady SHE :)

she heb je er problemen mee om een x iets af te spreken met een 7 jaar jongere man
?

edit: im a self-made man btw

Laatst bewerkt:
SHE zei:
Idd, Purple's foto komt me zelfs erg bekend voor van een ander forum..en als dat dezelfde is, dan durf ik zelfs te zeggen dat ik het er best op zou kunnen doen! :p

die reply had ik dus echt niet zien komen... :S

verbazingwekkend hoe geflatteerd purple is trouwens, nou jah zal weer eens wat anders zijn... :)

Haha, eindelijk een vrouw die nog een beetje bijdehanter is als de geile sjakies van hier. Heeft wel lang geduurd maar at last.

hahaha, ze staat der mannetje wel zeg :thumb: Een vrouw met pit :D

ROFL :-). Naast spieren hebben sommigen precies een beeke teveel testosteron, ik vrees dat SHE niet zo lang op dit forum gaat blijven op deze manier. Maar in elk geval, welkom...

Ik heb zo'n vermoeden dat ze er wel mee om kan gaan.

Het is nou eenmaal een mannenforum en ik denk dat de dames die er zijn best opzichzelf kunnen passen.. ze hebben vast weleens een stijve plasser gezien ergens.

Mars zei:
Het is nou eenmaal een mannenforum en ik denk dat de dames die er zijn best opzichzelf kunnen passen.. ze hebben vast weleens een stijve plasser gezien ergens.

Tuurlijk, zij die posten wel, maar ik denk toch dat het vele anderen afschrikt.

Lig in een deuk hier :D Blijkbaar nog aardig wat pubertjes op dbb.com haha..

daar twijfel ik niet aan, maar of ze het graag heeft...

Terug
Naar boven