XXL Nutrition

SHE stelt zich veur

als fitness-instructrice heb je vast wel enkele tips voor de vrouwen ?

-Ma3stro- zei:
hmm er schiet me iets van een Veronica fotoshoot binnen, of ben ik nou gek? :)

oh en welkom natuurlijk

Uhhhh..... ik vat'm niet... Maar ik ben wel beniewd naar die fotoshoot :) Waar kan ik die vinden?

• Topic Starter Topic Starter
Daar was ik al bang voor...maar goed, ga naar www.veronica.nl, dan naar babes, dan klik je op Peter Verduin, dan op de serie "nightlife"
De pics waar een meisje met donker haar op te vinden zijn, ben ik .
Ik vind ze zelf niet zo leuk en alles behalve respresentatief voor dit forum, maar goed..smaken kunnen verschillen ;-)

Ben jij Gina...?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Jullie hadden natuurlijk niet in de gaten dat daar nog een spiegel stond he! ;)
[Abeelding niet meer beschikbaar]

't gaat me niet om een specifieke oefening, maar het lijkt met dat jij als vrouw iets kan vertellen over de does en don'ts waar het gaat om vrouwen fitness

@ Mien: Ik kan geen tips geven, zonder te weten wat je doelstelling is. Of je doet aan BB, of aan krachttraining of aan bodyshaping...er zit een wereld van verschil tussen die 3 dingen, al komen 1 en 2 aardig dicht bij elkaar in de buurt.
Bovendien denk ik, dat de meesten hier wel dermate serieus bezig zijn , dat ze zelf al aardig wat kennis in huis hebben.
Enige waar ik tijdens mijn opleiding een focus op heb gehad was anatomie, blessure preventie en voedingsleer.

welkom.

beetje wazige foto´s :cool:

welkom :)

Welkom,
mooie foto's ;)

daaaaaaaaaaaaamn wat een lijpe chick...ze kan vechten... ze is cleopatra nr2.. en heeft de kennis van einstijn... wil je trouwen met me???? :p

ja, purple maar jouw foto's mogen er ook wel zijn.

Idd, Purple's foto komt me zelfs erg bekend voor van een ander forum..en als dat dezelfde is, dan durf ik zelfs te zeggen dat ik het er best op zou kunnen doen! :p

Dat is echt vragen om reacties... :rolleyes:

SHE zei:
Idd, Purple's foto komt me zelfs erg bekend voor van een ander forum..en als dat dezelfde is, dan durf ik zelfs te zeggen dat ik het er best op zou kunnen doen! :p

Dat kan wel kloppen. Zit op nog meer fora's...

Best op kunnen doen.. haha... Dank je... :p

Terug
Naar boven