MuscleMeat

Shirt uit in sportschool

Wat als je traint in iets van nike fit? Dit is als een soort van second skin. Ik heb er nooit probs mee gehad....
Voor de 'echt grote' onder ons misschien geen optie..

Heb dit ook wel eens gedaan:o
Dit was toen puur om foto's te maken

toevallig 2 uurtjes geleden ff gedaan :roflol:

als er geen oude vrouwtjes/ minder serieuze sportschool volk is, is het geen probleem bij ons in de gym.

Mijn oude sportschool deden ze moeilijk over mp3's, tshirt zonder mouwen etc. Ze wilde geen bodybuilders (stond letterlijk in de folder ???).
Zeiklui ben daar nu gelukkig weg. Geen inversteringen in spullen....
Bij mijn nieuwe maakt het allemaal niet uit zolang je maar niet gaat bellen. pfff dat bellen is pas irri! Lekker in hempie trainen, nu met dit weer zeker!

Regelmatig in de gym gedaan, vooral bij mijn oude. Niemand die er ooit over geklaagd heeft. En anders, who cares... sta er niet in mijn blote lul.

Lijkt me wel chill om een keer met blote bast te trainen, maar dat gaat er bij ons ook echt niet in. Ik train wel regelmatig in een hemdje, ziet er ook al vrij lomp uit :).

no problem bij ons mag het gewoon

bij ons mag het niet ...... maar bellen en apparaat voor half uur bezet houden tuurlijk wel ...

toevallig 2 uurtjes geleden ff gedaan :roflol:

als er geen oude vrouwtjes/ minder serieuze sportschool volk is, is het geen probleem bij ons in de gym.

+1 Bij ons doen ze dan gewoon mee en gaan ze vergelijken. :roflol: Al heb ik het zelf nog niet gedaan.

bij ons mag alles, toch ongewassen in de sauna gaan en er zefs in scheren, hoe gort het ook is. Laatst lag er ook een plas bloed in, ws van iemand er aan het injecteren was en vergat dat de sauna niet de beste plek was.

Wordt allemaal niks om gezegd. Er zijn wel regels maar ik ben zowat enige Belg :D

Een sportschool is er toch voor om aan je lichaam te werken, dan mag je toch best kijken naar vooruitgang.

Layne Noton had laatst wat fototjes geschoten van zijn huidige conditie, maar benen zater er niet bij want DAT mocht niet in de gym....

Zo zie je maar weer overal gelden andere regeltjes. Vraag het aan de leiding of maak je fototjes ergens anders.

Ja, is belachelijk... in die jannette centra kan topless poseren niet...
Dus als je serieus BB doet ben je verplicht een hardcore barak te zoeken..

Hey Jeppe en Aaron.. hoe zit da bij jullie daar?
Ik neem aan dat ge daar in poseerslip kunt binnengaan?

Nee, dan die tank-tops... met ongeschoren oksels ... brrrr...

Of al die lelijke, vieze, stinkende en te dikke (of graat-magere) medemensen waar ik gedwongen naar moet kijken.

Goeie plek trouwens om de Mexicaanse griep op te lopen bedenk ik me ineens.. desinfecteer-spray maar in de tas doen ?

als ik mijn benen aan het trainen be, doe ik vaak wel even mijn broek naar beneden om te kijken of alles ook prima pompt ....soms gaat dan ook per ongeluk mijn onderbroek uit :rolleyes:

Met die hitte steeds shirt less...Niemand die ervan klaagt of zaagt.
Poses doe ik in volle zaal zelfs, nu wel een beetje buff (vet aan het kweken)
Waardoor wat meer schaamte.

Ja, is belachelijk... in die jannette centra kan topless poseren niet...
Dus als je serieus BB doet ben je verplicht een hardcore barak te zoeken..

Hey Jeppe en Aaron.. hoe zit da bij jullie daar?
Ik neem aan dat ge daar in poseerslip kunt binnengaan?

lol in poseerslip, zo krijg het woorde harcore een totaal andere betekenis!

Terug
Naar boven