Fitness Seller

Shit, top vial niet ontsmet... erg?

Testo zei:
Als je echt goed wil ontsmetten zou je 20min met alcohol op de plek moeten cleanen....is me ook verteld door een huisarts en daardoor doen ze het weinig meer.
Mijn laatste bloedtest werd er ook niet ontsmet en ramde dat kreng die naald er nog pijnlijk hard in ook....de sl*t!:mad:

Ik laat toch veel bloed prikken maar bij wordt toch echt de huid eerst ontsmet
Heb Wat je zegt klopt dat je wel minstens een minuut moet wrijven om het goed te ontsmetten (20 min is wat overdreven denk ik :) ) --had het ook na gevraagt
Maar zoals je ziet ze lullen allemaal anders en denken anders Ik blijf me huid gewoon ontsmetten voor de zekerheid .Die 4 euro voor 100 alc doekjes kom ik ook wel overheen met al die kosten die ik al aan AAs heb gespandeerd doe ik daar ook niet moeilijk over :)

alcoholdoekjes zijn een mechanische verwijdering van vuil op de plaats waar je injecteert. Het is een voorzorgsmaatregel tegen het inbrengen van vuiltjes op de huid door de naald.

Maar wat zeg jij dan? Wel of niet je huid ontsmetten voor de injectie?

IMO als er een steriele naald word gebruikt is desinfecteren geen noodzaak, maar kwaad kan het niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
IMO als er een steriele naald word gebruikt is injecteren geen noodzaak, maar kwaad kan het niet.

:D Hehehe, injecteren geen noodzaak..

(desinfecteren ipv injecteren bedoel je zeker)

Terug
Naar boven