MuscleMeat

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Donderdag voorslaan
rustig voorgeslagen tot 85 kilo 10 herhalingen.
daarna nog rug en bicep oefeningen gedaan.

Zaterdag:
Nu ik toch lekker blessures aan het verzamelen ben ook ff de rug nog meekunnen pakken vandaag:mad:
Het ging fout bij het squatten, eerst 10x60 daarna 10x100
en toen 2 x 140 bij de eerste keer voelde ik wat in mijn onderrug schieten, en toen was het klaar. K*t zooi

Maandag:
Rug gaat wel wat beter. Vandaag naar de dokter geweest op mijn werk, maar hij kon er niet veel van maken. Het vervelende is dat het precies op mijn wervel pijn doet en niet ernaast. Maar goed, deze week alleen maar naar mijn werk op en neer op de race fiets en verder ff niets. k*t zooi.

Woensdag:
Weer naar de dokter geweest, maar nu al aanzienlijke verbetering opgetreden. Na de pasen weer aan het ijzer trekken. Wel elke dag een stukje omgefietst zodat ik elke dag ongeveer een uur op de racefiets zit.

Maandag:

vandaag ff bankdrukken en ff kijken of het met de rug wat wil, hij voel nog wel wat stijf aan het ruggetje, dus alles wat ik doe, word voor zichtig.

Sterkte Dude.. over een maandje start het Baancircuit weer. Misschien dat ik jou en 400mman daar nog eens tegenkom, hoewel ik vaak pas laat moet smijten

Bankdrukken:
Een hele rustige pyramide
12x60
10x75
8x85
6x90
4x95
2x105
4x95
6x90
8x85

Daarna nog nekdrukken met twee losse dumbbells van 20kg
en nog de triceps ff gepakt. Rug voelt goed aan.

Van het bankdrukken, een week lang spierpijn gehad ongeveer, omdat ik alleen nog maar 3x3 series maakte, wel weer ff lekker.

Twee keer afgelopen week nog een discus training mee gepakt.

En zaterdag was het grote moment, het testen van het ruggetje.

dus:Squat:
2x10x65 en alles met riem, ik doe de aankomende periode al mijn series met riem.
1x10x105
1x8x145 ( hierbij ging het vorige keer al mis, nu niet :D)
1x5x165 ( Alleen op mijn techniek gelet, dat ik mijn boven lichaam niet te ver naar voren laat kantelen )
Geen last van de rug, maar ben niet zwaarder gegaan, omdat het ook alweer 3 weken terug is dat ik fatsoenlijk heb gesquat. Dus ff rustig aan weer naar de zware gewichten toe.

Maandag:
Discus training
Dinsdag:
Bank:
pyramide heen en weer tot 125
3x8x65 stoten
triceps
schuinbank
dippen
Woensdag
Discus

Maandag:

Lekkere kogel training gehad, met een constante 14mtr factor, altijd lekker zo vroeg in het seizoen.

Woensdag:

Ik zou even kogel gaan trainen, maar toen ik aan kwam bleek er een wedstrijd te zijn. Aangezien ik de dag ervoor nog volop borst en triceps had gedaan, zat ik nog lekker onder de spierpijn. verste worp was dan ook 13.90 en de andere twee daar in de buurt.
Verste seizoen opener ooit, dus wat dat betreft zit het wel goed, alleen jammer dat ik niet met een dikke 14 mtr ben begonnen. Maar 27 april dan is de eerste competitie wedstrijd en dan gaan we knallen.

Hou je altijd enkele dagen extra rust voor de wedstrijd i.v.m. spierpijn en rust?

Woensdag:

Ik zou even kogel gaan trainen, maar toen ik aan kwam bleek er een wedstrijd te zijn. Aangezien ik de dag ervoor nog volop borst en triceps had gedaan, zat ik nog lekker onder de spierpijn. verste worp was dan ook 13.90 en de andere twee daar in de buurt.
Verste seizoen opener ooit, dus wat dat betreft zit het wel goed, alleen jammer dat ik niet met een dikke 14 mtr ben begonnen. Maar 27 april dan is de eerste competitie wedstrijd en dan gaan we knallen.

Fraaie afstand! Jaloers hiero :o

Ben jij overigens nederlands beste glijder in de ranglijsten??

Ik heb vorig seizoen 15,24 gestoten maar mijn trainingsmaat, Marcel Mahie, had 15,50. Dus er is in ieder geval 1 glijder beter. En ja, volgens mij draait de rest dus zullen wij twee wel de beste glijders zijn, maar ik zou het niet zeker durven zeggen.

Ik ben de beste links handige kleurenblinde b-pupil techniek aan springer stoter.. van heel het postcode gebied! (die speerwerpt)

Ik neem dat 1 van je doelen is om structureel boven meneer Mahie uit te komen! Succes daarbij!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven