XXL Nutrition

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
14,92m zag ik! Getting close!! :thumbs:
Hoe ging het?

Jaap

• Topic Starter Topic Starter
Eerste 3 worpen waren niet goed ( 14,30 - 14,10 - 14,30 )
Kwam vooral doordat ik toch ook wel een romp stoter ben en soms veel te veel daar uit wil halen. Maar de laatste kwam de heup aardig door en raakte ik hem goed, maar dan is het altijd weer jammer dat je maar 4 pogingen hebt he:D
Maar ik was wel tevreden. Elke wedstrijd gaat het weer wat verder en ik hoop nu blessure vrij te blijven. Hoe had jij het gedaan eigenlijk?

Eerste 3 worpen waren niet goed ( 14,30 - 14,10 - 14,30 )
Kwam vooral doordat ik toch ook wel een romp stoter ben en soms veel te veel daar uit wil halen. Maar de laatste kwam de heup aardig door en raakte ik hem goed, maar dan is het altijd weer jammer dat je maar 4 pogingen hebt he:D
Maar ik was wel tevreden. Elke wedstrijd gaat het weer wat verder en ik hoop nu blessure vrij te blijven. Hoe had jij het gedaan eigenlijk?

15,17 en dat was prut. Er zat dynamiet in m'n arm maar ik kon m'n been er steeds niet goed onder krijgen...

Zit jij ook in de promotie/degradatie in september?

Jaap

Jep, dus in September mogen we tegen elkaar strijden, begrijp ik hier uit.

Goed bezig kerel!

Allemaal voor een 50 cm kogelstoot PR in September dan?

Op zijn minst Ari.:D

Deze week:
Trekken :
Tot 80 kilo 4x
Voorslaan
tot en met 105
Toch wat last van mijn knie gekregen, doe met de benen dus ff rustig aan.

Nog wat gekogeld deze week, ging wel lekker, maar voelde lichtjes de knie opspelen, mag niet echt een naam hebben.

Bankdrukken:
Ik heb door afgelopen tijd toch een beetje achterstand met bankdrukken en wou ff kijken waar ik stond, dus:
10x65
6x105
3x130
1x140
1x145 ( gemist, k*t want 140 ging vrij makkelijk )

Nog wat nekstoten gedaan met 80kg
nog wat flyes met 30 en nog wat dippen en tot slot nog een tricep oefening om alles ff vol te pompen.
Al met al een lekkere training.

hier dus nog een kogelstoten/discuswerper. ik heb dan ff een vraagje :p
welke oefeningen kan ik het beste doen om zo snel mogelijk explosiever te worden en sneller te kunnen aanglijden, ik doe nu bench press, squatten , deadlifts, flyes, nekstoten en buikspier; zou jij hier nog wat aan toe voegen, zo ja wat :p

alvast bedankt ;)

Trekken en voorslaan zijn super belangrijk voor je strekketen. Daar word je explosief van en van korte sprintjes 20-30mtr, Jump squats, Plymetrische sprong oefeningen. Maar je moet alles wel goed opbouwen, want al die oefeningen zijn wel voor gevorderde. Succes ermee!

hartstikke bedankt ;)

hoop dat ik volgend jaar mee kan doen met top van NK bij B-junioren.
moet lukken maar dan moet ik wel veel krachttraining gaan doen en meer gaan trainen maar zal wel loslopen allemaal.

Zo vandaag in de tuin gewerkt als mooie alternatieve training, morgen zeker weten spierpijn ( ik zit bij de marine, dus werken is mij vreemd :D)

Knietje gaat beter, morgen ff testen met squatten en misschien nog ff wat oud ijzer weg fl*kkeren.

Ja, vandaag spierpijn, maar alleen in mijn onderarm van mijn werp arm, een goede reden om de kogel links te laten liggen en ff te gaan squatten:
10x60
8x100
6x140
3x175
1x190 ( Het is wel eens makkelijker gegaan en ik heb ook nog wel eens 1x5x190 gedaan, maar ik zit weer in de opbouw )

Uitvalpassen maar dan doorstappent met 60 kilo ( au )

Vandaag Bankdrukken:
2x10x65
1x6x105
1x5x130
1x3x135
1x2x140
1x1x145
1x1x150 ( net gemist, k*t zooi )

Daarna nog wat gekogeld, ging wel lekker.

Dinsdag:
RUSTDAG, vet lekker, ff bijkomen van alle spierpijntjes, morgen weer knallen met trekken voorslaan, en vrijdag een avond instuif.

Nee, in grotebroek, maar als het regent dan ga ik ook niet hoor.:D

Je bent toch niet van suiker man!

Nee, maar ik ben duiker van beroep en ik mag niet nat worden van de dokter:D
Nee, ik ga heen voor de prestatie, en als het regent dan is dat niet prestatie bevorderend. Schnapst du!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven