AndroidHealthClinic

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben de beste links handige kleurenblinde b-pupil techniek aan springer stoter.. van heel het postcode gebied! (die speerwerpt)

Ik neem dat 1 van je doelen is om structureel boven meneer Mahie uit te komen! Succes daarbij!

Jaja, hee ik was niet degene die hier over begon he!:mad:

Maar op dit moment is het niet zo moeilijk om boven Marcel uit te komen, hij is namelijk geblesseerd:D

Maar het doel van dit jaar is om toch een keer die 16 mtr aan te tikken.

I was just jokin'

16 meter vindt ik een mooie prestatie. Laat niets je in de weg staan :D ik ga voor 4x die afstand :D

QUOTE=Ari70;2774284]I was just jokin'

16 meter vindt ik een mooie prestatie. Laat niets je in de weg staan :D ik ga voor 4x die afstand :D[/QUOTE]

Das ver hoor met kogel:D

Donderdag:

Trekken ( of in het engelands "the snatch" )
2x8x65
1x6x75
1x3x80 ( werd 1 x 80 )

Dat trekken valt met toch vies tegen, zeker op omdat ik technisch er heel slecht in ben.

Daarna met 80kg bent over rows gedaan
Optrekken een paar series en nog wat Bicep curls.

Het ging voor geen meter en ik begreep de volgende dag ook waarom, ik had lekker een griepje onder de leden. Dus vrijdag op mijn werk als een zombie rond gelopen en vandaag zaterdag, de hele dag lamlendig. Morgen ff kijken hoe het gaat en maandag dan maar ff squatten.

Vrijdag:

Wedstrijdje gehad in Alkmaar bij Hylas, alleen kogel helaas, discus ging niet door.

Eerste stoot was 14.42 en de beste was 14.60

15 meter zit er voor me gevoel wel in, alleen moet alles nog ff kloppen.

Is het niet zo dat je morgen competitie heb.. dan wordt het gewoon dan 15 meter!

Vrijdag:

Wedstrijdje gehad in Alkmaar bij Hylas, alleen kogel helaas, discus ging niet door.

Eerste stoot was 14.42 en de beste was 14.60

15 meter zit er voor me gevoel wel in, alleen moet alles nog ff kloppen.

Goede afstand, zeker als je een griepje onder de leden hebt! Ik kijk uit naar een duel :p , ergens in september wordt dat hoop ik.

Jaap

14.19m tevreden??

Nee, ik baalde als een stekker. Eerste twee worpen verkloot en de laatste twee raakte ik voor geen meter.

Competitie druk, dat je het niet alleen voor jezelf doet maar ook voor je team?

Goede afstand 14,77m zag ik. Tevreden?

Jaap

Ja, was wel tevreden. Het begint nu technisch weer wat beter te lopen, maar alleen mijn worp nog niet helemaal af. Vrijdag weer een avond instuif in Den Helder, dan ga ik toch voor over de 15mtr.

Zo, een lekker tijdje mijn log laten zitten, probeer het weer ff op te pakken.

Vrijdag wedstrijd gehad in Den Helder. Liep voor mijn gevoel super lekker alleen de afstanden waren er niet naar.
Kogel 14.34
discus 42 nog wat
speer 37.82
Door dat k*t speerwerpen een spier in mijn onderarm verrekt ( ik dacht eerst gescheurd )
Weekend rust gehad en de pijn was gehalveerd.
Maandag: Squatten
10x60
10x100
8x140
6x160
3x170
2x185
Voelde heel makkelijk aan, maar wou niet te zwaar gaan omdat ik een tijd terug mijn rug ermee verkloot had.

Dinsdag: Bankdrukken
10x60
10x90
8x100
3x110
3x120
3x130
3x120
10x100

Uitstoten vanaf de borst 3x4x80
en tot slot twee tricep oefeningen en een serie buikspieren.

Speerwerpen, is eigenlijk ook alleen voor de elite atleten.. Maar weet wat je bedoelt, ik heb mijn onderarm wel eens ingescheurd.

Succes met herstel en knallen

Je hebt helemaal gelijk Ari:D

Dank u wel, voor je erkenning...

Donderdag :
Trekken 2x10x60
Voorslaan:
1x10x105
1x4x115
1x1x120
1x1x125 Mislukt

Bentoverrowing
3x10x80

Optrekken
3x5 herhalingen ( ben nu 103 kilo he! )

Bicep curl
3x8x20kg

Van de week nog gebankt tot 1x140, wel gehaald, maar voelde k*t
Squatten idem dito wou tot 200 gaan, maar haakte al af bij 175, na twee keer was ik moe.
Vanavond ff kijken hoe de onderarm het houd met de kogel, want zondag weer een competitie wedstrijd. Voelt toch nog niet helemaal lekker die k*t arm

Van de week nog gebankt tot 1x140, wel gehaald, maar voelde k*t
Squatten idem dito wou tot 200 gaan, maar haakte al af bij 175, na twee keer was ik moe.
Vanavond ff kijken hoe de onderarm het houd met de kogel, want zondag weer een competitie wedstrijd. Voelt toch nog niet helemaal lekker die k*t arm

Ik wilde zeggen, dan doen we wedstrijdje zondag, maar met die onderarm zal het wel niet helemaal makkelijk gaan. Ik snap niet dat je kan kniebuigen daarmee. Je moet dan toch voor stabiliteit tegen die stang drukken met precies die spier waar je last van hebt?
Succes en op naar de 15+!

Jaap

WOah mooie bent overs!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven