Fitness Seller

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag
Bankdrukken
10x65
10x105
8x115
6x125
4x135
1x145 ( vette faillure, het gewicht kwam er bij me rug weer uit ongeveer )
4x135 ( 2x zelf )
6x125 (laatste gemist)
8x115
10x105

Daarna nog een uurtje gekogelslingert. Zondag laatste wedstrijd van het seizoen, de clubkampioenschappen.
Met kogel, discus, 100mtr, hinkstap en de 400 mtr horden en als aanvangs nummer kogelslingeren.

Dinsdag:
Opstappen:
2x12x65 (1xlaag, 1xhoog)
2x10x75
1x6x90

Uitvalpassen
3x16x40kg

en nog een serie Plyometrische sprongen gemaakt.

Woensdag:
Dagje armen, wat supersetjes bicep tricep

Vrijdag:
Snelbank:
3x10x65

Zondag:
Eigenlijk een wedstrijd, maar vanwege het k*tweer ging dat niet door, dus:
Deadlift:
10x70
10x110
8x150
6x190
2x210
6x190
8x150
Ik heb het gevoel dat ik die 150 ook zou kunnen voorslaan, maar omdat ik daar technisch zo belabberd in ben, durf ik ook niet goed snel naar beneden te gaan. Ik hou het dus bij snel deadliften.

optrekken:
2x8 ( ben ik echt heel heel heel slecht in )

Bentoverrowing:
3x8x70kg

Mooie bor!

Train je ook bij SAV? De achtergrond op je foto lijkt er nog al op.;)

Train je nog? Is het outdoor-seizoen al afgelopen?

Geweldige log! Respect!

Erg grappig dat die gast in zijn galerij slecht een 7.73 krijgt voor een erg goede fysiek en mensen zich afvragen hoe zijn benen ervoor staan. :roflol: hij squat 200 kg!!

Zo, het seizoen zit erop, niet helemaal tevreden, en dus ook niet helemaal ontevreden. Zondag was het laatste wapenfeit: De Clubkampioenschappen. Met de wel edel onderdelen:
Kogelslingeren
100mtr
discus
kogel
400mtr horden
hinkstapspringen

Ik ben al niet meer zo in vorm, omdat ik de laatste competitie wedstrijd zag als afsluiter van het seizoen, en daarna heb ik geen werpmateriaal meer serieus aangeraakt. Alleen een keer of 3 getraind op het kogelslingeren, omdat ik mijn eigen clubrecord wou verbreken. En dat is gelukt, hier de uitslagen:
Kogelslingeren 44.97
100mtr 11.94
discus 42.25
kogel 14.08
400mtr horden 69.1
hinkstapspringen 11.18
Bij het kogelslingeren had ik nog zin, maar na de 100 mtr ging het toch wel bergafwaarts, om over de van hel van 400 horden nog maar te zwijgen. ik wou eigenlijk nog over de 12 hinkstappen, maar ik was blij dat ik nog kon lopen na de 400.

Deze week een rust week, en volgende week rustig aan weer opbouwen wat ik deze zondag heb afgebroken.

goed seizoen gehad of niet ?

Een constant seizoen zou ik zeggen. Met kogel het grootste verschil tussen mijn beste en slechtste word is 80cm, dat valt mee en met discus tussen 41 en 43 mtr. Ik had liever 15mtr met kogel en over de 45 met discus, maar het zat er dit seizoen niet in, volgend jaar beter:D

Woensdag:
Deze week zou eigenlijk rust zijn, maar omdat het bankdrukken alweer meer dan een week geleden is, vandaag maar weer ff bank. Ik begin nu aan mijn winterseizoen, en dat zal voornamelijk bestaan uit bodybuilding systemen en wat max. kracht onderhoud. Maar voor de aankomende 5 weken word het dit:

Bankdrukken:
2x10x70 warming up
6x12x100kg
Zoals altijd, dacht ik er weer te makkelijk over, dus de eerste serie ging fluitend, en daarna heel rap bergafwaarts:mad:. het is een tijd terug dat ik zoveel herhalingen maakte, dus dat viel ff vies tegen vanavond. Ik zou 2.5minuten rust tussen de series houden, maar dat ging al rap richting de 4 min. Maar alleen de eerste serie 12 keer gehaald, ik weet nu wel waar me tekortkomingen liggen.:D

Schuinbank:
3x12x65 ( ik zat al maximaal vol, dus dit was zwaar zat )

Dippen:
3x12 ( Weer te enthousiast, werd 3x8:D )

Tricep ( geen flauw idee hoe de oefening heet )

3x12x25kg

Al met al een hele zware training om weer mee te beginnen, ik hoop dat het snel went:p

Ha dude, dat zijn geen slechte prestaties daar op de clubkampioenschappen sterker nog ik evenaar er volgens mij geen 1! Hoewel hink-stap.. maar zeker niet na een 400 meter haha :D. Succes volgend jaar en tijdens NK kogel indoor?

Weiland Games Friesland :bierbang: ?

Ha dude, dat zijn geen slechte prestaties daar op de clubkampioenschappen sterker nog ik evenaar er volgens mij geen 1! Hoewel hink-stap.. maar zeker niet na een 400 meter haha :D. Succes volgend jaar en tijdens NK kogel indoor?

Weiland Games Friesland :bierbang: ?

Hee Ari,

Clubkampioenschappen gingen ook wel aardig hoor, maar niet echt super. Maar ik denk dat ik het indoor seizoen oversla, omdat ik nu eigenlijk wel eens een sprong wil maken met kracht. Ik heb wil toch richting de 160 kilo bankdrukken en deadlift wil ik 250 kunnen tillen. Dus ik hang de kogel ff aan de boom en ik ga het voorjaar het weer oppakken. Ik blijf af en toe natuurlijk wel stoten voor de techniek bij te houden.
En de Weiland Games zitten net in een k*t weekend voor mij, dus dat gaat niet door voor mij. Misschien volgend jaar of misschien met stahmixon een keertje een training pakken ofzo.:D

Dinsdag:

Deadlift:
10x70
10x100
6x12x150 ( ****ing zwaar zoveel herhalingen )

Voelde me hierna niet meer zo goed, dus ben maar naar huis gegaan.

Woensdag:

Benchdrukkuh:

2x12x70
6x12x100
Ging al beter dan vorige week. Ik had nu de eerste twee makkelijk en de series erna varieerde tussen de 8 en 11 herhalingen. Wel alles dmv me spotter afgemaakt.

Schuinbank:

3x12x65 ( ik zat zo vol in me borst, dat dit gewicht genoeg was )

Dippen:
3x8

Triceps:

3x12x30kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven