Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag mijn zoektocht gestart, veel klokken gezien en een aantal om gehad. Helaas niet geslaagd. Maar met de informatie die ik nu heb kan ik wel verder gaan zoeken. Zit nu Te kijken naar wat TW steel modellen. Deze vind ik wel erg interessant: http://www.chrono24.nl/twsteel/tw68...ubpath=/twsteel/index.htm&manufacturerIds=441
Wordt vervolgd..![]()
De Glycine Airman 7 Titanium Black vind ik nog wel een mooi klokje, jammer van de prijs!
Inderdaad een mooie klok, heeft best veel weg van een aantal Diesel modellen, die zijn een stuk goedkoper. (en minder goed)
Ok
Rolex is wel een goede investering, mits dat je hem ook veilig opbergt. Heb gehoord dat ze praktisch niks van waarde verliezen net zoals andere top-quality merken zoals Baume & Mercier.
Ben blij met m'n kleine Fossil, hopelijk gaat ie nog ff mee; ben nog maar student dus praktisch 0 inkomsten![]()
Denk dat het een TW steel wordt.Vandaag mijn zoektocht gestart, veel klokken gezien en een aantal om gehad. Helaas niet geslaagd. Maar met de informatie die ik nu heb kan ik wel verder gaan zoeken. Zit nu Te kijken naar wat TW steel modellen. Deze vind ik wel erg interessant: http://www.chrono24.nl/twsteel/tw68...ubpath=/twsteel/index.htm&manufacturerIds=441
Wordt vervolgd..![]()
Vandaag mijn zoektocht gestart, veel klokken gezien en een aantal om gehad. Helaas niet geslaagd. Maar met de informatie die ik nu heb kan ik wel verder gaan zoeken. Zit nu Te kijken naar wat TW steel modellen. Deze vind ik wel erg interessant: http://www.chrono24.nl/twsteel/tw68...ubpath=/twsteel/index.htm&manufacturerIds=441
Wordt vervolgd..![]()
'n beetje 'n audemars piquet rip-off. Ik ben sowieso geen fan van TW Steel. Zijn wat mij betreft veel te modegevoelig.
Eerst gingen ze U-Boat achterna, nu weer AP en Hublot. Whats next?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mijn nieuwe aanwinst
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mijn nieuwe aanwinst
el Hombre kom er maar in!
Loop zelf liever met een echte TW steel dan een neppe Hublot of Audemars denk ik.
Deze TW steel modellen voldoen aan bijna al mijn eisen, alleen de stalen band mist bij vrijwel alle TW modellen. Ik heb vandaag 6 juweliers gehad als ik me niet vergis, en met mijn eisenpakket wordt het erg lastig. Dus moet toch ergens iets aanpassenDenk dat het een TW steel wordt.
Dat TW Steel is een vrij recent Mode Horloge merk dat zich richt op de avontuurlijk en ondernemende wereldreizende man met bijpassende ruige alpha jawline en stoppelbaard.
Aan het einde van het avontuur krijgt hij ook altijd het meisje.
Realiteit leert dat we niet allemaal de Dakar rijden,de hymalaya beklimmen of een tentje delen met tuareg in noord Africa maar na ons woon werk motor ritje gewoon s'avonds op de bank zitten naast Annie of forever alone met je bakje kwark en dat tentje niet in africa staat maar op ter schelling, vaak is het een sta caravan.
Echte avonturiers droegen Rolex en Omega om enkele echte horlogemerken als voorbeelden te noemen.
TW Steel is van de broers Coronel of ze hebben er een aandeel in geloof ik maar kan dit ook verkeerd hebben.
Het is een merk dat een beetje de plaats van het Camel en camel active imago in wilt nemen.
Verder niks mis mee, over de klokjes is wel nagedacht maar in veel gevallen beetje ripoff modellen zoals al gezegd is.
---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 12:17 ----------
Koop dan een Tissot, is al decenia lang een dochtermerk van Omega en een horlogemerk dat tenminste een beetje een historie heeft.
Voor hetzelfde geld dat je aan die TW uit wilt geven vind je leuke Tissot modellen.
Ik wil misschien zoiets kopen, maar ik heb schrik dat het te groot is voor mijn ecto polsLigt aan de kast, een 45 mm radiomir draagt kleiner dan een 44mm 1950. Dit zijn beide panerai trouwens maar het ligt echt aan de kast. Ik draag zelf een Pam 177 met een 44mm kast op mijn exact 17 cm kinderpolsje en dat gaat prima.
Ik zou zeggen ja, 17 is bescheiden maar het gaat ook om je postuur. Als je tenger bent lijkt het net alsof je 13 bent en je papas horloge hebt omgedaan wanneer je een grote klok draagt. Als je breed bent kun je veel hebben.

Ik wil misschien zoiets kopen, maar ik heb schrik dat het te groot is voor mijn ecto pols
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()