AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Ik geloof er ook niets van

is toch maar 8000 euro

Toch de knoop doorgehakt en deze klok besteld:

tw682.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Leuk man!!!

Zo in het zwart is ie best netjes en dat ie van Renault F1 is maakt een professionele indruk.

Wel ff foto posten zodra je hem om je pols hebt!!!

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 22:43 ----------

Ja is de wereld niet inderdaad, weet niet wat er zo bijzonder aan is.
Kan niet wachten tot ik hem heb inderdaad :) Heb de 48mm in plaats van de 45mm versie besteld. Waarom maakt dat een professionele indruk als ik vragen mag? Foto komt zeker als hij om m'n pols hangt! Bedankt voor je hulp nog.

• Topic Starter Topic Starter
Kan niet wachten tot ik hem heb inderdaad :) Heb de 48mm in plaats van de 45mm versie besteld. Waarom maakt dat een professionele indruk als ik vragen mag? Foto komt zeker als hij om m'n pols hangt! Bedankt voor je hulp nog.

Die TW die jij hebt besteld heb natuurlijk veel van de Hublot gepikt dat weet je zelf ook ;)
Maar omdat het een official Renault F1 klok is komt ie er mee weg.

48 mm is huge, mijn Safari is maar 42 en dat is al een flinke klok.

Die TW die jij hebt besteld heb natuurlijk veel van de Hublot gepikt dat weet je zelf ook ;)
Maar omdat het een official Renault F1 klok is komt ie er mee weg.

48 mm is huge, mijn Safari is maar 42 en dat is al een flinke klok.

Daar ben ik me van bewust ja. Ook van Audemars heeft hij veel weg, maar aangezien die sowieso nooit te betalen zijn voor mij...;)

Heb nu een 44mm en die vind ik aan de kleine kant. Wilde gewoon per se een grote en het liefst dikke kast, en dat is deze wel.

lijkt idd wel van design op de all black :p maja hublot heeft zijn designs dan eigenlijk ook weer van ap

Daar ben ik me van bewust ja. Ook van Audemars heeft hij veel weg, maar aangezien die sowieso nooit te betalen zijn voor mij...;)

Heb nu een 44mm en die vind ik aan de kleine kant. Wilde gewoon per se een grote en het liefst dikke kast, en dat is deze wel.
Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat is de omtrek van je pols?

Leuk ding, ik vind horloges met PVD coating wel wat hebben(ten minste ga ervan dat het gecoated). Wanneer krijg je hem? Veel plezier ervan iig! :cool:

Weet niet of er PVD coating op zit, zegt me niks. Ik krijg hem waarschijnlijk dinsdag :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekregen van mijn vriendin toen ik jarig was.
Vind sommige horloges hier echt super uitzien, maar vind ze het geld niet waard.

Nice kleurstelling hierboven ^^

Zoek een allround cheapo watch die er goed uitziet, Fossil lijkt me prima. Mss dat ik deze ga bestellen:

2bt9n4.jpg

Laatst bewerkt:
aangezien ik vergeleken met jullie een zwerver ben (of geen zin heb om veel uit te geven) ga ik denk ik zoiets aanschaffen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lekker casual

Terug
Naar boven