Fitness Seller

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Ik heb even op chrono24 gekeken op nieuwe horloges en kom toch al gauw deze tegen:
NL: Breitling Chronomat 44 Bicolour CB011012/B968 voor 8.995 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24
Zwitserland: Breitling Chronomat 44 voor 7.934 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24
als je die uit zwitserland haalt kun je voor het geld wat je bespaart er meteen een leuke week van maken daar;)

Breitling Chronomat 44 voor 8.199 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24 blauwe binnenkant vind ik persoonlijk mooier, echt een dikke horloge
 
Ik heb zelf nog niet naar Zwitserland gekeken, maar dat behoort ook nog wel tot de mogelijkheden qua afstand ja.
Mooi prijsje :)

En ik wil inderdaad met blauwe binnenkant, vind ik toffer dan de zwarte! Ik ga eens serieus nadenken over die van €8199
 
Thanks! Dat doe ik ook inderdaad, alleen als er goedkopere modellen zijn dan zijn dit vaak tweedehands horloges.. of zit de shop ver buiten Europa.
Liefst haal ik hem in Nederland, of anders Duitsland ;)

Wat is erg aan tweedehands? Dat is juist slim imo. Een breitling als deze zal wel smerig afschrijven, laat iemand die klap voor jou nemen.
 
Wat is erg aan tweedehands? Dat is juist slim imo. Een breitling als deze zal wel smerig afschrijven, laat iemand die klap voor jou nemen.

Omdat het een stalen band is, zitten hier vaak al redelijk wat krasjes op. Dat is natuurlijk onvermijdelijk, maar dan maak ik liever zelf die krassen in plaats van dat ik met iemand anders zijn krassen rondloop ;)
 
Wat is erg aan tweedehands? Dat is juist slim imo. Een breitling als deze zal wel smerig afschrijven, laat iemand die klap voor jou nemen.
zo denk ik er idd ook over, weet niet de prijs van dit klokkie tweedehands maar kan zomaar een paar duizend euro schelen en dan heb je misschien wat krasjes op de band..

Als je dan toch een nieuwe wilt zou ik idd voor die met de blauwe binnenkant kiezen, ziet eruit als een betrouwbare leverancier en chrono24 werkt volgens mij met een systeem dat er pas betaald wordt aan de leverancier als er ook echt geleverd is etc.
 
zo denk ik er idd ook over, weet niet de prijs van dit klokkie tweedehands maar kan zomaar een paar duizend euro schelen en dan heb je misschien wat krasjes op de band..

Als je dan toch een nieuwe wilt zou ik idd voor die met de blauwe binnenkant kiezen, ziet eruit als een betrouwbare leverancier en chrono24 werkt volgens mij met een systeem dat er pas betaald wordt aan de leverancier als er ook echt geleverd is etc.

Ze werken inderdaad met zo'n safe check-out systeem. Dan komt er nog wel een bepaald percentage bovenop (voor Chrono24). In dit geval was dat zo'n 240 euro extra dus.
 
Ze werken inderdaad met zo'n safe check-out systeem. Dan komt er nog wel een bepaald percentage bovenop (voor Chrono24). In dit geval was dat zo'n 240 euro extra dus.

En vanuit Zwitserland ook nog btw natuurlijk :)
 
Contact opnemen met de verkoper en melden dat je hem zelf wilt op komen halen, kun je beter wat meer uitgeven voor een reisje naar zwitserland dan €240 voor niks. Heb je ook een mooie ervaring aan je horloge:D
 
Haha precies! Ik heb een bericht via Chrono24 verstuurd. Ook naar die uit Deventer van het tweedehands horloge. Deventer is voor mij redelijk in de buurt, dus kan hem dan makkelijk ophalen / bekijken :)
 
Contact opnemen met de verkoper en melden dat je hem zelf wilt op komen halen, kun je beter wat meer uitgeven voor een reisje naar zwitserland dan €240 voor niks. Heb je ook een mooie ervaring aan je horloge:D

Ook dan moet je hem officieel aangeven volgens mij :o
 
Ik denk dat je heel veel pech hebt wil je eruit worden gepikt. Horloge gewoon om en de papieren+doos vantevoren opsturen naar huis via post?
 
Zou dat geld echt niet uitgeven aan een Breitling. Zoals meaantje al aangeeft schrijven ze smerig af. Zou liever voor dat geld een nieuwe submariner/GMT of 2e hands Seadweller kopen.
 
Zou dat geld echt niet uitgeven aan een Breitling. Zoals meaantje al aangeeft schrijven ze smerig af. Zou liever voor dat geld een nieuwe submariner/GMT of 2e hands Seadweller kopen.

Er is wel een groot verschil tussen Breitlings. Je hebt de In-house versies zoals deze en de eta/valjoux versies. De In-house versies als deze zijn wel een heel stuk hoogwaardiger dan de andere breitlings. Een veel beter uurwerk en beter afgewerkt. Zeker niet slechter dan een daytona :)
 
Er moet officieel heel veel, maar zullen maar weinig mensen doen I guess ;)

In Zwitserland met het gezin een horloge had mijn zus een horloge gekocht.
Dachten ook van het niet aan te geven. Werd net onze auto eruit gepikt. Ze doorzoeken de portefeuille, doen koffers open, kijken onder zetels etc.
Bonnetje van horloge gevonden in portefeuille in handtas van mijn moeder, daarna horloge(box) zelf in een koffer.
Resultaat: 1) Toch nog BTW en shit betalen + 2) boete van nog eens 20 a 30% van aanschafprijs. Toch beetje mee opletten dus :p
 
In Zwitserland met het gezin een horloge had mijn zus een horloge gekocht.
Dachten ook van het niet aan te geven. Werd net onze auto eruit gepikt. Ze doorzoeken de portefeuille, doen koffers open, kijken onder zetels etc.
Bonnetje van horloge gevonden in portefeuille in handtas van mijn moeder, daarna horloge(box) zelf in een koffer.
Resultaat: 1) Toch nog BTW en shit betalen + 2) boete van nog eens 20 a 30% van aanschafprijs. Toch beetje mee opletten dus :p

Ja je kunt natuurlijk altijd pech hebben en er uit gepikt worden. Wel zuur als er nog eens een boete van 30 procent overheen komt...
 
Inmiddels al wat verder gekomen mbt de breitling?
 
Deze denk ik halen

IMG_5143.jpg
 
Inmiddels al wat verder gekomen mbt de breitling?

Ja zeker! Heb er één gekocht. Zal vanavond / morgen even een foto maken en plaatsen :)
 
Back
Naar boven