XXL Nutrition

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier ziet ie er veel beter uit!! Dat is nog al een collectie :P Heb je together shot? Ik heb een submariner en een explorer 2 white 42mm 216570 welke skydweller heb je??? Vanwaar de keuze voor deze AP tussen die Rolex horloges eigenlijk :P? Dit is namelijk echt mijn horloge niet terwijl die andere allemaal super vet zijn.

Nee een together shot die zal ik even moeten maken als ik er tijd en zin in heb, de AP is eigenlijk meer een investering deze stijgt alleen maar in waarde dus vond hem wel grappig om hem erbij te hebben.
Sky-dweller is een witgouden met zwarte plaat.

WhatsApp Image 2018-06-06 at 11.50.42.jpeg
 
Nee een together shot die zal ik even moeten maken als ik er tijd en zin in heb, de AP is eigenlijk meer een investering deze stijgt alleen maar in waarde dus vond hem wel grappig om hem erbij te hebben.
Sky-dweller is een witgouden met zwarte plaat.

Bekijk bijlage 431460
Die is vet!! Die Daytona ook in pm of SS
 
Ref. nummer? En nieuw/2e hands, hoelang heb je ‘m al?

Tenzij het een rep is natuurlijk, niet zoveel mensen posten hier iets uit die klasse.

Allright, ik twijfel niet meer aan de legitimiteit:). Wel een dikke AP trouwens, gaat voor €60-€70k 2e hands zie ik.

Gezien het meer om een investering gaat, draag je hem wel eens?
 
Damn, goede 200.000 aan horloges. Lekker man!
 
Allright, ik twijfel niet meer aan de legitimiteit:). Wel een dikke AP trouwens, gaat voor €60-€70k 2e hands zie ik.

Gezien het meer om een investering gaat, draag je hem wel eens?

Ja ik draag hem geregeld
 
Haha ja, fake Rolex is not done. Maar dit is wel een leuke klok! SKX right ?

Ach ja, van een 'homage' was eigenlijk geen sprake, het was gewoon een Rolex met een andere naam erop. :rolleyes:

Skx007 inderdaad, komt nog een nieuw bandje om. Zit te twijfelen tussen de classic jubilee van Seiko, of een iets 'subtielere' oyster. Maargoed, kan nu in ieder geval met een 'echt' horloge om de pols lopen.
 
Ach ja, van een 'homage' was eigenlijk geen sprake, het was gewoon een Rolex met een andere naam erop. :rolleyes:

Skx007 inderdaad, komt nog een nieuw bandje om. Zit te twijfelen tussen de classic jubilee van Seiko, of een iets 'subtielere' oyster. Maargoed, kan nu in ieder geval met een 'echt' horloge om de pols lopen.
maar de kwaliteit is dan geen Rolex hé :P het design is alleen een ripoff
ik zou voor de jubilee gaan! mooie band op deze klok.
 
maar de kwaliteit is dan geen Rolex hé :P het design is alleen een ripoff
ik zou voor de jubilee gaan! mooie band op deze klok.

Verreweg van inderdaad. Ik had wel eens een echte fake omgehad (laagste kwaliteit, quartz ed.). Ik dacht dat die slecht was, toen ik die Alpha in m'n handen kreeg. Nu met de SKX besef ik me dat die Alpha eigenlijk ook 3x niks is.
 
Verreweg van inderdaad. Ik had wel eens een echte fake omgehad (laagste kwaliteit, quartz ed.). Ik dacht dat die slecht was, toen ik die Alpha in m'n handen kreeg. Nu met de SKX besef ik me dat die Alpha eigenlijk ook 3x niks is.
Hahahahaha ja vreselijk zijn replica horloges. Mijn horloges lopen , wanneer ik ze meet ook serieus -0/-1.5 seconden per 24hrs dat zou een replica nooit doen.
 
Even een vraagje aan de kenners hier. Mijn vader wil een https://www.seiko.nl/collectie/astron kopen.
Is dit wat? Of hebben jullie misschien nog andere, betere alternatieven? Ik heb er de ballen verstand van, dus dacht ik gooi het hier eens neer.
 
9278D3FF-FACF-4179-9ED0-5CFDC684773F.jpeg
Ik heb er een en ben heel tevreden. Glas os echt super kras vrij en loopt ook altijd perfect.

Heb hem op Chrono24 toen der tijd voor nieuw voor €1600 gekocht, leuke kortingen daar.
 
Back
Naar boven