AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

wel minimaal 10 ,elke dag een andere kleur ,en bij een volle asbak een nieuwe bestellen

ik heb trouwens net ook een mooi klokkie gekocht ,1,5 ton ex btw

ik had 100 uur gedraaid deze week dus dat kon er wel vanaf,

is een Rolex uit de Fanta serie

wel minimaal 10 ,elke dag een andere kleur ,en bij een volle asbak een nieuwe bestellen

ik heb trouwens net ook een mooi klokkie gekocht ,1,5 ton ex btw

ik had 100 uur gedraaid deze week dus dat kon er wel vanaf,

is een Rolex uit de Fanta serie

Ik geloof je direct!
Vooral omdat dit een bodybuilding forum is waar een inactief lid na 10 jaar ineens de dikste klokken showt ook gewoon echt is.

als het allemaal waar is gun ik hem dat van harte ,op materieel gebied ken ik geen jaloezie ,

je zal er legaal ook heel hard voor moeten werken om zulke dingen te kunnen kopen,

probleem is dat ik wel mensen ken die goedlopende bedrijven hebben

met 50 - 150 man personeel maar die zullen nooit te koop lopen met hun rijkdom ,dikke klokken of dikke auto's ,

het is juist op dit niveau not done om te koop te lopen met overdreven patserige rijkdom wat het dragen van een AP nou eenmaal wel is

als het allemaal waar is gun ik hem dat van harte ,op materieel gebied ken ik geen jaloezie ,

je zal er legaal ook heel hard voor moeten werken om zulke dingen te kunnen kopen,

met 50 - 150 man personeel maar die zullen nooit te koop lopen met hun rijkdom ,dikke klokken of dikke auto's ,

het is juist op dit niveau not done om te koop te lopen met overdreven patserige rijkdom wat het dragen van een AP nou eenmaal wel is

Idd, die boeit het geen f**k wat anderen van hun spullen vinden.

Eigenlijk heel zielig dat het hier als patserig/tokkie gezien wordt om met een full gold daydate rond te lopen terwijl in het buitenland dat juist een teken van welvaart is.

Eigenlijk heel zielig dat het hier als patserig/tokkie gezien wordt om met een full gold daydate rond te lopen terwijl in het buitenland dat juist een teken van welvaart is.

Typisch nederlands, grotendeels een volkje van schijnheilige, afgunstige en achterbakse misgunners.

Even een vraagje aan de kenners hier. Mijn vader wil een https://www.seiko.nl/collectie/astron kopen.
Is dit wat? Of hebben jullie misschien nog andere, betere alternatieven? Ik heb er de ballen verstand van, dus dacht ik gooi het hier eens neer.

Als Seiko liefhebber heb ik er echt niks mee. Ze zijn imo veel te groot en ik vind ze ook erg duur. Zullen ook niet erg waardevast zijn en veel afschrijven in de toekomst. Maar goed, als hij ze mooi vind dat is het belangrijkste.

Seiko astron is echt hard gehyped dit jaar, veel gezien in reclames. Zoals hier boven gezegd erg duur (voor het segment). Voor die prijs zou ik toch een klasse hoger kijken. Tag heuer, Baume & Mercier bijvoorbeeld heeft mooie klokjes van rond de 2k.

nja,, de Nederlanders hebben er een handje van om echte tokkies te zijn mét een Rolex om... Ik heb echter ook 2 Rolexen(geen goud!) maar gewone stalen en draag ze puur en alleen voor mijn eigen plezier, maar ik begrijp de associatie tussen tokkies en Rolex of andere klokjes wel degelijk.. Nu heb ik een Sub en een explorer 2 POLAR in 42mm variant, die is niet zo heel populair onder de tokkies dus dat is dan wel weer een grote +

Even een vraagje aan de kenners hier. Mijn vader wil een https://www.seiko.nl/collectie/astron kopen.
Is dit wat? Of hebben jullie misschien nog andere, betere alternatieven? Ik heb er de ballen verstand van, dus dacht ik gooi het hier eens neer.

Vind ze zelf echt te duur, zoals hierboven al vermeld; je kan veel leukere horloges krijgen voor de prijs (nieuw dan wel tweedehands, wat ook een optie zou kunnen zijn). Om maar even een voorbeeld te noemen die ik op de eerste pagina tegenkom;
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tag-heuer-aquaracer-calibre-5-300m/162943

Maargoed, als het je die ~1500eu(?) waard is, niemand die je tegenhoud.

https://www.horlogeforum.nl/c/horlogemarkt
Genoeg te vinden in nieuwstaat (merken als Oris, Sinn, Tag Heuer, high-end Seiko's, noem het maar op).

nja,, de Nederlanders hebben er een handje van om echte tokkies te zijn mét een Rolex om... Ik heb echter ook 2 Rolexen(geen goud!) maar gewone stalen en draag ze puur en alleen voor mijn eigen plezier, maar ik begrijp de associatie tussen tokkies en Rolex of andere klokjes wel degelijk.. Nu heb ik een Sub en een explorer 2 POLAR in 42mm variant, die is niet zo heel populair onder de tokkies dus dat is dan wel weer een grote +
Klokje koop je voor jezelf toch? Of hij nou bekend is of niet. Ik zou direct tekenen voor een daydate.

Klokje koop je voor jezelf toch? Of hij nou bekend is of niet. Ik zou direct tekenen voor een daydate.

Pls een klokje is statussymbool, niemand koopt een duur horloge omdat het nuttig is maar alleen maar om te zien hoeveel geld ze kunnen uitgeven aan iets totaal zinloos.

Maat van mij net ook bijna 1000 euro voor een horloge neer gelegd en nog steeds kijkt die op zijn telefoon hoe laat het is :roflol:

Pls een klokje is statussymbool, niemand koopt een duur horloge omdat het nuttig is maar alleen maar om te zien hoeveel geld ze kunnen uitgeven aan iets totaal zinloos.

Maat van mij net ook bijna 1000 euro voor een horloge neer gelegd en nog steeds kijkt die op zijn telefoon hoe laat het is :roflol:
Je koopt een horloge omdat je hem mooi vindt, niet omdat het een statussymbool is lol. De meeste mensen zien van afstand toch niet wat voor horloge je draagt.

Dit is onzin bruur.

Terug
Naar boven