Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw horloge gekocht, past perfect bij Mn werkkleding (trainingspak), super blij mee.![]()
ik zou 't bij n juwelier doen. Ik ga zeker niet zelf lopen schroeven aan mn Rolex, dat kan ook gewoon gratis bij de AD maar ja... Dat zal bij een ander merk wel anders gaan neem ik aan..

Ff een vraagje over het op maat maken van de polsband, doen jullie dat zelf? Heb al een paar sites gezien waarbij ze er een gratis setje voor bijleveren namelijk.
wat heb je op t oog?? seiko is ook gaaf hoor. Misschien koop ik er ook ooit eentje, maar ik heb niet echt iets op t oog momenteel, paar klokken die ik nog erg mooi vind maar wil niet te veel horloges of andere spullen hebben.... Ben beetje minimalistisch wat dat betreft en liefst veel geld op de benchMaar ik koop geen klok uit het segment Rolex hoor, ik ben maar een arbeider ;-) Heb nu een mooi Seiko gezien voor net geen 200 euro die mijn aandacht heeft en dat vind ik al duur zat![]()

Ja idd,, ook lang over getwijfeld zo... Wou eerst een gmt master naast de sub maar die waren weer zo gelijk. Weet alleen niet wat nu toe te voegen zonder de balans te verstoren(((((@Brutushakt die klokjes die je poste zijn wel echt een perfecte combi man, super vet!

Kijk ook eens op jomashop.comThanx man, en mijn vriendin spaart altijd van die Optimel spaarpunten en via dat systeem (eurosparen) kan ik hem zelfs voor 137 euro kopen![]()
ligt er aan of ze hem er uit halen en invoerrechten op een pakje van 200 dollar zijn vast niet zo veel. Als je luxe horloges daar weg zou halen zou je uiteraard wel dom bezig kunnen zijn, maar soms heb je dus ook mazz3lHun zijn Amerikaans toch? Ondanks de lagere prijzen ben je alsnog duurder uit door invoerrechten. Toch?
Hun zijn Amerikaans toch? Ondanks de lagere prijzen ben je alsnog duurder uit door invoerrechten. Toch?
Komt wel goed, denk dat de garantie ook op Seiko gewoon op een horloge zit, maar anders kan elke horlogemaker hier wel mee uit de voeten.Ik ben alleen altijd zo bang dat wanneer je met een probleem zit je nergens terecht kan v.w.b. garantie. Wellicht zal de kans erg klein zijn dat er iets mis is met zo'n klak maar ik gaaf dan toch liever ietsje meer uit zodat ik weet waar ik terecht kan met problemen.
Heb bij eurosparen ook deze nog gezien, die vind ik nog iets mooier dan die ik eerder liet zien en ook nog onder de 200 euro.
https://www.eurosparen.nl/spaarshop...oge-Zilver-SSB177P1/ifsxsqq2i9qfmzm322ganekto