AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

IMG_20180717_000349.jpg

Lume van de SKX zit overigens ook wel goed....

Wat word de volgende ?????
Ik heb een paar horloges op het oog maar niet echt concreet het idee dat ik nu iets bij moet hoorden Gelukkig hahah

Heb deze nog geen maand in bezit, en met het budget van een gemiddelde scholier valt nou niet bepaald maandelijks een nieuw horloge aan te schaffen (helaas). Dus houd deze voorlopig nog als daily beater. Had al wel het idee om in de toekomst misschien een Oriënt Bambino erbij te nemen, voor de afwisseling.

Ik heb vandaag meerdere klokken om de pols gehad, eerst van Seiko en later nog twee van Citizen... Die laatsten staan nu bovenaan mijn laatste en vooral deze:

9200000026791390.jpg

Is van titanium en voelde echt lekker om de pols. Ondanks dat ik hem niet heel klein vond paste hij perfect om mijn kleine polsjes...

Nadeel.... de prijs... Ik wilde niet meer dan 200 uitgeven terwijl deze 329 moet kosten... Nu maar even heel goed nadenken wat ik wil, als ik eenmaal mijn zinnen ergens op het gezet vind ik al het andere niet meer mooi of het zit niet lekker genoeg :D

Gewoon kopen, je leeft maar 1 x. Per maand/week/dag kost zo’n klok bijna niks. Hup naar de winkel kerel!

Ik heb vandaag meerdere klokken om de pols gehad, eerst van Seiko en later nog twee van Citizen... Die laatsten staan nu bovenaan mijn laatste en vooral deze:

9200000026791390.jpg

Is van titanium en voelde echt lekker om de pols. Ondanks dat ik hem niet heel klein vond paste hij perfect om mijn kleine polsjes...

Nadeel.... de prijs... Ik wilde niet meer dan 200 uitgeven terwijl deze 329 moet kosten... Nu maar even heel goed nadenken wat ik wil, als ik eenmaal mijn zinnen ergens op het gezet vind ik al het andere niet meer mooi of het zit niet lekker genoeg :D

Gewoon op even aan de kant zetten en over 10 dagen kijken of je hem nog steeds wil halen voor dat geld, als je na 10 dagen nog steeds overtuigd bent dat dat hem moet worden, weet je zeker dat je hem écht wil.

Als Seiko liefhebber heb ik er echt niks mee. Ze zijn imo veel te groot en ik vind ze ook erg duur. Zullen ook niet erg waardevast zijn en veel afschrijven in de toekomst. Maar goed, als hij ze mooi vind dat is het belangrijkste.

Hij vindt ze blijkbaar mooi :)

Seiko astron is echt hard gehyped dit jaar, veel gezien in reclames. Zoals hier boven gezegd erg duur (voor het segment). Voor die prijs zou ik toch een klasse hoger kijken. Tag heuer, Baume & Mercier bijvoorbeeld heeft mooie klokjes van rond de 2k.

Ik zal eens rondkijken naar die merken.

Vind ze zelf echt te duur, zoals hierboven al vermeld; je kan veel leukere horloges krijgen voor de prijs (nieuw dan wel tweedehands, wat ook een optie zou kunnen zijn). Om maar even een voorbeeld te noemen die ik op de eerste pagina tegenkom;
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tag-heuer-aquaracer-calibre-5-300m/162943

Maargoed, als het je die ~1500eu(?) waard is, niemand die je tegenhoud.

https://www.horlogeforum.nl/c/horlogemarkt
Genoeg te vinden in nieuwstaat (merken als Oris, Sinn, Tag Heuer, high-end Seiko's, noem het maar op).

Tx. Ik ga ff kijken.

Chrono24 is ook een goede, erg ruim aanbod aan tweedehandse horloges in nieuwstaat.

Ook nieuwe horloges zijn daar flink goedkoper als in de winkel. Ik had €800 korting rechtstreeks uit de juwelier via chrono24. Ook de sumo voor €400 nieuw en nog wat klokjes. Is echt de moeite waard die site

Ook nieuwe horloges zijn daar flink goedkoper als in de winkel. Ik had €800 korting rechtstreeks uit de juwelier via chrono24. Ook de sumo voor €400 nieuw en nog wat klokjes. Is echt de moeite waard die site

Dat is wel flink wat ja, zonde om teveel te betalen.

Heb m'n SKX op het horlogeforum gekocht, nieuw in de stickers + extra NATO bandje, scheelde ook flink wat geld tov. een juwelier ed.

Tx. Ik had die app al. De seiko die mijn vader wil heb ik al voor 400 minder gezien dan de juwelier waar hij zelf geweest is. Scheelt een mooi bedrag.
altijd minimaal 20 procent af bij de dealer ook.. Behalve op Rolex, AP en PP is dit vrijwel altijd mogelijk.. Rolex,AP,PP in staal helaas geen tot zeer weinig kortingsmogelijkheden

altijd minimaal 20 procent af bij de dealer ook.. Behalve op Rolex, AP en PP is dit vrijwel altijd mogelijk.. Rolex,AP,PP in staal helaas geen tot zeer weinig kortingsmogelijkheden

Ah, handig om te weten. Hij is sowieso een handelaar, dus zal wel goedkomen :p

Ah, handig om te weten. Hij is sowieso een handelaar, dus zal wel goedkomen :p
Mja,, moet er echt af te krijgen zijn. Ik zou je overigens voor dat geld een mooie Tudor BB Omega seamaster of 2e hands speedmaster of Breitling superocean willen adviseren.
Gr

13CA6E57-D6FD-48E9-901D-6107F0A6FD9A.jpeg
F0AB178C-49B1-463C-B8F3-D7C0FFCA7A53.jpeg
Nieuw horloge gekocht, past perfect bij Mn werkkleding (trainingspak), super blij mee.

Terug
Naar boven