Bosss
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig een betrouwbare site waar ik replica's kan bestellen?Nee Fossil is echt rommel.
Pular, goedekopere Seiko's, Citizen
Mijn volgende wordt een replica Hublot, wel een goede.
Beetje aan t twijfelen tussen zilver of rose goud met zwart.
Vostok wel eens voorbij zien komen, geen ervaring mee. Fromanteel zegt me werkelijk niks.
Ik wil eigenlijk iets van een armband/horloge kopen maar weet niet wat ik moet halen.... is er een beetje goedkope imitatie shit te krijgen die er fatsoenlijk uit ziet? wil eerst ff iets goedkoops uitproberen want weet niet of ik voor altijd met een horloge om me arm wil lopen.
Ik wilde deze bestellen: http://www.chrono24.nl/iwc/grande-c...ubpath=/iwc/index-132.htm&manufacturerIds=124
Maar vond het net te veel geld.
En dan is 259,- nieteens heel veel. Als het lang meegaat dan vind ik het wel de moeite waard. Of je moet al een mooi klokje hebben 
Valt wel mee toch? Het is eigenlijk gewoon een mooi sieraadEn dan is 259,- nieteens heel veel. Als het lang meegaat dan vind ik het wel de moeite waard. Of je moet al een mooi klokje hebben
![]()
€259.000Als hij €259,- kostte had ik hem nu om m'n pols. Probleem is die drie nullen erachter...€259.000

geld teveel nu je werkt ja?
IWC is gewoon topsegment, en door horlogekenners/liefhebbers vaak snel herkend (de klassieke modellen toch) en goed gewaardeerd.
Krijg voor mijn 21e verjaardag normaal nog een schoon horloge (rond de 1000).
Zat zelf al bij Oris te kijken. Iemand andere leuke merken (en modellen)?
Liefst automaat (dus lower range van de middensegment merken).
Tissot enzo heb ik al gekeken.

Hublot is dan wel een relatief nieuw merk, maar ontwikkelen die mechanismen zelf 'in-house', wat de prijs zeer fel opdrijft natuurlijk.
Andere topmerken hebben ook tourbillons en andere ingewikkelde shit hoor.
IWC is misschien geen patek philippe (qua prijs) ofzo, maar echt wel minstens op niveau van Breitling.