Dimac
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 2m05
- Massa
- 109kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. Duidelijk
Dat is normaalgezien in orde.
Hmm, dat is wel wat minder dan hij vraagt.
Zou erg nice mocht je even kunnen rondvragen wat de waarde is van zo'n ding op 'de markt'.
![]()
Want: goedkoop en toch nog een heel klein beetje stijl.
Vraag me af wat jullie mening is, welke klok vind je het mooist?
http://www.amazon.co.uk/Emporio-Arm...=sr_1_4?s=watch&ie=UTF8&qid=1370873886&sr=1-4
http://www.amazon.co.uk/Emporio-Arm...=sr_1_3?s=watch&ie=UTF8&qid=1370873837&sr=1-3
http://www.amazon.co.uk/Emporio-Arm...=sr_1_1?s=watch&ie=UTF8&qid=1370873886&sr=1-1
BERICHT NIET QUOTEN.

Na een aantal ''goedkopere'' horloges (Armani, D&G, Boss) ben ik nu aan het denken om iets in het hogere segment te kiezen. Mijn interesse gaat uit naar bijvoorbeeld de Tag Heuer Link Calibre S. Heeft er hier iemand ervaring met dit merk of zelfs type horloge? Kwalitatief gezien zal het allemaal wel in orde zijn, dat mag ik althans hopen voor die prijs. Is zoiets nou ook waardevast of schrijf je er alsnog aanzienlijk op af na een paar jaar?
![]()

Na een aantal ''goedkopere'' horloges (Armani, D&G, Boss) ben ik nu aan het denken om iets in het hogere segment te kiezen. Mijn interesse gaat uit naar bijvoorbeeld de Tag Heuer Link Calibre S. Heeft er hier iemand ervaring met dit merk of zelfs type horloge? Kwalitatief gezien zal het allemaal wel in orde zijn, dat mag ik althans hopen voor die prijs. Is zoiets nou ook waardevast of schrijf je er alsnog aanzienlijk op af na een paar jaar?
![]()
Rijke historie dit merk en erg sportief merk dat wel bij jou past, Rolex of A.P overigens ook.
Tag zijn niet heel super waarde vast maar ze blijven wel waarde houden, goedkoop vind je ze ook niet echt tweede hands.
![]()
Want: goedkoop en toch nog een heel klein beetje stijl.
Je hebt er wel verstand van zo te horen. Ik helaas (nog) niet echt.
Een horloge 2de hands kopen is overigens ook een optie, maar dan moet het wel in een "1A" staat verkeren.
Wil er max 2.5k aan uitgeven. Heb op chrono24 ook al een aantal zeer mooie Breitling en Rolex gezien. Is die site betrouwbaar? Als je een gebruikte horloge koopt zul je er natuurlijk ook weinig tot niks op afschrijven, dat vind ik wel een groot voordeel.
Audemars Piguet vind ik ook toppertjes. Maar die ga je toch niet vinden voor €2.500, nee?
Audemars Piguet vind ik ook toppertjes. Maar die ga je toch niet vinden voor €2.500, nee?
Je hebt er wel verstand van zo te horen. Ik helaas (nog) niet echt.
Een horloge 2de hands kopen is overigens ook een optie, maar dan moet het wel in een "1A" staat verkeren.
Wil er max 2.5k aan uitgeven. Heb op chrono24 ook al een aantal zeer mooie Breitling en Rolex gezien. Is die site betrouwbaar? Als je een gebruikte horloge koopt zul je er natuurlijk ook weinig tot niks op afschrijven, dat vind ik wel een groot voordeel.

lol, even snel gegoogled : [Link niet meer beschikbaar]
750 euro. wat een oplichters dan![]()

De leuke (Royal oak offshore) begint 2e hands bij tien rooitjes ongeveer, zo tussen de 10 en 12 heb je wel een mooie.
Kan je altijd weer kwijt.
Nieuw kan je ze soms ook gunstig krijgen rond de 14.000 of soms zelfs 12.500.
Op het moment zijn dit hele waardevaste klokken.
2ehands moet je gaan voor na 2009 omdat voor 2009 het uurwerk op basis van Jeager le Coultre was en niet geheel "in House" manufactuur.
Na 2009 heeft AP zijn eigen uurwerk ontwikkelt.
Er zijn ook prachtige fakes voor rond de 400 euro met Valjoux 7750 waar je het echt niet aan ziet, Maar ik zie het wel, Laat de mensen gewoon in hun waarde en zeg het niet.
Soms zeg ik zelf dat wat ik om heb nep is.