XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Dat verstand valt ook wel mee hoor, heb jaren van tijd tot tijd van die dingen gekocht maar ken ook niet alles.

Ik ken je niet persoonlijk maar afgaande op je fysiek en uiterlijk staan jou naar mijn mening goed:
Breitling Chronomat 44,gmt

Let niet op het kleine polsje van de japanees die hem om heeft.

[Link niet meer beschikbaar]

Of de Chronomat 41 deze is een slagje kleiner.
Staal Goud kan ook leuk zijn:

IWC AquaTimer:

http://www.waardevolletijd.nl/wp-content/uploads/2012/07/IWC-Aquatimer-Chronograph.jpg

http://www.chrono24.nl/iwc/aquatime...st&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Rolex Submariner of GMT.

http://www.adpost.com/classifieds/uploadt/my/clothing_accessories/my_clothing_accessories.6498.1.jpg

http://www.watchmatchmaker.com/wp-content/uploads/files/u6/picture-128-494x534_0.png

En deze staat (naar mijn mening) het allerbeste bij mensen met een gewoon sportief fysiek of echt bruut BB fysiek zoals jij hebt:

Dit is de Safari maar er zijn veel meer varianten zoals de Panda of zelfs een gele en Oranje (bumblebee en Volcano)

He Hombre,

Is die onderste (safari) ook nep te koop en zo ja wat kost deze ongeveer

Gr
Dave

• Topic Starter Topic Starter
He Hombre,

Is die onderste (safari) ook nep te koop en zo ja wat kost deze ongeveer

Gr
Dave

Yep heb er wel eens 1 gezien, erg goed gedaan, zit een Chinees kloontje van een Zwitzerse valjoux 7750 uurwerk in, positie van de chrono's is zelfs aangepast zodat ze a symetrisch geplaatst zijn net als de echte.
Alles is 1 op 1 alleen de band en sluiting zijn minder, daar kan je het aan zien en wat ze nooit goed kunnen krijgen is de positie van de kroon en de chrono knoppen, deze liggen bij een echte niet op 1 lijn en bij de kopie waar de Chinese valjoux inzit wel, nu weet iedereen ook gelijk hoe je het kan zien ;)

Replicas kosten zo rond de 300 voor zover ik weet en voor dat geld heb je echt een prachtig horloge waar geen armani, guess, boss of ander mode klokje aan kan tippen, het is geen echte maar een echte kost wel heel wat meer ;)
Ga er niet pontificaal mee op een terrasje of aan de bar zitten en houd goed in je kop dat over het algemeen alleen bepaalde mensen met een echte lopen en zo een klok een bepaalde statement is.

Als iemand je ernaar vraagt of een compliment maakt en zegt mooie AP heb je om, Zeg dan gewoon eerlijk dat het een replica is, dan weet ie dat je een gewone jongen bent.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:23 ----------

Sja ze blijven te fatsig. Maar op de pols zie je het inderdaad amper.

Ja klopt want een Vajoux 7750 is een stuk dikker dan het uurwerk van appie.
Om de pols zie je het inderdaad niet.

Lol echte goede replicas kosten boven de 1000 euro

Ik heb er op dit moment drie:

Zakelijk, TW Steel CEO Tonneau:

tw-steel-ceo-tonneau-rose-gold-ce2003-5.jpg

Prive: Omega SeaMaster 007 (#23): Oranje bezel ipv zwart

ga041-omega-seamaster-worn-by-james-bond-007.jpg

Sporten/klussen/tuinieren/etc: Invicta - Pro Diver

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op watch2day staat een leuke Invicta voor de liefhebbers

Iemand enige idee of je die Invicta pro diver 9937 in NL kan krijgen? En of er nog verschil is met de OB versie, of is dat het zelfde model? ik zien namelijk ook wel eens de naam 9937OB langs komen.

Mag je lachen, ik vond die van 300 behoorlijk goed toen ik hem vergelijk met mijn eigen klok.

Ben ook een grote fan van AP. kan het zelf echt nooit betalen, maar waar vind ik dan zo un goeie replica?
Er staan wel un paar op MP maar die zijn rond de 100 euro

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:22 ----------

Iemand op me werk heeft deze ook, mooi klokje!
Doet me alleen wel erg denken aan me eigen Rolex Sub ;)

Heb hem ook, alleen na 1 jaar was die stuk....

Lol echte goede replicas kosten boven de 1000 euro

Onzin. Er zijn bijna geen replica's in die prijsklasse, is geen vraag naar. De meeste superreplica's zullen je zo rond de 300 euro kosten en dan heb je nog een hogere kwaliteit zoals Phong waar je duizenden, zelfs tienduizenden aan kwijt kan zijn maar dan heb je ook solid gouden behuizingen en genuine uurwerken.
Ik heb zelf een superrep van de AP Diver gekocht aangezien die qua formaat wel helemaal klopt. Je kan hier zien dat de nummers in de bezel op de echte iets dikker gedrukt zijn, voor de rest is dit echt een knap staaltje namaken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
(dit is niet mijn foto maar iemand heeft hetzelfe model replica naast een echte gehouden)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:27 ----------

Ben ook een grote fan van AP. kan het zelf echt nooit betalen, maar waar vind ik dan zo un goeie replica?
Er staan wel un paar op MP maar die zijn rond de 100 euro

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:22 ----------

Heb hem ook, alleen na 1 jaar was die stuk....

Marktplaats is k*t. Meld je aan op een replicaforum en doe wat onderzoek. Bestel vervolgend bij hun trusted dealers, die belazeren je niet.

Laatst bewerkt:
Onzin. Er zijn bijna geen replica's in die prijsklasse, is geen vraag naar. De meeste superreplica's zullen je zo rond de 300 euro kosten en dan heb je nog een hogere kwaliteit zoals Phong waar je duizenden, zelfs tienduizenden aan kwijt kan zijn maar dan heb je ook solid gouden behuizingen en genuine uurwerken.
Ik heb zelf een superrep van de AP Diver gekocht aangezien die qua formaat wel helemaal klopt. Je kan hier zien dat de nummers in de bezel op de echte iets dikker gedrukt zijn, voor de rest is dit echt een knap staaltje namaken.
(dit is niet mijn foto maar iemand heeft hetzelfe model replica naast een echte gehouden)

Marktplaats is k*t. Meld je aan op een replicaforum en doe wat onderzoek. Bestel vervolgend bij hun trusted dealers, die belazeren je niet.

Is er ook een Nederlands replica forum dan?

Wat vinden jullie van het merk Seiko?

De Seiko SNDA57P1 lijkt mij wel een leuke klok en staat nu met 54% korting op watch2day.nl

erftcp.png

98u83k.jpg

Links Casio Edifice om te werken
Midden Rodania
Rechts Festina deze twee wissel ik naar gelang de outfit waarbij deze best past ...

Simpele , niet dure en toch kwaliteitsvolle uurwerken die een ruime tijd meegaan ...

Zie net dat de batterij van de festina mag vervangen worden. dus vandaag wordt het de rodania :)

Laatst bewerkt:

Weet iemand een goed adres waar je deze kan kopen (replica)

Wat vinden jullie van het merk Seiko?
De Seiko SNDA57P1 lijkt mij wel een leuke klok en staat nu met 54% korting op watch2day.nl
Seiko is een echt horlogemerk (geen fashion brand) waar je niet echt mee kunt misdoen. Over het algemeen krijg je altijd veel waar voor je geld en ze maken horloges van rond de 100 euro tot 5000+. Die SNDA57P1 vind ik zelf ook een mooi model, military style chrono

Terug
Naar boven