MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Wat vinden jullie van het merk Seiko?

De Seiko SNDA57P1 lijkt mij wel een leuke klok en staat nu met 54% korting op watch2day.nl

erftcp.png

Degelijk horloge merk. Veel betaalbare modellen. Vind het klokje hierboven wel mooi, maar die band vind ik afschuwelijk.

Seiko is een echt horlogemerk (geen fashion brand) waar je niet echt mee kunt misdoen. Over het algemeen krijg je altijd veel waar voor je geld en ze maken horloges van rond de 100 euro tot 5000+. Die SNDA57P1 vind ik zelf ook een mooi model, military style chrono

Degelijk horloge merk. Veel betaalbare modellen. Vind het klokje hierboven wel mooi, maar die band vind ik afschuwelijk.

Bedankt voor de info! hij is besteld:D. Ik ben alleen nog een beetje huiverig voor het formaat (43mm) ik heb namelijk echt vrouwenpolsjes:(.

Bedankt voor de info! hij is besteld:D. Ik ben alleen nog een beetje huiverig voor het formaat (43mm) ik heb namelijk echt vrouwenpolsjes:(.

Post maar een foto als je hem om je pols hebt ;) Veel plezier ermee! 43mm is een normale grootte hoor, gaat echt niet te groot zijn/lijken.

Al die praat over replica's hier :roflol:

Ik vind het echt triest eerlijk gezegd om een replica te kopen en ook een belediging naar mensen die er wel veel geld voor neerleggen. Hun horloge daalt feitelijk in waarde als er veel replica's in omloop zijn.. Over hen zal ook eerder gedacht worden dat het wel een replica zal zijn..

Koop gewoon iets wat je wel kunt betalen. Gros van de mensen ziet toch niet of het 100 of 10.000 euro waard is.

Het zal je toch aan je reet roesten of iemand denkt dat het een replica/echte is. Een echt merk koop je voor jezelf. Als ik een rolex zou kunnen betalen zou ik liever hebben dat merendeel denkt dat hij nep is.

Onzin. Er zijn bijna geen replica's in die prijsklasse, is geen vraag naar. De meeste superreplica's zullen je zo rond de 300 euro kosten en dan heb je nog een hogere kwaliteit zoals Phong waar je duizenden, zelfs tienduizenden aan kwijt kan zijn maar dan heb je ook solid gouden behuizingen en genuine uurwerken.
Ik heb zelf een superrep van de AP Diver gekocht aangezien die qua formaat wel helemaal klopt. Je kan hier zien dat de nummers in de bezel op de echte iets dikker gedrukt zijn, voor de rest is dit echt een knap staaltje namaken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
(dit is niet mijn foto maar iemand heeft hetzelfe model replica naast een echte gehouden)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:27 ----------

Marktplaats is k*t. Meld je aan op een replicaforum en doe wat onderzoek. Bestel vervolgend bij hun trusted dealers, die belazeren je niet.

Ja man ik weet niet waar ik het over heb hebe

Het zal je toch aan je reet roesten of iemand denkt dat het een replica/echte is. Een echt merk koop je voor jezelf. Als ik een rolex zou kunnen betalen zou ik liever hebben dat merendeel denkt dat hij nep is.

Ik denk dat het echt maar voor heel weinig mensen geldt dat ze dure horloges puur voor zichzelf kopen. Meesten willen toch een bepaalde status uitstralen

Onzin. Er zijn bijna geen replica's in die prijsklasse, is geen vraag naar. De meeste superreplica's zullen je zo rond de 300 euro kosten en dan heb je nog een hogere kwaliteit zoals Phong waar je duizenden, zelfs tienduizenden aan kwijt kan zijn maar dan heb je ook solid gouden behuizingen en genuine uurwerken.
Ik heb zelf een superrep van de AP Diver gekocht aangezien die qua formaat wel helemaal klopt. Je kan hier zien dat de nummers in de bezel op de echte iets dikker gedrukt zijn, voor de rest is dit echt een knap staaltje namaken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
(dit is niet mijn foto maar iemand heeft hetzelfe model replica naast een echte gehouden)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:27 ----------

Marktplaats is k*t. Meld je aan op een replicaforum en doe wat onderzoek. Bestel vervolgend bij hun trusted dealers, die belazeren je niet.

Als ze dan toch zo hun best doen, waarom kunnen ze dan niet die nummers ook laten kloppen, dat lijkt me nou minst moeilijk...?

Dan moet je naar de duurdere reps kijken, zitten zelfs onderdelen van het echte werk erin... Daarom zijn ze zo duur

Lol, liever geen klok dan een fake, ook al zie je niet dat ie nep is.

Ik heb een fake hublot, automaatje. Ik vind het gwn een erg mooie klok... Ik zeg nooit dat het een echte is

Ik denk er persoonlijk ook zo over, namaak vind ik echt zielig. Dan ga je met iets lopen pronken wat niet eens echt is. Zie je vooral bij kleding veel. Koop dan gewoon iets wat je wel kan betalen. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar het is een soort ergernis haha

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind het echt triest eerlijk gezegd om een replica te kopen en ook een belediging naar mensen die er wel veel geld voor neerleggen. Hun horloge daalt feitelijk in waarde als er veel replica's in omloop zijn.. Over hen zal ook eerder gedacht worden dat het wel een replica zal zijn..

Het is niet echt triest, heeft ook zo zijn charme want zolang iets nagemaakt wordt betekent het wel dat dit item echt iets is waar veel mensen van dromen.
Weet niet of mijn klokje daalt, echt nog nooit last van gehad en vaak zeg ik zelf tegen bepaalde mensen, nee is goeie nep :)

Koop gewoon iets wat je wel kunt betalen. Gros van de mensen ziet toch niet of het 100 of 10.000 euro waard is.

Yep helemaal waar, het is allemaal relatief!!

Ik ga er ook mee stoppen op den duur en houd op een dag alleen me oude Breitling en Submariner over, meer hoef ik eerlijk gezegd niet.

+1

Ik zag onlangs iemand met dezelfde horloge als mij. Enkel heb ik een TW steel en die andere een oozoo van 30€ fzo. Stiekem moest ik mijn lach wel inhouden :o

Een kerel van mijn klas heeft ook een fake hublot. Ik zag het om zijn pols en sprak hem erover aan. Hij zei meteen dat het een fake horloge is, maar dunno imo is het maar lame zo'n fake horloge.

+1

Ik zag onlangs iemand met dezelfde horloge als mij. Enkel heb ik een TW steel en die andere een oozoo van 30€ fzo. Stiekem moest ik mijn lach wel inhouden :o

Een kerel van mijn klas heeft ook een fake hublot. Ik zag het om zijn pols en sprak hem erover aan. Hij zei meteen dat het een fake horloge is, maar dunno imo is het maar lame zo'n fake horloge.

Oozoo koop je als je een grote kast wilt maar weinig geld hebt :p Hoeft niet per se op een TW steel te lijken..

Alleen hij heeft er 30 euro voor betaald en jij xxx euro :P

Terug
Naar boven