XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Is dit dan geen, door marketing opgedrongen, onbewuste wens?

Had je mij vroeger een foto van een bodybuilder laten zien zou ik ook gedacht hebben: wat verschrikkelijk lelijk.
foto van een powerlifter: "WTF is die aan het doen?"

Het is iets waar je in groeit, en ondertussen kan ik het vakmanschap / uitstraling / mechaniek van een echt mooi horloge (of geschiedenis van een horlogemerk) zeer fel waarderen.

Dat je ook betaald voor de naam Rolex klopt uiteraard, maar volgens mij (denk ik) in verhouding minder ivm een diesel of armani horloge, die kwalitatief niet veel beter zijn dan een horloge dat je op een doorsnee turkse markt koopt, maar gwn 10x zoveel kosten door het merk

Wat ga ik blij zijn als jij gebanned bent.

Ja gelukkig zijn er regels die men eerst dient te overtreden alvorens men gebanned kan worden. Vraag me trouwens af waarom mijn opmerking dergelijke reactie teweegbrengt. Ik geloof dat mijn reactie niet zo ver gegrepen is. De marketing en de hoge prijs doet mensen geloven dat iets begerenswaardig is.

Met een diesel of armani horloge wil je toch niet dood gevonden worden. Doe mij maar een leuke hublot of audemars, brb ff bank beroven :) (srs)

---------- Post added 5 October 2013 at 19:20 ----------

Tw steel heeft ook leuke horloges

Het is iets waar je in groeit, en ondertussen kan ik het vakmanschap / uitstraling / mechaniek van een echt mooi horloge (of geschiedenis van een horlogemerk) zeer fel waarderen.

Ik geloof wel, zoals je terecht zegt, dat je, naarmate je ouder wordt, of andere interesses ontwikkelt en dus evolueert, je op andere zaken begint te letten. Een kind wil een kleurrijk uurwerk, een puber wil een casio g-shock, en een volwassene kan dan inderdaad het fijn vakmanschap meer appreciëren. Echter denk ik ook dat de invloed van de marketing niet onderschat mag worden. Zou je bijvoorbeeld het uurwerk even mooi vinden moest het maar 125 euro kosten?

Met een diesel of armani horloge wil je toch niet dood gevonden worden. Doe mij maar een leuke hublot of audemars, brb ff bank beroven :) (srs)

Ik heb een Diesel horloge :(
Draag t nooit meer maar is wel mooi, alleen viel ie steeds stil. Toen ik m opstuurde voor vermaak ging ie weer ff en dan viel ie weer stil. Miskoop.. beter koop je idd onmiddelijk een goed horloge :)

Vind Diesel een aantal erg mooie klokjes hebben hoor. Heb er bewust geen gekozen toen ik een jaar geleden voor een horloge ging kijken(omdat het een kleding merk is.) Maar vind sommige modellen wel mooi.

jezus, net eens opgezocht, zo'n rolex kan makkelijk 10k kosten, ben je wel helemaal gek als je zoiets koopt:roflol:

Laatst bewerkt:
jezus, net eens opgezocht, zo'n rolex kan makkelijk 10k kosten, ben je wel helemaal gek als je zoiets koopt:roflol:

Haha, daar kan je al een mooie 2dehands wagen mee kopen ipv een stuk metaal waar je het uur op kan aflezen.

No way dat ik daar geld aan zou kunnen geven tenzij ik er zoveel van heb dat ik niet meer weet wat ik ermee moet doen.

Rolex is voor rijke papi's

• Topic Starter Topic Starter
Haha, daar kan je al een mooie 2dehands wagen mee kopen ipv een stuk metaal waar je het uur op kan aflezen.

No way dat ik daar geld aan zou kunnen geven tenzij ik er zoveel van heb dat ik niet meer weet wat ik ermee moet doen.

Doe mij maar scooter of motorscooter, auto's vind ik maar niks tenzij echte auto en die heb je niet voor dat geld van deze Lex

• Topic Starter Topic Starter

Ik had ooit een x gewonnen met gokken en er 1 gekocht, die later ingeruild voor een ander en wat geld toe, toen weer geruild en ga zo maar door.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:52 ----------

Snel van 6k even 10km gemaakt he jij vuile boef!

:roflol:

Angelus houdt idd van dramatiseren/de boel iets aandikken.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:56 ----------

Pakkans is zeer groot met een bank overal, tenzij master plan als Brinks.

Tw heeft prachtige horloges, niks mis mee.

Was het horloge niet de een van de eerste accessory waar vrouwen naar keken en belangrijk vonden?

Dus als je golddiggers wil aantrekken, rolex it is.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven