MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil misschien zo'n klokje halen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vindt DBB hier van?

Ik heb er 1 maar draag laatste tijd meer me GMT omdat ik die net wat leuker vind.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

De gemiddelde horlogekenner heeft bij voorbaat al een hekel aan horloges van modemerken. De kwaliteit is waarschijnlijk k*t, maar als jij het een mooi klokje vindt moet je het gewoon doen. Die zwarte met die paar kleuraccenten vind ik best vet, maar 57 MM gaat nergens over.

Toevallig heb ik gisteren deze besteld: http://watch2day.nl/vandaag/11630/haemmer-hc-06-neptun

Niet waar!!

Er zitten soms prachtige ontwerpen bij dat je echt denkt, hey wat is dat??

Ik heb nog nooit een horloge gehad lol.

Heb laatste tijd wel zitten kijken voor eentje, sommige modellen van Iceberg vind ik wel leuk.

Is ook nergens voor nodig , een horloge.

Deze heb ik met kerst gekregen.

Nice, wel lastig om de tijd af te lezen wanneer het enigszins donker is.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Is ook nergens voor nodig , een horloge.

Als je zo gaat redeneren hoef je helemaal niets meer te doen of te kopen. Zijn die helikoptertjes en die auto'tjes van jou wel nodig dan? :roflol: :roflol:

Brand!

nice, wel lastig om de tijd af te lezen wanneer het enigszins donker is.

---------- toegevoegd om 15:05 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

als je zo gaat redeneren hoef je helemaal niets meer te doen of te kopen. Zijn die helikoptertjes en die auto'tjes van jou wel nodig dan? :roflol: :roflol:
haha/

Niet? Dat is idd irritant..
Heb je trouwens veel last van dat ding aan de zijkant? Of draag je m rechts

Nee, totaal geen last van dat ding, was ik wel bang voor. Ik draag hem wel links, hij heeft ook niet de neiging om naar beneden te schuiven.

Horloge is tegenwoordig meer een sieraad

Terug
Naar boven