XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Sowieso optie A.

Vraagje. Ik wil een Nato strap kopen maar ik twijfel over de maat. Ik wil hem zowel op mijn Seiko Monster kunnen zetten als op mijn andere klok. Ik weet dat een Nato strap van 22mm past op een monster, echter heeft mijn andere klok een band van 24mm. Is die 2mm speling erg vervelend, of moet het gewoon kunnen?

Damn wat een collectie van die John Goldberger.

Mooi hoe Goldberger met een oud keukenmesje de achterkant van een peperduur horloge er afhaalt.

Damn wat een collectie van die John Goldberger.
Echt niet normaal idd, ligt een paar miljoen op tafel volgens mij. Had ergens gelezen "een collectie waarvan de meesten niet eens kunnen dromen omdat ze niet weten dat die horloges bestaan" en dat klopt wel ongeveer. Geweldig ook dat Italiaans Engels met die Yachtmaster "Manufactured three dial like this. One is in Rolex safe, the other one is Eric Clapton watch and this is my watch"

Mooi filmpje idd :)

Vandaag deze op de kop kunnen tikken voor een zacht prijsje, mooi horloge voor erbij vind ik zelf.
Oxygen diver 40 atlantique, met 3 verschillende nato straps:

Atlantic-Sand-40-143x143.jpg

Grotere foto en ook de andere 2 straps:
Atlantic-Sand-40.jpg

Atlantic-40-2.jpg

Atlantic-Navy-40.jpg

In het echt vind ik hem wel mooier moet ik zeggen, hier komt ie een beetje goedkoper over.
Gewoon mooi klokje om casual te dragen en ben er zeer tevreden mee, incl garantie en alles zat erbij.

Laatst bewerkt:
Ik wil misschien zo'n klokje halen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vindt DBB hier van?

met een ekte rolex, kun je niet verkeerd gaan ;)

prachtig

Naast mijn G-shock arsenaal zoek ik nu toch iets anders.

Toevallig zag ik deze net:

http://watch2day.nl/

Heeft iemand deze watch, en is het wat of kan ik beter iets anders zoeken?

Laatst bewerkt:
De gemiddelde horlogekenner heeft bij voorbaat al een hekel aan horloges van modemerken. De kwaliteit is waarschijnlijk k*t, maar als jij het een mooi klokje vindt moet je het gewoon doen. Die zwarte met die paar kleuraccenten vind ik best vet, maar 57 MM gaat nergens over.

Toevallig heb ik gisteren deze besteld: http://watch2day.nl/vandaag/11630/haemmer-hc-06-neptun

Bedoel inderdaad die Diesel, vind het design wel gaaf maar 57mm is inderdaad wel huge.
Denk dat ik nog mooi even verder zoek naar een alternatief.

Vandaag een imitatie-rolex op watch2day :p
voor 109,95, invicta Grand Diver 10642

Deze heb ik met kerst gekregen.

Terug
Naar boven