Piim
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vind wijzerplaat iets te druk, alleen die datumschijf was mooier geweest imo. Model is wel nice.
. Heb je gelijk in maar het is is iets anders, vind het wel iets hebben. Hoe zien jullie dat het nep is dan? Ik heb zelf een Breitling en zie wel of iemand ook een originele Breitling om heeft of een imitatie, maar dat komt omdat het glas altijd zo raar bol staat bij die imitaties. Bij zo een AP zou ik echt nooit zie wat nou nep of echt is.

Ik koop nog liever goede kwaliteit reps van 350-800euro per stuk, dan 1 rep vn 30k. Een rep zou ik niet zo snel aan doen voor alle gelegenheden, ik heb meerdere reps die ik kan aandoen voor het zwemmen, kusjes te doen,..
In deze zit ook een zeer goed Asian movement, power reserve houdt het voor zover ik het heb kunnen meten 5 dagen zonder gebruik uit. Ik ben zeer tevreden over dit klokje
De goedkoopste AP Royal Oak's beginnen btw bij 12K.
Btw: ik heb dit klokje ook nog te koop http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=2947970&d=1423831173
In ieder geval mooi dat je er zelf blij mee bent.
Zelf koop ik nooit fakes. Alleen echt. Uiteraard koop ik ook geen AP, ook al kan ik het gemakkelijk betalen. Maar 12-20K voor een horloge slaat gewoon nergens op.

Mooie klok maar zou hem zelf nooit kopen, ivm fake.
Zou zelf ook (op dit moment) max 1K geven aan een klok, dus een mooie tweedehandse kopen.
Dit moest er even bij zeker![]()
om even duidelijk te maken waarom ik nooit fakes zou kopen
en daarbij het is de waarheid dus dan mag het gezegd worden he 

Haha, je kan makkelijk €12k betalen voor een horloge, maar kiest toch voor een fake? Seems legit.

Zegt niks, dude bij mn opleiding kreeg na zn VWO een Panerai Luminor en voor zn 20e een Rolex SubmarinerWaarschijnlijk gewoon het feit dat de persoon 20 jaar oud is, en de cheapste AP horloges vanaf pakweg 20K beginnen (dan heb je volgens mij nog maar een tweedehands). Ik ken zelf te weinig van 't merk om er aan te zien of ie echt of nep is.

Zegt niks, dude bij mn opleiding kreeg na zn VWO een Panerai Luminor en voor zn 20e een Rolex Submariner
Ookal is het niet veel voorkomend dat mensen uit zo'n extreem rijk nest komt.
Het is onwaarschijnlijk, maar het is mogelijk![]()
Ik heb de Pebble, ideaal voor sport en notificaties. Ik raad iedereen een smartwatch aan
http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2013/12/MB-Pebble.jpg