- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Ah duidelijk antwoord. Ik hou zelf veel van Breitling maar vind de verschillen tussen echt en replica gewoon veel te groot, denk dat elke liefhebber van een bepaald merk zich daar gewoon gigantisch aan zal storen.
Denk dat ik die van mij ga proberen te laten restaureren of zo. ik zie dat ze nu bijna 4 keer zo duur zijn geworden dus dat gaat me toch echt te ver.
Edit. Maar AP is de laatste jaren toch echt een bekend merk geworden, niet meer alleen onder de liefhebbers zeg maar.
De hier geposte AP is helaas een "cheapie" zoals ze dat noemen,... en idd, de schroeven in de bezel, de hands te dik, logo te hoog op de dial, positionering en afwerking vd kroon.
Ennn het uurwerk,.. een 21J asian automaatje, heeel misschien een updated met 23Juwelen, maar beide uurwerkjes van max 30,- dollar per stuk. Deze zijn dan ook niet te repareren door een horlogemaker indien ze het begeven,... hoop ook oprecht dat de poster ervan hem gewoon in china besteld heeft voor 150,- euro max (incl verzenden) en niet genaait is op marktplaats oid met de verkoop slogans van ETA etc etc,...
ETA is sinds lange tijd al van de swatch group en verkoopt NIET aan 3th parties!
Een rep met een origineel ETA erin is dan ook amper te vinden, en als je er al eentje hebt is het hoogst wss een 2e hands uurwerk welke evt nog opgelapt is met asian onderdelen.
De top replica's daarentegen bezitten van clone uurwerkjes van ETA en Valjoux de 2824(-2), 2836(-2), 7750, 7753 uurwerkjes,... ennn sinds enkele tijd zijn dit mega sterke uurwerkjes!! vroeger maakten ze ze na met zachte (goedkopere materialen) maar ook de chinezen beschikken nu over beter spul!! het is ook niet eens meer verassend dat een asian clone een origeel ETA uurwerk gewoon out-performed!
Dat gezegd hebbende, de top replica's moet je écht écht verstand van zaken hebben, of de klok zelfs open maken om het te zien. (voelen daargelaten want bvb rolex gebruikt 904L staal en dat blijft anders voelen dan het 316L vd reps).
Ook breitling in de topvarianten is amper te onderscheiden,... alleen probleem is dat je die weing ziet in NL omdat er voor de MP verkopers simpelweg te weinig winst op zit!!
bvb de superocean, en de avenger v breitling zijn erg goed nagemaakt. avenger zeker!! heb de rep gehad, en nu de echte, maar srs,.. nauwelijks verschil.... buiten dat ik gewoon een echte wilde

kijk voor de gein eens op http://tswatchltd.com , of google even naar puretime

Ik heb het project redelijk gevolgd en ben er wel enthousiast over (zou het zelf overigens nooit kopen). Ik vind het een mooie, smartwatch en kwa software erg innoverend. Zowel met Google Wear als Apple Wear (hoe het dan ook maar heet), heb ik nog geen ervaring mee. Apple ziet er gewoon weer gelikt en goed uit. Kwestie van tijd denk ik voor de reviews opduiken. aangezien het zo dichtbij komt