Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

10.7.2012.h-15.Chasy_Mers_4.jpg

the-mercedes-320-tourbillon-watch-concept-04.jpg

So Much Want

Zondag Daytona voor het vrouwtje gekocht.

• Like
Waarderingen: mat
In ieder geval mooi dat je er zelf blij mee bent.

Zelf koop ik nooit fakes. Alleen echt. Uiteraard koop ik ook geen AP, ook al kan ik het gemakkelijk betalen. Maar 12-20K voor een horloge slaat gewoon nergens op.

Hartstikke leuk verhaal. Denk dat mensen je ook een stuk stoerder vinden wanneer je meedeelt dat 15K wisselgeld is voor jou!

Me guess collection en fossil

314xveg.jpg

Hartstikke leuk verhaal. Denk dat mensen je ook een stuk stoerder vinden wanneer je meedeelt dat 15K wisselgeld is voor jou!

Het interesseert mij helemaal niks wat iemand daar van vind. Anders zou ik er in mijn dagelijks leven wel veel meer mee te koop lopen. Ik besef maar al te goed dat geld je niet stoerder of beter maakt. Daarom loop ik ook niet mee te koop. Ook zeg ik dat dat 12k voor een horloge onnodig is. Het is en blijft veel geld. Ookal heb je het. Tenminste zo denk ik er over. Ik heb mijn geld dan ook zelf verdient met mijn eigen handen. Ik ben geen rijkeluiszoon die geld geërfd heeft en geen besef van de waarde van geld heeft.

Als iemand hard werkt en uiteindelijk een marathon loopt of 150 kilo bankdrukt dan is dat een prestatie en mag dat verteld worden en mag je er trots op zijn. Maar als je hard werkt (paar jaar lang 70-80 uur in de week, zonder overdrijven!) en slim onderneemt en een bedrijf opbouwt en daarvoor veel verdient dan mag je daar niks over zeggen anders ben je een opschepper.

Jaloezie is dat .....

Het interesseert mij helemaal niks wat iemand daar van vind. Anders zou ik er in mijn dagelijks leven wel veel meer mee te koop lopen. Ik besef maar al te goed dat geld je niet stoerder of beter maakt. Daarom loop ik ook niet mee te koop. Ook zeg ik dat dat 12k voor een horloge onnodig is. Het is en blijft veel geld. Ookal heb je het. Tenminste zo denk ik er over. Ik heb mijn geld dan ook zelf verdient met mijn eigen handen. Ik ben geen rijkeluiszoon die geld geërfd heeft en geen besef van de waarde van geld heeft.

Als iemand hard werkt en uiteindelijk een marathon loopt of 150 kilo bankdrukt dan is dat een prestatie en mag dat verteld worden en mag je er trots op zijn. Maar als je hard werkt (paar jaar lang 70-80 uur in de week, zonder overdrijven!) en slim onderneemt en een bedrijf opbouwt en daarvoor veel verdient dan mag je daar niks over zeggen anders ben je een opschepper.

Jaloezie is dat .....

"Ik loop er niet mee te koop, maar vermeld het wel eventjes terwijl het in deze context totaal overbodig was!" Oké. Zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn of jij er veel of weinig verdient, ik ken jou niet en jij mij niet dus wat boeit het. Ik vind het gewoon belachelijk als mensen er ongevraagd over beginnen praten. Dat geldt trouwens ook voor mensen die het nodig vinden om aan heel Facebook hun nieuwe benchpress record te laten weten hoor. Als mensen meer over je willen weten zullen ze het wel vragen.

Maar als je hard werkt (paar jaar lang 70-80 uur in de week, zonder overdrijven!) en slim onderneemt en een bedrijf opbouwt en daarvoor veel verdient dan mag je daar niks over zeggen anders ben je een opschepper.

Jaloezie is dat .....
Je bent niet de enige hoor, als je dat zou denken ;)!

Hoe zien jullie dat het nep is dan? Ik heb zelf een Breitling en zie wel of iemand ook een originele Breitling om heeft of een imitatie, maar dat komt omdat het glas altijd zo raar bol staat bij die imitaties. Bij zo een AP zou ik echt nooit zie wat nou nep of echt is.

In dit geval geeft de afwerking het weg. De bezel screws zijn niet flush en te groot. De crown is ook niet scherp genoeg vormgegeven. Endlink fittment is niet correct. Wijzerplaat heeft niet de afwerking van een echte AP. Kende zelf dit model niet echt maar daar was het wel aan te zien. Maakt verder niks uit, draag vooral wat je leuk vindt. Heb zelf ook nog ergens een replica liggen.

80 procent kent het merk niet eens en 99 procent zou je niet kunnen vertellen of hij echt of nep is.

Jaloezie is dat .....

Dude, niemand is geïnteresseerd in wat jij doet of heeft er achter gevraagd..

Met alle respect, maar dit vind ik echt lelijk :o
Ieder zn smaak :) Het is prijs/kwaliteit een fantastisch ding. Ik heb hem gekocht in de kickstarter 2 jaar geleden voor iets van 100 euro omgerekend. Op de foto oogt hij niet supermooi, maar als je hem om de pols hebt, is het echt wel handig en een leuke manier van kloklezen etc etc. Ik vind die nieuwe smartwatches namelijk weer niets (lees: elke dag opladen)

Wat vinden de horloge fanaten van de Apple Watch?

Ik heb daar ook niet zoveel mee. Snap überhaupt niet waarom je altijd zo geïnformeerd zou moeten zijn met die kuttelefoons en alles. Kan altijd wel wachten.

In dit geval geeft de afwerking het weg. De bezel screws zijn niet flush en te groot. De crown is ook niet scherp genoeg vormgegeven. Endlink fittment is niet correct. Wijzerplaat heeft niet de afwerking van een echte AP. Kende zelf dit model niet echt maar daar was het wel aan te zien. Maakt verder niks uit, draag vooral wat je leuk vindt. Heb zelf ook nog ergens een replica liggen.

80 procent kent het merk niet eens en 99 procent zou je niet kunnen vertellen of hij echt of nep is.

Ah duidelijk antwoord. Ik hou zelf veel van Breitling maar vind de verschillen tussen echt en replica gewoon veel te groot, denk dat elke liefhebber van een bepaald merk zich daar gewoon gigantisch aan zal storen.
Denk dat ik die van mij ga proberen te laten restaureren of zo. ik zie dat ze nu bijna 4 keer zo duur zijn geworden dus dat gaat me toch echt te ver.

Edit. Maar AP is de laatste jaren toch echt een bekend merk geworden, niet meer alleen onder de liefhebbers zeg maar.

Terug
Naar boven