AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Ik vind hem ook zeer goed voor een cheapie, buiten inderdaad de bezel. Ik ben daarnet langs een (duurdere) juwelier geweest om een schakeltje eruit te halen, in het begin zei hij dat het een mooi ding was en dat hij zelf ook nog een sub heeft gehad, ik heb hem daarna pas gezegd dat het een redelijk goedkope rep was en dit geloofde hij bijna niet :laugh:

Ik heb nog een fotootje van deze naast een gen, zal hem zo dadelijk plaatsen.

http://nl.tinypic.com/r/19bmvc/8

Kijk dit linkje, mijn rep naast een gen. Kleuren komen wel niet perfect uit omdat er nog een folietje over zat.

Ik vind hem ook zeer goed voor een cheapie, buiten inderdaad de bezel. Ik ben daarnet langs een (duurdere) juwelier geweest om een schakeltje eruit te halen, in het begin hij dat het een mooi ding was en dat hij zelf ook nog een sub heeft gehad, ik heb hem gezegd dat het een redelijk goedkope rep was en dit geloofde hij eerst bijna niet :laugh:

Ik heb nog een fotootje van deze naast een gen, zal hem zo dadelijk plaatsen.

komt ie van Nakira? die staat bekend om z'n goede cheapies.

komt ie van Nakira? die staat bekend om z'n goede cheapies.

Dat zou kunnen, ik heb hem via een m2m deal gekocht. Heb hem eerst waterproof laten maken, kleine foutjes laten verbeteren, movement na gekeken,.. :)

Hij is vandaag binnen gekomen, vorige week dinsdag betaald en nu al in de bus vanaf Californië :D

idd, dat bedoelde ik (rep vs gen foto).
jouw Gen heeft de rehaut inscriptie niet,... dat kan ook niet icm de metalen bezel inlay. Verder oogt ie voor een cheapie echt best goed.

idd, dat bedoelde ik (rep vs gen foto).
jouw Gen heeft de rehaut inscriptie niet,... dat kan ook niet icm de metalen bezel inlay. Verder oogt ie voor een cheapie echt best goed.

Rehaut inscriptie = gegraveerd aan de "binnen-zijkant"? De term is mij niet echt bekend maar als je dat ermee bedoeld, mijn rep heeft dat wel, is op de huidige foto niet echt zichtbaar, zal door de licht inval komen maar nu ik ernaar kijk zie ik wel dat hij gegraveerd is langs binnen. Het was me nog niet opgevallen maar aan de "binnen-zijkant" staat serienummer, kroontje, rolex,.. gegraveerd.

Rehaut inscriptie = gegraveerd aan de "binnen-zijkant"? De term is mij niet echt bekend maar als je dat ermee bedoeld, mijn rep heeft dat wel, is op de huidige foto niet echt zichtbaar, zal door de licht inval komen maar nu ik ernaar kijk zie ik wel dat hij gegraveerd is langs binnen. Het was me nog niet opgevallen maar aan de "binnen-zijkant" staat serienummer, kroontje, rolex,.. gegraveerd.

klopt, een kroon op de 12, de X van rolex op de 3 en het serienummer op de 6.

Maar idd dat bedoelde ik. Jouw rep heeft dat maar daaraan ook te zien dat het een rep betreft omdat dat icm die bezel niet mogelijk is.
het is die bezel zonder graveringen, of een ceramische bezel met de graveringen ;)

Yooo guys ik verkoop deze:
[Link niet meer beschikbaar]

Replica Breitling Transocean, vandaag binnen gekregen en ziet er top uit. Heb ondertussen al een andere dus deze is overbodig.
Ik verkoop m aan de helft van de prijs.

Yooo guys ik verkoop deze: [Link niet meer beschikbaar] Replica Breitling Transocean, vandaag binnen gekregen en ziet er top uit. Heb ondertussen al een andere dus deze is overbodig. Ik verkoop m aan de helft van de prijs.

Zoooo.....dat was snel! Heeft De Helft van de Prijs hem zo gauw gekocht van je??

Eigen geschoten fotootjes :D?

Zal ik morgen doen, dan stuur ik ze wel door :)

Yooo guys ik verkoop deze:
[Link niet meer beschikbaar]

Replica Breitling Transocean, vandaag binnen gekregen en ziet er top uit. Heb ondertussen al een andere dus deze is overbodig.
Ik verkoop m aan de helft van de prijs.

:roflol: hoeveelste fake klokje kom je hier al verkopen? En hoe zit het met je fake polo's? Zijn die hier ook te koop?

:roflol: hoeveelste fake klokje kom je hier al verkopen? En hoe zit het met je fake polo's? Zijn die hier ook te koop?

2e maar ;)

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Je zet ze beter in dit topic, eigen foto's spreken kopers veel sneller aan, of niet :)?

Dat is zeker waar :) Ben alleen vrij lui haha ... Ben er toch in geslaagd fotootjes te maken:
Ik verkoop m voor een leuk bod maar het is geen probleem als ik hem moet houden. Vind hem zelf ook wel vet...

w4bww.jpg

2zeh0qw.jpg

zjb3hv.jpg

Btw; weet toch niet zeker of hij van perfect clones komt. Ik heb m gewonnen op een rep forum & dacht dat ie van daar kwam maar zie toch enkele verschillen. Ik vind het in ieder geval zéér goed uitzien maar heb ook nog nooit een gen breitling transocean gezien dus weinig verstand van

Nijntje ziet er beter uit dan die Diesel....

het glas van het michael kors horloge van m'n vriendin is gebarsten.. iemand suggesties waar je dit kan laten vervangen en wat dit ongeveer zou moeten kosten? liefst in (omgeving) Den Haag. heb contact gehad met een juwelier maar die zei dat het 65 euro zou kosten... lijkt me aan de hoge kant?

het glas van het michael kors horloge van m'n vriendin is gebarsten.. iemand suggesties waar je dit kan laten vervangen en wat dit ongeveer zou moeten kosten? liefst in (omgeving) Den Haag. heb contact gehad met een juwelier maar die zei dat het 65 euro zou kosten... lijkt me aan de hoge kant?

Probeer het eens bij een andere juwelier?
Paar jaar geleden mijn eerste horloge laten vallen en een nieuw glas koste 25€. Was wel een rodania van 120€ fzo

Terug
Naar boven