XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Voor dat geld kan je het wel proberen, maar verwacht er niet teveel van. Die 'van prijs' van 599 klopt van geen kant natuurlijk. En let op de 47mm, je moet aardige polsen hebben wil dat een beetje in verhouding tonen...

De adviesprijs van 599 schijnt toch echt te kloppen: http://airspeedwatch.de/sportpilot.html
Maar afgezien van de prijs lijkt het me een aardig klokje voor 89,95. Maar met zo'n enorme prijsdaling begin ik toch een beetje aan de kwaliteit te twijfelen. Maar zoals je zegt kan ik het voor die prijs wel proberen.
Mijn polsen zijn aardig groot, dus 47mm is geen enkel probleem.

[Link niet meer beschikbaar]
Stevig casio sport horloge met zonnecellen :cool:.
Was een aanbieding van befit2day, waarschijnlijk een model dat in Nederland niet te krijgen is, vandaar die buitenlandse link. :p

Zie best veel zieke horloges voorbij komen :D wauw

ìemand ervaring met swole o'clock?

Hahah daar doe ik het voor

Kent iemand een merk horloge die een dikke edel stalen band heeft? en een grote klok?

Wat zijn een beetje betaalbare skeleton watches? Of zit je dan al snel in een duurdere categorie?

ar5905e.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bietje druck?

zelf deze sinds een week, wel een daydate ripoff..:

8000097787_2d05d4b1aa.jpg

Iemand ervaring met: Lord Timepieces?

Het design van de klokken is echt gaaf, hele mooie skeletons. Ik twijfel echter heel erg over de kwaliteit van de klokken. Qua reviews op internet kan ik nog niet veel vinden, aangezien sommige reviews een kortingscode geven denk ik niet dat ze objectief zijn

Iemand ervaring met: Lord Timepieces?

Het design van de klokken is echt gaaf, hele mooie skeletons. Ik twijfel echter heel erg over de kwaliteit van de klokken. Qua reviews op internet kan ik nog niet veel vinden, aangezien sommige reviews een kortingscode geven denk ik niet dat ze objectief zijn

Dat je er niks over kan vinden zegt al genoeg.

Skeletons raak je echt zo snel op uitgekeken...

Terug
Naar boven