- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gmt / sub hoort gewoon in solid steel imo0 verstand van horloges maar full goud gmt master 2 is de goal.
Wordt waarschijnlijk eentje uit een snoepautomaat tho.
Seiko heeft er ook 1, die van oris is idd ook dik en in veel variaties.
Nope dit is niet mijn ding.
Geen verstand van abi ik wil gewoon die gold wrist.Gmt / sub hoort gewoon in solid steel imo
Beter skydweller vol goud
Vind die echt gruwelijk mooi, maar heb het geld er niet voor over..
Ja blijft geld waard, sommige modellen van 2 jaar oud betaal je je nog scheel voorVind die echt gruwelijk mooi, maar heb het geld er niet voor over..
Is zoiets over 3 jaar nog ongeveer hetzelfde waard mits er geen beschadigingen op komen?
Met een rede alleen seiko?
Misschien is enige toelichting wenselijk, de gemiddelde persoon ziet hier namelijk alleen vintage oud-ijzer. Dat idee had ik dan weer net niet want mooi, maar na de toelichting vond ik ze nog een stuk bijzonderder

Misschien is enige toelichting wenselijk, de gemiddelde persoon ziet hier namelijk alleen vintage oud-ijzer. Dat idee had ik dan weer net niet want mooi, maar na de toelichting vond ik ze nog een stuk bijzonderder![]()
Ik vind Seiko het meest intressante merk om twee redenen, de historie en het bied veel waar voor je geld. Ik ben maar arm
Van de 38 horloges die ik heb gehad waren 33 Seiko's
Links is een King Seiko uit 1969
Midden is een 6139-6002 chronograph uit 1973
Rechts is een Seikomatic uit 1966
![]()
Dit is mijn seiko flightmaster. Behoud alleen geen waarde, kost nu nieuw geen drol meer helaas.
Seiko's behouden hun waarde vaak een stuk beter dan andere merken in die prijsklasse.Was bijna 400, ik wil hem niet kwijt en helemaal niet voor 100.Valt wel mee nog, je zou er zo nog wel 50-100 euro voor kunnen krijgen. Als je hem in ieder geval niet duur hebt gekocht valt het best meeSeiko's behouden hun waarde vaak een stuk beter dan andere merken in die prijsklasse.