MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Deze kwam vandaag in de post. Ik heb in het afgelopen half jaar 38 verschillende horloges in mijn bezit gehad :o

0a02cc04909d462d9b9c42d278476ef866430711.jpg

ofoeu1.jpg

Vind een Daytona half goud half staal ook bruut zoals deze

daytona_gold-steel_(imJr).jpg

Vind half goud half stalen banden sowieso vet.

Bohhh deze vind ik dik. Wat kost dit tweedehands?

116523-Rolex-Daytona-VVSB-BlArabic-gg.jpg

10k + daytona is overpriced. Ben niet bekend met alle references en waardes maar zou zo maar ook 15k-20k kunnen kosten.

Waarschijnlijk wel. Maar een horloge is om te dragen vind ik, wanneer daar krassen op komen gaat het leven. Je kan het meestal laten verwijderen bij een servicebeurt, maar wat weg is is weg.

Dit is mijn huidige collectie :o

2ntzgow.jpg

Dit is mijn huidige collectie :o

2ntzgow.jpg
Misschien is enige toelichting wenselijk, de gemiddelde persoon ziet hier namelijk alleen vintage oud-ijzer. Dat idee had ik dan weer net niet want mooi, maar na de toelichting vond ik ze nog een stuk bijzonderder ;)

Ik vind Seiko het meest intressante merk om twee redenen, de historie en het bied veel waar voor je geld. Ik ben maar arm :(

Van de 38 horloges die ik heb gehad waren 33 Seiko's :o

Misschien is enige toelichting wenselijk, de gemiddelde persoon ziet hier namelijk alleen vintage oud-ijzer. Dat idee had ik dan weer net niet want mooi, maar na de toelichting vond ik ze nog een stuk bijzonderder ;)

Links is een King Seiko uit 1969

Midden is een 6139-6002 chronograph uit 1973

Rechts is een Seikomatic uit 1966

Waarom kan ik in dit topic geen fotos uploaden van mobiel

Ik vind Seiko het meest intressante merk om twee redenen, de historie en het bied veel waar voor je geld. Ik ben maar arm :(

Van de 38 horloges die ik heb gehad waren 33 Seiko's :o

Links is een King Seiko uit 1969

Midden is een 6139-6002 chronograph uit 1973

Rechts is een Seikomatic uit 1966
1570l82.jpg

Dit is mijn seiko flightmaster. Behoud alleen geen waarde, kost nu nieuw geen drol meer helaas.

1570l82.jpg

Dit is mijn seiko flightmaster. Behoud alleen geen waarde, kost nu nieuw geen drol meer helaas.

Valt wel mee nog, je zou er zo nog wel 50-100 euro voor kunnen krijgen. Als je hem in ieder geval niet duur hebt gekocht valt het best mee :p Seiko's behouden hun waarde vaak een stuk beter dan andere merken in die prijsklasse.

Valt wel mee nog, je zou er zo nog wel 50-100 euro voor kunnen krijgen. Als je hem in ieder geval niet duur hebt gekocht valt het best mee :p Seiko's behouden hun waarde vaak een stuk beter dan andere merken in die prijsklasse.
Was bijna 400, ik wil hem niet kwijt en helemaal niet voor 100.

Terug
Naar boven