AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Ik zou de rechtse afgelopen dinsdag krijgen van mijn vrouw. We zijn getrouwd en ik wou geen ring maar een horloge.
Jammer genoeg heeft ze de horloge besteld bij een kleine webwinkel. 4 dagen levertijd is nu al ver voorbij en helaas heeft ze van te voren betaald.
Contact loopt ook erg moeilijk vanuit hun.
horlogeria.nl is dus geen aanrader om een horloge bij te bestellen

tw_steel_maart_hoofd.jpg
Mooi klote man, hopen dat hij snel komt!
Maar heb je hem wel al eens omgehad?
Anders gwn lekker geld terugvragen en in de winkel gaan passen! Horloges kunnen soms flink tegenvallen qua maat en "feel,... imo het beste altijd een horloge te gaan passen.

Je haalt toch iedere keer materiaal weg als je polijst. En als je dat vaker doet heeft dat effect, het logotje op de sluiting vlakt af en de kast verliest zijn vorm. Ik ben zelf daarom geen groot voorstander van polijsten. Links overpolijst en rechts origineel en correct.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie breitling heb je! :D
Zo veel haal je niet weg..

Ik zou de rechtse afgelopen dinsdag krijgen van mijn vrouw. We zijn getrouwd en ik wou geen ring maar een horloge.
Jammer genoeg heeft ze de horloge besteld bij een kleine webwinkel. 4 dagen levertijd is nu al ver voorbij en helaas heeft ze van te voren betaald.
Contact loopt ook erg moeilijk vanuit hun.
horlogeria.nl is dus geen aanrader om een horloge bij te bestellen
Is dat de juiste link? Webshop is closed staat er zelfs..

Mooi klote man, hopen dat hij snel komt!
Maar heb je hem wel al eens omgehad?
Anders gwn lekker geld terugvragen en in de winkel gaan passen! Horloges kunnen soms flink tegenvallen qua maat en "feel,... imo het beste altijd een horloge te gaan passen.

Ik heb hem wel eens omgehad bij een juwelier hier in de buurt. Een soort gelijk horloge athans. Mijn vrouw wou hem voor mij halen als huwelijks geschenk maar het moest sowieso een verassing blijven voor mij maar dat was helaas niet gelukt.

Laatst bewerkt:
Netjes man, had na de post van gisteren er een hard hoofd in. Gelukkig goed aangekomen!

Jij bent niet de enigste. Dacht dat ik er ook een beetje een nare smaak bij zou krijgen als ik op de horloge zou kijken. Was toch een huwelijksgeschenk van me vrouw en nu had ik er tot ergenis toe voor moeten bellen mailen zonder dat daar fatsoenlijk over gecomuniseerd werd vanuit de webshop. Maar dit is gelukkig niet het geval en ik ben er blij mee.

Enigste wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik nu 3 horloges heb die ik graag draag.
1 is erfstuk van me opa die hij van zijn zoons heeft gekregen toen hij 80 werd. Die heb ik gekregen omdat ik de stamhouder ben van zijn achternaam. En me andere horloge heb ik van me vader gekregen. Dus alle 3 hebben ze een bijzondere betekenis maar voorlopig hou ik de nieuwe gewoon om. Ben nog op zoek naar een mooi kistje om ze in te bewaren.

Weer even een van de nieuwe horloges laten zien :o Deze komt uit 1985.

4f20bb62dcd423d554761a745a94b85c94df00bf.jpg

33bh6x3.jpg

Bij de plaatselijke juwelier ging Tissot eruit, wat ze nog hadden liggen ging weg voor de helft van het geld.

Heeft iemand een Swole clock? vind ze er wel leuk uitzien.

Terug
Naar boven