AndroidHealthClinic

Sickest mass cycle

Ano_115081

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
uitgeschakeld
Waardering
1.221
Laatste tijd lees ik erg veel op amerikaanse boards, valt me op dat die gasten daar echt BLASTEN. Richting 3-4gr per week.

Wat denken jullie over cycles als deze? Gezondheid laten we even buiten beschouwing (op doseringen als dit neem ik automatisch aan dat er bloedcontroles worden gedaan).

Ook geen gebash over dat deze cycles enkel voor pro's ofzo zouden zijn, lijkt me zeer interessant om dit eens uitgebreid te bespreken.

Ik zou een bulkcycle als deze wel eens overwegen:

-1500/2000mg test e EW
-800/1000mg deca EW
-150mg HG oxy ED (4-5 weken)
-10iu hgh ED postworkout en op rustdagen voor het slapen
Slin 4 weken cyclen, preworkout

Ben echt benieuwd wat een cycle als dit zou doen op een clean high carb dieet.

Gaat helemaal nergens over. Met jou stats groei je nog makkelijk op de helft of zelfs 1/3e van deze doseringen.
Je bent nog niet eens 100kg met een vetpercentage van onder de 10%....insuline en HGH heb je imo ook nog helemaal niet nodig om plateaus te doorbreken.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat er dan ook helemaal niet over of ik het nodig heb of niet.

Heb je niet nodig die kuurtjes zijn dan ook echt niet voor zomaar iedereen maar die mensen die dat doen hebben dan ook echt wel een doel en dat is niet alleen massa bouwen

Vindt de HGH protocool onzin.
Als je dit overweegt , heb je een kuur verleden, blast & cruise je?

Waarom hgh protocol onzin?

En ja ik blast en cruise. Ben wel al lange tijd aan het cruisen nu

deca veel vocht
oy veel vocht
hgh eerste keer ook vocht
test ook vocht.

wat ga je nemen om dit allemaal tegen te houden? enkel je voeding aanpassen?

HGH verkrijgt je lichaam gratis tijdens je REM slaap, waardoor je beter in de ochtend kunt nemen zodat je een gelijke dosis krijgt over de dag ook al heeft HGH een half life wat je niet zult halen vol tot slapen gaan waardoor je het misschien kan opsplitsen , het probleem is dan dat je ergens een moment moet hebben waar je het op lege maag kan zetten , Post kun je niet doen icm met insuline dus ik houd het in de ochtend.
Wat zijn de doses die je gebruikte in je blasts, iets in de buurt ?

EDIT: shit man 2gr test , zou het eerst op 1 gr houden persoonlijk , weet niet of 2gr meer waarde gaat hebben op dit plateau .

HGH verkrijgt je lichaam gratis tijdens je REM slaap, waardoor je beter in de ochtend kunt nemen zodat je een gelijke dosis krijgt over de dag ook al heeft HGH een half life wat je niet zult halen vol tot slapen gaan waardoor je het misschien kan opsplitsen , het probleem is dan dat je ergens een moment moet hebben waar je het op lege maag kan zetten , Post kun je niet doen icm met insuline dus ik houd het in de ochtend.
Wat zijn de doses die je gebruikte in je blasts, iets in de buurt ?

EDIT: shit man 2gr test , zou het eerst op 1 gr houden persoonlijk , weet niet of 2gr meer waarde gaat hebben op dit plateau .

Normaal houd ik mijn dosissen altijd beschaafd, rond de 1gr-1,5gr EW tijdens een blast. Meningen over hgh protocollen verschillen heel hard, dus ik zoek het liefst zelf uit wat best werkt. Heb post hgh genomen en goeie resultaten behaald!

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 16:23 ----------

deca veel vocht
oy veel vocht
hgh eerste keer ook vocht
test ook vocht.

wat ga je nemen om dit allemaal tegen te houden? enkel je voeding aanpassen?

Van test krijg ik geen vocht, van hgh ook niet. En ja ik pas enkel mn voeding aan. Ik zeg niet dat iedereen dit kan, maar van bloat heb ik echt nauwelijks last.

Even los van de doseringen, de middelen die genoemd worden zijn wel de beste die je kunt nemen om massa aan te zetten in stackverband. 10 IU HGH lijkt me overkill alhoewel het volgens het GH15-protocol in de juiste hoeveelheid is (5 IU per 1000 mg test). Ik denk overigens wel dat juist bij hogere doseringen het verschil tussen HG en UGL een verschil tussen dag en nacht gaat worden. Vooral deca, oxy en HGH schijnen in HG-variant een stuk krachtiger te zijn dan de Chinese poeders.

150 mg oxy lijkt me persoonlijk wat veel, ook vanwege het feit dat uit de literatuur blijkt dat gains na de 100 mg significant lager worden maar volgens Datbtrue is het juist ideaal om 3x 50 mg per dag te nemen omdat de halfwaardetijd van het middel op 8 uur staat. Zelf stelt hij ook voor om één of twee keer in je leven echt goed te kuren met bijvoorbeeld 150 mg oxy voor 8 weken om dan voor altijd off te gaan maar daar is niet iedereen voor te porren denk ik.

Aardige doseringen idd. Nu zie ik wel vaak dat als deze hoeveelheden genomen worden dit 'slechts' voor 6 weken is, als ik me niet vergis was Testoflesje hier ook wel een fan van, hard erin, snel eruit? Voor 12 weken lijkt 't me wel een heel flinke hoeveelheid, niet leuk voor de portemonnee ook :p

Geld speelt geen rol, ik steel van die rijke tatta's :p jwt

Zou denk ik wel HG nemen moest ik deze cycle doen.

Als geld geen rol speelt huur je een 'deskundige' in. Daar kom je een stuk verder mee dan het advies van al deze forum-nietsnutten die zogenaamd alles van hormonen weten.

Zolang je een log bijhoudt als je deze kuur gaat doen.. :P Ben wel benieuwd.

wens je suc6 :thumbs:

benieuwd naar je status picas ?

Zou het misschien wel loggen maar heb niet veel zin in al dat gebash. :p

Bizarre doseringen. Als je geen prof ambities hebt.. waarom zou je dit jezelf aan doen?

Terug
Naar boven