AndroidHealthClinic

Sickest mass cycle

• Topic Starter Topic Starter
Misschien doe ik het wel eens. Valt me erg op hier dbb, als je de kudde niet volgt, je meestal afgebroken wordt.. Vernieuwing of iets gedurfd worden hier niet geaprecieerd.

Ik zit momenteel in de eindfase van een lichte cut en vertrek volgende week voor 2 weken op reis. Ik overweeg alles nog en ga misschien na deze periode van start.

Dan zit ik nog met het dilemma UGL vs HG.
Zou erg graag HG nemen, maar dan zit je terug met kans op fake, wat dit hele project niet meer interessant maakt

Ook twijfel ik om bvb op
1000mg test/600 deca te beginnen en dan bvb na 4-5 weken te verhogen. Maar dan is het terug geen insane bulkcycle tijdens het begin.

Dan zit ik nog met het dilemma UGL vs HG.
Zou erg graag HG nemen, maar dan zit je terug met kans op fake, wat dit hele project niet meer interessant maakt

Ook twijfel ik om bvb op
1000mg test/600 deca te beginnen en dan bvb na 4-5 weken te verhogen. Maar dan is het terug geen insane bulkcycle tijdens het begin.

De key is verhogen inderdaad, deed zelf tren test met tren op 700, begon te stallen na 6-7 weken en verhoogde de dose naar 800 , goede gains werd vervolgd.

Wellicht starten op 1gr test 800 deca en gaan verhogen naar 2gr, niet gelezen hoelang je kuur is , als het kort is wellicht starten op 1.5 gr.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:24 ----------

Ik wil zelf misschien ook eens een log bijhouden inclusief pics enzo.

Ik ga zelf ook vloggen betreft alles behalve AAS voor mijn flex cup road volgend jaar, ik zal je volgen als je zou loggen altijd interessant!

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:25 ----------

Misschien doe ik het wel eens. Valt me erg op hier dbb, als je de kudde niet volgt, je meestal afgebroken wordt.. Vernieuwing of iets gedurfd worden hier niet geaprecieerd.

Ik zit momenteel in de eindfase van een lichte cut en vertrek volgende week voor 2 weken op reis. Ik overweeg alles nog en ga misschien na deze periode van start.
Kan mij goed vinden in wat je zegt.
Je log zal dan ook meer voor de mensen zijn die freaky willen worden imo dan de gene die interesse hebben in de zoveelste test only verhaaltje.

Laatst bewerkt:

Zou me daar niks van aantrekken als ik jou was. 90% van de logs hier gaat om een beetje test met een beetje primo of winny only ( uitzonderingen daar gelaten als Testoflesje bijv. ) Lekker loggen, kan altijd informatief zijn.

Ik wil zelf misschien ook eens een log bijhouden inclusief pics enzo.

je kan je log misschien bijhouden in deze sectie (geavanceerd AAS gebruik).
Hier krijg je normale reacties en serieuze en eerlijke input.
Anders krijg je toch gezeur van mensen die niets liever hebben dan ruzie stoken en hun "mening" geven.
De meeste hier zijn gewoon uit op discussies en denken dat ze alles weten over AAS. In de Gevanceerde sectie zal je dit niet hebben.

Je weet dat zelfs pro's in Amerika zeggen dat je op Europese boards moet kijken omdat Amerikaanse boards niet meer gaat om verantwoord kuren maar om wie het meeste in zijn reet kan spuiten? Daarnaast nemen die lui ook gigantisch veel andere dingen om de sides van die hoge dosissen tegen te gaan.

Maar goed, doe je ding, zou zeker volgen

Je weet dat zelfs pro's in Amerika zeggen dat je op Europese boards moet kijken omdat Amerikaanse boards niet meer gaat om verantwoord kuren maar om wie het meeste in zijn reet kan spuiten? Daarnaast nemen die lui ook gigantisch veel andere dingen om de sides van die hoge dosissen tegen te gaan.

Pro's gaan idd zeker hun echte mening geven op internetfora, b*ch please... Gelieve wat te filteren als je online leest.

Bedankt voor iedereen die serieus reageert! Ik denk overigens dat ik best voor UGL ga, wil geen kans op fakes.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 19:59 ----------

Zou me daar niks van aantrekken als ik jou was. 90% van de logs hier gaat om een beetje test met een beetje primo of winny only ( uitzonderingen daar gelaten als Testoflesje bijv. ) Lekker loggen, kan altijd informatief zijn.

Zeker correct bro, veel schapen hier.

Als je alleen al kijkt naar het verschil in fysieken zou ik dus nooit afgaan op wat de Europese fora te melden hebben. Ze kuren ziekelijk maar zien er in de meeste gevallen ook ziekelijk uit kan ik andersom niet zeggen. Ik zie bijvoorbeeld zelden hier een kuur voorbij komen waarvan ik denk ja dat heeft nut voor mij zelden

De key is verhogen inderdaad, deed zelf tren test met tren op 700, begon te stallen na 6-7 weken en verhoogde de dose naar 800 , goede gains werd vervolgd.

Wellicht starten op 1gr test 800 deca en gaan verhogen naar 2gr, niet gelezen hoelang je kuur is , als het kort is wellicht starten op 1.5 gr.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:24 ----------

Ik ga zelf ook vloggen betreft alles behalve AAS voor mijn flex cup road volgend jaar, ik zal je volgen als je zou loggen altijd interessant!

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:25 ----------

Kan mij goed vinden in wat je zegt.
Je log zal dan ook meer voor de mensen zijn die freaky willen worden imo dan de gene die interesse hebben in de zoveelste test only verhaaltje.

Thx, idd lijkt me een zeer interessant 'project' is eens wat anders dan de vele standaard kuurtjes.

1.000mg test is zeker lekker om op te kuren voeg daar wat tren aan toe 600mg en je houd geen vocht vast mooie droge harde look en massa pakken. Wel arimidex en Proviron bij de hand houden

Terug
Naar boven