AndroidHealthClinic

Silviye is back on track!

Ziet er goed uit hoor!

Topper! Lekker zo doorgaan

Ziet er zeker goed uit!!

Zag dat je bicep curl 23 en 35 kg doet :Ovzijn dit dumbels of machines?!?

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week heb ik helaas maar 2x kunnen sporten en deze week kan het helemaal niet, Ben nu op vakantie in Nederland (Rotterdam).

Als ik terug ben in Turkije dan ga ik mijn schema veranderen en beginnnen om met losse gewichten te trainen.

Ik merk nu wel dat mijn kleren een stuk strakker zitten (lees: vooral benen/kont), goed teken dus! :D

Nou lekker.. op vakantie naar ons kouwe kikkerlandje. :D vermaak je je een beetje?

Goed dat je overgaat op losse gewichten als je terug bent! enne.. top van je benen en kont! :D

Als ze 35 kg met dumbells zou doen dan zou het echt een beest zijn :P

Hahaha was dat maar zo... :o

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Nou lekker.. op vakantie naar ons kouwe kikkerlandje. :D vermaak je je een beetje?

Goed dat je overgaat op losse gewichten als je terug bent! enne.. top van je benen en kont! :D

Ja hoor, gezellig op familie bezoek en het is hier zo lekker rustig, is wel fijn voor de verandering :)

Ik kan niet wachten om weer met losse gewichten te trainen! Ga even rondkijken voor een goed schema, zit zelf te denken aan een upper body/lower body schema te nemen. Zodat ik mijn onderlichaam ook veel kan gaan trainen, maar de rest ook.

Ben er best blij mee, maar het kan natuurlijk altijd beter. In mijn nieuwe schema wil ik ook veel oefeningen hebben voor de glutes.

Ziet er zeker goed uit , succes verder !

Ik ben weer terug van mijn vakantie in Nederland. Dat was een behoorlijke moeilijke week, veel cheat meals gegeten, patatje oorlog, chocola enz... Maar ja is ook wel lastig als je bij familie op bezoek bent.

Ga nu weer lekker gezond eten en ik begin morgen weer met trainen. Ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een nieuw schema, hebben jullie misschien tips? Ik zit te denken aan een upper body/lower body schema zodat ik mijn benen/kont veel kan trainen.

Ben sinds 2 weken bezig met een ub/lb schema. Bevalt me super goed moet ik zeggen. Merk dat ik snel vooruitgang boek. :)

Ik train nu gewoon puur waar ik zin in heb of waar ik geen spierpijn heb haha
Focus op benen schouders en rug.

Ben sinds 2 weken bezig met een ub/lb schema. Bevalt me super goed moet ik zeggen. Merk dat ik snel vooruitgang boek. :)

Wat is je schema precies? :) Zal zo maar even goed rondkijken voor een upper body/lower body schema. Mooi dat je zo snel vooruitgang boekt! Nu weet ik zeker dat ik een ub/lb schema ga proberen ;)

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Heb ook tijdje ub/lw schema gehad en merkte inderdaad ook goede vooruitgang :)

Blijkbaar boekt iedereen veel vooruitgang met een ub/lw schema, ik ga het nu zeker uitproberen. :D

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Ik train nu gewoon puur waar ik zin in heb of waar ik geen spierpijn heb haha
Focus op benen schouders en rug.

Hahaha zo kan het natuurlijk ook :p Ik vind mijn benen/kont het belangrijkst, maar de rest moet er natuurlijk ook goed uitzien. :cool:

Terug
Naar boven