Fitness Seller

Simpele rekensom, of niet?

Haha nee Massalah, check m'n post. Hij klopt.
Edit: Jouw oplossing klopt ook, maar mijne is ook goed :D
Edit: Kan net zo goed 80kg. zijn bijv. Je weet niet hoe zwaar hij is, dus ook niet wat de helft is. Ik blijf erbij dat mijn oplossing beter is :D

Je kan het ook anders lezen ;)
Dat mikeh en vriend zeggen dat dat het antwoord is betekend niet dat dat het enige antwoord is.

Omdat het geen je op de gelijke noemer wilt zetten over de hele som gedaan moet worden. Zodoende dus dat je ook de 50 moet omzetten.

en dan wordt het als volgt...

(2x -x )/2 = 50
2x - x = 50 * 2
x = 50 *2
x = 100

Je vergeet dat je in dat geval de eerste X ook met 2 moet vermenigvuldigen omdat die nl. nog niet onder de noemer 2 staat. Je negatieve karma terug ga je overigens nog eens terug krijgen. Wat een idioterie.

Je kan het ook anders lezen ;)
Dat mikeh en vriend zeggen dat dat het antwoord is betekend niet dat dat het enige antwoord is.

Sure dat was je antwoordt zeker ook bij de behandeling van de toets op de pabo na de tijd :roflol:

Zoals Big-T de vraag op schreef is de enige goede manier om het te zien anders heb je scheel nederlands.

Sure dat was je antwoordt zeker ook bij de behandeling van de toets op de pabo na de tijd :roflol:

Zoals Big-T de vraag op schreef is de enige goede manier om het te zien anders heb je scheel nederlands.
Ik snap die laatste zin niet :roflol:

En als ik 'em wel snap; nice selfownage:D

Hehe, zie die 100 nu. Maar maar mijn 1st gegeven antwoord kan ook! :D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Lastige vraag blijkbaar. Behalve voor Masallah, maar hij is god.

:roflol: Lastige vraag blijkbaar. Behalve voor Masallah, maar hij is god.
Eum hoi, volgens mij zijn er hier nog een paar die het wel uit zichzelf hebben verklaard. Alleen zocht ik het even te ver, zoals Rob G ook had. Wel even alles lezen hé.

Trouwens, wat een geluk dat ik hier weer ben. Gemiddeld IQ stijgt direct met 20 punten. (yep, overdrijven is ook een kunst) Maar als je sommige antwoorden bekijkt, omg.

• Topic Starter Topic Starter
Eum hoi, volgens mij zijn er hier nog een paar die het wel uit zichzelf hebben verklaard. Alleen zocht ik het even te ver, zoals Rob G ook had. Wel even alles lezen hé.

Trouwens, wat een geluk dat ik hier weer ben. Gemiddeld IQ stijgt direct met 20 punten. (yep, overdrijven is ook een kunst) Maar als je sommige antwoorden bekijkt, omg.

Jaja, dat weet ik wel maar hij kwam direct met het goede antwoord. Plus als eerste een goede onderbouwing.

Anyway, welkom terug. ;)

Wiskunde moet je denk ik echt liggen. Ik vind het knap dat mensen zulke dingen zo snel kunnen zien. Ik heb aardig wat wiskunde gehad, maar ik zie nog steeds niet zo snel dit soort oplossingen. Uiteindelijk vind ik het meestal wel, maar wel met de volle tijd. :D

Dit topic bevestigt veel vooroordelen.

en dan wordt het als volgt...

(2x -x )/2 = 50
2x - x = 50 * 2
x = 50 *2
x = 100

Je vergeet dat je in dat geval de eerste X ook met 2 moet vermenigvuldigen omdat die nl. nog niet onder de noemer 2 staat. Je negatieve karma terug ga je overigens nog eens terug krijgen. Wat een idioterie.

hmm die 2X/2 had ik al lang door maar jij vergeet dat je ook die 50 moet vermeningvuldigen, ow cool dan krijg je ook terug negatieve karma van mij. :rolleyes:

Terug
Naar boven