- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff n00bs:
kees weegt exact 50 kg plus de helft van z'n gewicht (z'n gewicht met de helft erbij is dus 50kg.)
50kg. = Kees + de helft van z'n gewicht
Kees weegt dus 33,33 kg.
Haha nee Massalah, check m'n post. Hij klopt.
Edit jouw oplossing klopt ook, maar mijne is ook goed![]()

Omdat het geen je op de gelijke noemer wilt zetten over de hele som gedaan moet worden. Zodoende dus dat je ook de 50 moet omzetten.
Je kan het ook anders lezen![]()
Dat mikeh en vriend zeggen dat dat het antwoord is betekend niet dat dat het enige antwoord is.

Ik snap die laatste zin nietSure dat was je antwoordt zeker ook bij de behandeling van de toets op de pabo na de tijd
Zoals Big-T de vraag op schreef is de enige goede manier om het te zien anders heb je scheel nederlands.

Ik snap die laatste zin niet![]()
En als ik 'em wel snap; nice selfownage![]()

Hehe, zie die 100 nu. Maar maar mijn 1st gegeven antwoord kan ook!![]()

Eum hoi, volgens mij zijn er hier nog een paar die het wel uit zichzelf hebben verklaard. Alleen zocht ik het even te ver, zoals Rob G ook had. Wel even alles lezen hé.Lastige vraag blijkbaar. Behalve voor Masallah, maar hij is god.
Lastige vraag blijkbaar. Behalve voor Masallah, maar hij is god.

Eum hoi, volgens mij zijn er hier nog een paar die het wel uit zichzelf hebben verklaard. Alleen zocht ik het even te ver, zoals Rob G ook had. Wel even alles lezen hé.
Trouwens, wat een geluk dat ik hier weer ben. Gemiddeld IQ stijgt direct met 20 punten. (yep, overdrijven is ook een kunst) Maar als je sommige antwoorden bekijkt, omg.

Ja idd, ik volg niet. Even m'n spuit zetten, kan jij rustig typen en niet te veel spellingsfauten maken.
en dan wordt het als volgt...
(2x -x )/2 = 50
2x - x = 50 * 2
x = 50 *2
x = 100
Je vergeet dat je in dat geval de eerste X ook met 2 moet vermenigvuldigen omdat die nl. nog niet onder de noemer 2 staat. Je negatieve karma terug ga je overigens nog eens terug krijgen. Wat een idioterie.