- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar heb je zeker gelijk in , maar als echte liefhebbers doen we het zeker niet alleen voor de chicksIk weet niet wat je intentie is maar als je het voor de chicks doet volstaat alleen een sixpack wel, raar maar waar. Alleen we trainen hier voornamelijk voor onszelf... Die crunches gaan ook vervelen![]()
daar heb je zeker gelijk in , maar als echte liefhebbers doen we het zeker niet alleen voor de chicks

Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op deze site, dus sorry als ik iets vraag wat al ergens staat.
Ik ben dus 16 jaar ( bijna 17) en ik ben 1,78, 58 KG.
Ik kom niet aan bij wat ik eet en ik heb een vrij goed conditie.
Ik deed aan voetballen maar omdat ik volgend jaar 40 uur stage heb, kan ik daar helaas niet aan toe komen om doordeweeks te trainen.
Ik zou graag een sixpack willen trainen omdat het er gewoon mooi uitziet, mijn vetpercentage weet ik niet, en ik zou ook niet weten hoe ik deze moet berekenen ZONDER apparaten.
Ik wil het liefst dus thuis trainen, iemand tips?

Ga elke dag na je stage lekker trainen in de gym, krijg je en je six pack en kun je de rest ook mee pakken.![]()
+1
ik denk dat een groot gedeelte hier gewoon 40 of meer uur in de week werkt en daarna sport.
Het is wat haasten soms, maar je moet er wat voor over hebben.
dat is wel zo maar nu vinden de meeste chicks brede gasten maar helemaal niks tot dat je er een hoop geld meegaat verdienen dan ben je ineens helemaal wouw

dat is wel zo maar nu vinden de meeste chicks brede gasten maar helemaal niks tot dat je er een hoop geld meegaat verdienen dan ben je ineens helemaal wouw![]()

dat is wel zo maar nu vinden de meeste chicks brede gasten maar helemaal niks tot dat je er een hoop geld meegaat verdienen dan ben je ineens helemaal wouw![]()

ik doe het ook zeker niet voor de chicks die komen van zelf wel enige wat mij boeit is dat trainen gewoon me leven is wat moet je nou met abs als je verder niks hebtDoe het voor jezelf lol. Niet voor ''chickies''. Dat is een mentaliteit voor wanhopige 16 jarige.
Als je er geld mee wilt verdienen ------> roids![]()
doe het ook voor mezelf moet niet denken om weer een stokkie te zijnSinds ik een sikspek heb, maak ik chickie gains als nooit tevoren!
Gast, ga gewoon alles trainen voor jezelf en niet voor iemand anders.
haha maar die ga je toch niet aan ieder meisje showen die langs loopt of jij wel haha