XXL Nutrition

Sixpack trainen/Breder worden/Armspieren

Voornamelijk opdrukken en sixpack, en ik klooi met halters aan.
Mensen toch bedankt voor de tips, ik heb de hoop niet opgegeven.
Ik moet alleen even de tijd nemen om stickies door te lezen.

Tot de volgende post(s)

Juist!!!!! Alles lezen en kritisch naar jezelf kijken, eventueel hier ook een logje starten, kunnen mensen je helpen ! Veel succes !

Je vet percentage verlagen is veeel belangrijker dan ab oefeningen doen als je ze meer zichtbaar wil hebben.
Maak een voedingsschema

ikzelf doe achter iedere training 3 sets to failure decline crunch en de mijne komen goed uit
abs zijn 30%training 70%eten

Sixpack Trainen

Filmpje ziet er goed uit over de buikspieren oefeningen! Ik wissel het vaak af met oefeningen op een gymbal. Dat is relatief eenvoudig, maar vooral effectiever als je het mij vraagt. Ik heb er veel over gelezen en ook zelf ervaren en bij iedere oefening die je op zo'n bal doet train je vrijwel je hele lichaam, omdat naast de krachtinspanningen die je moet leveren voor bijv. je buik die je traint, moet de rest van het lichaam er alles aan doen om stabiel te blijven en niet van de bal te vallen!

Ik ben er via [Link niet meer beschikbaar] site eigenlijk op gekomen!

Wat vinden jullie van gymbaltrainingen?

wat is dat vandaag met nieuwe members die meteen reclame komen maken voor hun eigen site..

gymbal trainingen zijn nergens goed voor

wat is dat vandaag met nieuwe members die meteen reclame komen maken voor hun eigen site..

gymbal trainingen zijn nergens goed voor

Jawel je kan ze keihard wegschoppen als je gefrustreerd bent. :o

Verder denk ik dat je er gewoon als een fag uit ziet wanneer je wulps over zo'n bal heen en weer aan het draaien bent.

Sixpack trainen

Wat bedoel je?
Die 6pack routine word m idd niet heb ik al even gemerkt, maar ik weet geen goede oefeningen verder.
Ik snap het probleem ook helemaal niet, ik eet heel erg veel.
Dag als 9 tot 5 school neem ik 6 a 8 boterhammen mee, vaak met pindakaas, calorierijk product.
Ik drink ook veel melk.
En savonds bij het avondeten eet ik ook erg veel, en ik kauw er ook echt op.

Heb ook ochtendkrant waar ik veel ren en fiets. 2uurtjes buiten.
2x in de week thaibox, 3x sixpack routine, 3x pushups, 3x met halters.

I don't get it! Vp gaat maar niet omlaag.

@rondea rippetoe trainen??

Classic opmerking

Maargoed weet je zeker dat je het fijngenoeg kauwt? Anders worden de voedings stoffen niet volledig opgenomen

Wat bedoel je?
Die 6pack routine word m idd niet heb ik al even gemerkt, maar ik weet geen goede oefeningen verder.
Ik snap het probleem ook helemaal niet, ik eet heel erg veel.
Dag als 9 tot 5 school neem ik 6 a 8 boterhammen mee, vaak met pindakaas, calorierijk product.
Ik drink ook veel melk.
En savonds bij het avondeten eet ik ook erg veel, en ik kauw er ook echt op.

Heb ook ochtendkrant waar ik veel ren en fiets. 2uurtjes buiten.
2x in de week thaibox, 3x sixpack routine, 3x pushups, 3x met halters.

I don't get it! Vp gaat maar niet omlaag.

@rondea rippetoe trainen??

wat raar zeg dat je vp niet omlaag wil.... (NOT)
pindakaas is bulkfood. daar ga je echt niet droog van worden. stel eerst maar eens een fatsoenlijk voedingsschema op.

Filmpje ziet er goed uit over de buikspieren oefeningen! Ik wissel het vaak af met oefeningen op een gymbal. Dat is relatief eenvoudig, maar vooral effectiever als je het mij vraagt. Ik heb er veel over gelezen en ook zelf ervaren en bij iedere oefening die je op zo'n bal doet train je vrijwel je hele lichaam, omdat naast de krachtinspanningen die je moet leveren voor bijv. je buik die je traint, moet de rest van het lichaam er alles aan doen om stabiel te blijven en niet van de bal te vallen!

Wat vinden jullie van gymbaltrainingen?

alles waar geheim in staat ==> chico out (en samen met mij ieder weldenkend mens die traint

Slechts € 47,00

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best wel een slimme dude (marketinggewijs dan) al slaat hij nogal wat "wtf is this shit" dingen uit

bvb: een fysiotherapeut die over onzekerheid over je abz praat? wut double wut triple wut?

Heel simpel, mijn online video cursus biedt ruim 20 gymbal rompstabiliteits oefeningen
voor het trainen van je rompspieren waar je maar wilt….

‘Wat Zijn Rompspieren?’ Rompspieren zijn:

• Bilspieren
  • Rugspieren
  • Buikspieren
  • Heupspieren
  • Hamstrings
  • Kortom, Alles Wat Je Graag In Topconditie Wilt Hebben….Zeker Met Het Oog Op De Zomer!

47 euro voor een paar core stability oefeningen op een swiss ball

http://www.google.be/#hl=nl&gs_nf=1...pw.r_qf.&fp=896e5b7bf1da6a8d&biw=1920&bih=902

geen dank, jongens, stort anders gewoon 20 euro door naar mij, dan haal je er nog 27 euro winst uit!

Al die shit komt altijd op hetzelfde neer: inspelen op de onzekerheid van simpele zielen, ze om de oren slaan met overbodige informatie en marketingtrukjes en dan $$ CASH IN! Maar goed, good for you, Pleun, als je zo een knaak extra kunt verdienen

Over je buikspieren gesproken, Ik wissel het vaak af met oefeningen op een gymbal. Dat is relatief eenvoudig, maar vooral effectiever als je het mij vraagt.

Ik lees dat Megalodon een zwakkere rug heeft. Juist dan is een gymbal perfect te gebruiken aangezien de focus bij de oefeningen op de core ligt (buik en rug).

Cardio is zeker een goede manier om vet te verbranden. Het 'probleem' is alleen dat veel mensen lage intensiteit duurtraining doen. Dat wil dus zeggen, lang op een loopband joggen, of in een constant tempo fietsen.

Wat veel beter is is een interval training. Die is kort, maar veel effectiever EN je verbrand er GEEN spieren mee! 15-20min 3 keer in de week is voldoende. Interval training is niets meer dan hoge intensiteit afwisselen met lage intensiteit, dus bijv. 30 seconde sprinten en vervolgens 30 seconde joggen. Dan een minuut op 80% en vervolgens weer een halve minuut joggen, etc. etc. Varieer hier zelf in. Je zult merken dat je na 15-20 min behoorlijk moe bent.

Verder zou ik daarnaast ook eens een gymbal gebruiken om met name je buikspieren te trainen. Het is eenvoudig, leuk en super effectief. Het aardige is dat je er tal van oefeningen mee kan.

Op [Link niet meer beschikbaar] site kun je eens beginnen met de basis.:)

wel een beetje schaamteloos om je eigen product op die manier te pushen, Pleun

kerel kom op na 3 jaar had je verder kunnen zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Stil eens, dit topic hoort dood te zijn. Train nu als een beest!!!!!+10000000000000000000

Nee de laatste post was in november en nu toen een bump in juli, logisch man
1,78 77kg vp 12 of 13% i quess....

Je hebt niks geleerd dus.

Lerende...
Ik lees veel op DBB

Terug
Naar boven