Fitness Seller

sixpack

of aan je lul trekken en tegelijkertijd crunches doen???

Bijna niets eten is het slechtste wat je kan doen.
Je zorgt er zo voor dat je metabolisme in een staat terechtkomt waar het nog trager werkt, wanneer je dan terug meer gaat eten zal je lichaam nog meer vetopslag bewerkstelligen dan ervoor. Crashdieeten zijn dus ****ed up.
Reken uit wat je nodig hebt, ga daar 300à500 kcal onder zitten OF zorg voor een kcal-deficit dmv cardio.

Het was toch ook goed om voordat je sochtends ging eten om dan al cardio te doen? Om je stofwisseling sneller op gang te brengen sochtends,

En Sillypatrick, als je de zoekfunctie gebruikt kan je heeeeeeel veeeeel info vinden, gewoon veel lezen dan wordt je al een stuk wijzer meestal,

Succes dermee!

Metal_Wolf zei:
Yup, als je op nuchtere maag traint ga je je vet reserves aanspreken.

en je spieren ook, je zit al minstens 8 uur zonder eten dus lijkt me nou niet handig om dan nog eens cardio te gaan doen.

Imo kun je het beste HIIT doen met goeie pre en post cardio voeding, en zo je metaoblisme voor de rest van de dag versnellen.

Maar hier verschillen de meningen heel erg over of je het nou in de ochtend op lege maag moet doen of juist niet. Belangrijkste is dat je cardio doet iig.

AlexT zei:
en je spieren ook, je zit al minstens 8 uur zonder eten dus lijkt me nou niet handig om dan nog eens cardio te gaan doen.

Imo kun je het beste HIIT doen met goeie pre en post cardio voeding, en zo je metaoblisme voor de rest van de dag versnellen.

Maar hier verschillen de meningen heel erg over of je het nou in de ochtend op lege maag moet doen of juist niet. Belangrijkste is dat je cardio doet iig.

neeee maat
sochtends cardio is het beste.. gewoon vantevoren een beetje whey nemen ter bescherming van spieren!!

Ik weet van mezelf dat ik echt knock-out ga als cardio doe op een lege maag, is aan mij niet besteed of het nou werkt of niet, dan HIIT maar ff proberen

Hey patrick.. laat ze maar kletsen, zijn hebben geen enig idee hoe je snel 'abs' verkrijgt.
Ik ken er genoeg, waaronder ik zelf ook, die gewoon de sauna belt gebruiken icm. die reduce fat fast pillen. Als je die samen combineert, zie je er in ongeveer 3 weekjes helemaal strak uit.. En geloof me de vrouwen houden ervan;)
En dat voor maar een klein prijsje, als je het vergelijkt met al dat gekke eten en trainen wat die hersenloze bb moeten betalen..

ik hoor nog wle van je, hoe het gelukt is.. ;)

hier heb je een foto van vriend van mij, die gozer is echt zo ripped na die 3 weken tijd ..

[Link niet meer beschikbaar]
moet je die armen zien. DAt was ik vergeten te vertellen, sauna belt ontwikkeld ook je armen, niet zo beestachtig, maar gewoon zoals deze 'maat'.

En dan hier zie je ze abs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kopen dus..!!

:roflol: Dat wordt mijn nieuwe voorbeeld!

BBnoel zei:
Hey patrick.. laat ze maar kletsen, zijn hebben geen enig idee hoe je snel 'abs' verkrijgt.
Ik ken er genoeg, waaronder ik zelf ook, die gewoon de sauna belt gebruiken icm. die reduce fat fast pillen. Als je die samen combineert, zie je er in ongeveer 3 weekjes helemaal strak uit.. En geloof me de vrouwen houden ervan;)
En dat voor maar een klein prijsje, als je het vergelijkt met al dat gekke eten en trainen wat die hersenloze bb moeten betalen..

hier heb je een foto van vriend van mij, die gozer is echt zo ripped na die 3 weken tijd ..

moet je die armen zien. DAt was ik vergeten te vertellen, sauna belt ontwikkeld ook je armen, niet zo beestachtig, maar gewoon zoals deze 'maat'.

kopen dus..!!

Tsja, zo kan je het ook zeggen :D

Balboa18 zei:
neeee maat
sochtends cardio is het beste.. gewoon vantevoren een beetje whey nemen ter bescherming van spieren!!

Met een whey shake dervoor is het idd wel ok, ik had het ook over helemaal niks eten en dan cardio in de ochtend doen wat slecht is..

BBnoel zei:

kopen dus..!!

we zoeken nog een verkoper hier..... we willen zakken hondenstront gaan verkopen.
jij lijkt me prima geschikt ;)

Brad Pitt met sixpack :D (6 bekers drinken dus........)

Na die foto gezien te hebben ga ik opzeker voor de sauna belt, en dan te bedenken dat ik al die tijd zat te verdoen in een sportschool. En als me buik dan strak ik na die paar weken dan kan ik hem nog gebruiken in de winter om me hoofd warm te houden, echt een wereld apparaat gewoon......

Hey, ik wil six pack abs :) Ik zou graag een speciaal schema krijgen om mijn six pack abs te krijgen :). Ik heb namelijk geen schema en wil er wel 1!! Wil er iemand mij alstublieft een maken????? :D

Claus

Die sauna belt is geweldig, 3 weken en ik had een six pack,echt waar dus wat ze op tv beweren, het werkt gewoon. je kan de tv gerust geloven:-)

Damn een topic van 3.5 jaar oud. ga crunches doen ofzo:roflol:

Terug
Naar boven