bartp zei:
stoefen = opscheppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:
Yup, als je op nuchtere maag traint ga je je vet reserves aanspreken.Guido20 zei:Het was toch ook goed om voordat je sochtends ging eten om dan al cardio te doen?
Metal_Wolf zei:Yup, als je op nuchtere maag traint ga je je vet reserves aanspreken.
AlexT zei:en je spieren ook, je zit al minstens 8 uur zonder eten dus lijkt me nou niet handig om dan nog eens cardio te gaan doen.
Imo kun je het beste HIIT doen met goeie pre en post cardio voeding, en zo je metaoblisme voor de rest van de dag versnellen.
Maar hier verschillen de meningen heel erg over of je het nou in de ochtend op lege maag moet doen of juist niet. Belangrijkste is dat je cardio doet iig.

BBnoel zei:Hey patrick.. laat ze maar kletsen, zijn hebben geen enig idee hoe je snel 'abs' verkrijgt.
Ik ken er genoeg, waaronder ik zelf ook, die gewoon de sauna belt gebruiken icm. die reduce fat fast pillen. Als je die samen combineert, zie je er in ongeveer 3 weekjes helemaal strak uit.. En geloof me de vrouwen houden ervan
En dat voor maar een klein prijsje, als je het vergelijkt met al dat gekke eten en trainen wat die hersenloze bb moeten betalen..
ik hoor nog wle van je, hoe het gelukt is..
hier heb je een foto van vriend van mij, die gozer is echt zo ripped na die 3 weken tijd ..
[Link niet meer beschikbaar]
moet je die armen zien. DAt was ik vergeten te vertellen, sauna belt ontwikkeld ook je armen, niet zo beestachtig, maar gewoon zoals deze 'maat'.
En dan hier zie je ze abs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kopen dus..!!

Balboa18 zei:neeee maat
sochtends cardio is het beste.. gewoon vantevoren een beetje whey nemen ter bescherming van spieren!!
BBnoel zei:Hey patrick.. laat ze maar kletsen, zijn hebben geen enig idee hoe je snel 'abs' verkrijgt.
Ik ken er genoeg, waaronder ik zelf ook, die gewoon de sauna belt gebruiken icm. die reduce fat fast pillen. Als je die samen combineert, zie je er in ongeveer 3 weekjes helemaal strak uit.. En geloof me de vrouwen houden ervan
En dat voor maar een klein prijsje, als je het vergelijkt met al dat gekke eten en trainen wat die hersenloze bb moeten betalen..
ik hoor nog wle van je, hoe het gelukt is..
hier heb je een foto van vriend van mij, die gozer is echt zo ripped na die 3 weken tijd ..
[Link niet meer beschikbaar]
moet je die armen zien. DAt was ik vergeten te vertellen, sauna belt ontwikkeld ook je armen, niet zo beestachtig, maar gewoon zoals deze 'maat'.
En dan hier zie je ze abs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kopen dus..!!

belgisch voor (op een positieve manier) opscheppen