AndroidHealthClinic

SJ2's Logje

Bezoekers in dit topic

Update! Voelde me vandaag beroerd, kwam 12u bed uit toen maar aantal sneetjes brood gegeten, aantal uurtjes later een sultana en toen avondeten.. gewoon slecht dus. Ben vanavond toch wel wezen stappen en gaan schranzen aan de bittergarnituur en toen 3 rosé en 1 malibu-cola.. net thuis gekomen en maar nog een wheyshake genomen.. misschien helpt het dacht ik zo..

wel balen trouwens dat de sportschool vandaag dicht zit! dus morgenavond maar mijn schema voor vandaag doen zodat ik zaterdag mijn vrijdagschema doe. Wat een humor trouwens, vandaag voor het eerst OOIT heeft een jongen tegen me gezegd dat ik dik was en moest afvallen hahahahaha was dan wel een zatlap..maar goed.. ook een ervaring die ik nooit eerder heb meegemaakt. Goodnight! xx
 
Update! Voelde me vandaag beroerd, kwam 12u bed uit toen maar aantal sneetjes brood gegeten, aantal uurtjes later een sultana en toen avondeten.. gewoon slecht dus. Ben vanavond toch wel wezen stappen en gaan schranzen aan de bittergarnituur en toen 3 rosé en 1 malibu-cola.. net thuis gekomen en maar nog een wheyshake genomen.. misschien helpt het dacht ik zo..
wel balen trouwens dat de sportschool vandaag dicht zit! dus morgenavond maar mijn schema voor vandaag doen zodat ik zaterdag mijn vrijdagschema doe. Wat een humor trouwens, vandaag voor het eerst OOIT heeft een jongen tegen me gezegd dat ik dik was en moest afvallen hahahahaha was dan wel een zatlap..maar goed.. ook een ervaring die ik nooit eerder heb meegemaakt. Goodnight! xx

Je bent iig aan je kcal's gekomen vandaag! :)
 
net thuis gekomen en maar nog een wheyshake genomen.. misschien helpt het dacht ik zo..

Haha onzin, had je beter voor morgen ochtend kunnen bewaren, je bent nu zo katabool als wat daar kan geen whey tegen op.
 
Update: Nieuwe ronden nieuwe kansen... dan doe ik vandaag de geplande workout van gisteren wel :D
 
Jawel!
8.30 u whey en brinta
10.45 u 2 boterhammen met kipfilet
zometeen om 14 u 2 boterhammen met kipfilet + banaan
en rond 16 u kwark en nootjes
dan avond eten, + whey

Vandaag is mijn rustdagje dus heb ik alle tijd om vanavond nog wat te eten

Over eten gesproken... kan het zijn dat je huid naar de knoppen gaat? Of zit het tussen m'n oren. Ik heb ineens (meer) puistjes gekregen!!!

Ja.....:D Hier nog zo 1.....bij mij zijn het pure eiwit pukkels:(
 
kcals uit alcohol?

Aantal sneetjes brood, sultana's, avondeten, bittergarnituur + wheyshake ;)
En idd ook alcohol!
Gezien ze in de bulk zit, heeft ze niet te weinig kcals op, of ben je het niet met me eens ?
 
:roflol: nooit gedacht zo'n term -gericht op mij- langs te zien komen!
ik zit ' in de bulk' :D hehe
 
Laatst bewerkt:
LoL, waar gehakt wordt vallen spaanders, en in ons geval bankdrukstangen ;) Hoort er allemaal bij hoor, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;)
 
Ja hoor.. alles netjes in een tabel gezet om weer te geven wat ik nou eigelijk train... lukt het plakken niet in DBB:( dan maar ff een .jpeg ervan maken :D
week1en2.jpg


Wat over het algemeen natuurlijk duidelijk terugkomt in mijn log is dat het eten mn neus uit komt en dat ik echt oververmoeid ben. Is dat wel normaal? vandaag ook nadat ik half 4 thuis was gekomen even geslapen.. eet ik dan nog te weinig? Want van al dat eten wordt ik juist nog slaperiger.. mega middagdipjes telkens @ work..
______________________________________________________________
ETEN:
- ontbijt- Brinta met 2 glazen melk
- ochtend- 2 boterhammen met kipfilet + cappuccino
- middag- 2 boterhammen met kipfilet + glas goedemorgen
- rond 2 uur- boterham met kipfilet + 2 glazen melk
- thuis aangekomen kwart zak chips en geslapen tot half 6..
- medium mac donaldsmenu als avondeten.. (die nieuwe van de reclame)
- gesport (zie schema)
- banaan
- broodje kroket, toastjes filet americain, 2 toetjes
- Nu: volle kwark en aantal nootjes

Was mijn whey vergeten vandaag mee te nemen! Moet dat voedsel maar meer voorbereiden anders is het ook echt geen doen! Ben als ik mijn weegschaal moet geloven 1 kg aangekomen :D Kan nog niet ontdekken waar dat dan moet zitten, maar het is wel leuk:D
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Sophie!
 
Hou nou gewoon op met zeiken Fox. Sophiej weegt verdorie even veel als jij.
 
Hou nou gewoon op met zeiken Fox. Sophiej weegt verdorie even veel als jij.
Als het over een man ging zou je net hetzelfde zeggen als ik.

Maar nee, het is een lekker wijf, dus iedereen vindt alles maar goed. Ik ben ook een mooie jongen, waarom zit er niemand in mijn log te slijmen? :(
 
Als het over een man ging zou je net hetzelfde zeggen als ik.

Maar nee, het is een lekker wijf, dus iedereen vindt alles maar goed. Ik ben ook een mooie jongen, waarom zit er niemand in mijn log te slijmen? :(

Vanwege het hoge mannengehalte? :rolleyes: Misschien zit je dan hier verkeerd als je voor slijmen komt ;), zijn andere forums voor :)
 
Vanwege het hoge mannengehalte? :rolleyes: Misschien zit je dan hier verkeerd als je voor slijmen komt ;), zijn andere forums voor :)
Nou, het was om te lachen, maar ik ben wel benieuwd welke forums geschikt zijn voor het betere slijmwerk. Vertel!
 
Nou, het was om te lachen, maar ik ben wel benieuwd welke forums geschikt zijn voor het betere slijmwerk. Vertel!

haha sorry daar heb ik geen verstand van, maar er zijn hier vast een aantal lui die je dat kunnen vertellen :p
 
Als het over een man ging zou je net hetzelfde zeggen als ik.

Maar nee, het is een lekker wijf, dus iedereen vindt alles maar goed. Ik ben ook een mooie jongen, waarom zit er niemand in mijn log te slijmen? :(
Linkje?

Maar weetje, ik moest in het begin een gameplan kiezen. En Loo was zo vriendelijk me hierbij te assisteren. Als ik dan halverwege dat schema zit en ik krijg ineens te horen dat ik het fout doe..tja .. ik weet ook niet wie ik moet geloven Loo of jou.

Dus dan kies ik gewoon door te gaan waarmee ik bezig was. Zodat ik gelijk ook al die verschillende oefeningen leer met dumbbells (waar ik eerder zo 'angstig' voor was). Ben nu toch al bezig en heeft geen nut om mijn schema om de twee weken te wijzigen.

Laat ik nu eerst dit maar doen voor die 8 weken. Als het dan niet werkt dan kijk ik wel verder, probeer ik jou ding wel. Ik probeer wat verder dan alleen deze contest te kijken. Dit win ik toch niet. En zo leer ik gelijk over al die spiergroepen e.d. dus dat vind ik ook weer mooi meegenomen.
 
Back
Naar boven