Fitness Seller

SJ2's Logje

Bezoekers in dit topic

Sophie veel succ6 :thumb: greetzzzz oldduch
 
eehhh... ben een beetje anti-internetbestellingen, daar ook bijgekomen dat ik thuis woon met mijn moeder en als ik zeg dat ik via internet "milkshake-poeder om aan te komen" heb besteld via het internet dan ziet ze dat als drugs.. het is een oud mensje en raakt dan beetje in paniek... dan maar liever een euro meer.. of zijn er nog andere tenten waar dit verkrijgbaar is..sportschool misschien???

Laat het bij een vriendin thuisbezorgen?

Succes overigens. :rocknana:
 
Heel veel succes!

Ik had trouwens zelf niet gezien dat mijn nagels zichtbaar op de foto stonden, jij bent echt heel opmerkzaam! :D
 
mooie foto's, veel succes Sj2 :)
 
veel succes SJ2 :thumbs:
 
OOOOOO damn, zie deze foto's nu pas, heel veel succes iig ;)
 
:cheer: Vrijdag heb ik mijn eerste whey aangeleverd via Dwarven Warrior, echt helemaal top joh, al die hulp van iedereen !! :D:D


Vandaag trouwens voor de eerste maal ooit beetje echt op voeding gelet en:
Ontbijt: Brinta, vitaminipil, 2 glazen melk
Voor de Middag: 2 thee, 2 boterhammen met kipfilet
Middag: 2 boterhammen met kipfilet en een notenreep en glas chocomelk (de automaat variant)
en over een uurtje doe ik een schaaltje kwark en die cashewnootjes die ik net in mijn pauze heb gekocht.

Wat me opvalt is dat ik steeds het gevoel heb dat ik vol zit. Vanochtend kreeg ik het eten amper weg, maar zal allemaal wel wennen zijn. Ben benieuwd nu ik mijn eetpatroon wijzig wat voor verandering ik krijg.. hoop wat vet :D!
 
@ Juniormob.... ik check dbb alleen in m'n vrije tijd en ben toch van baan gewisseld, nou en toch ;)

dat is het betere werk, een stalker als werkgever moet je idd niet hebben.
 
:cheer: Vrijdag heb ik mijn eerste whey aangeleverd via Dwarven Warrior, echt helemaal top joh, al die hulp van iedereen !! :D:D


Vandaag trouwens voor de eerste maal ooit beetje echt op voeding gelet en:
Ontbijt: Brinta, vitaminipil, 2 glazen melk
Voor de Middag: 2 thee, 2 boterhammen met kipfilet
Middag: 2 boterhammen met kipfilet en een notenreep en glas chocomelk (de automaat variant)
en over een uurtje doe ik een schaaltje kwark en die cashewnootjes die ik net in mijn pauze heb gekocht.

Wat me opvalt is dat ik steeds het gevoel heb dat ik vol zit. Vanochtend kreeg ik het eten amper weg, maar zal allemaal wel wennen zijn. Ben benieuwd nu ik mijn eetpatroon wijzig wat voor verandering ik krijg.. hoop wat vet :D!


Het lijkt wel alsof wij je hier met zijn allen proberen zo snel mogelijk vet te mesten..... :D

Sterkte met eten hoor!
 
Dat volle gevoel went wel idd, op ten duur word je met een honger gevoel wakker.

Succes verder.. train je bij physical in ede? Dat is best een goede sportschool toch,ben er een tijd niet geweest maar er zijn daar vast wel mensen die je de basis lifts kunnen uitleggen toch?
 
Ik was laatst nog in physical Ede. Dat is toch die school waar ze ook heel veel aan vechtsporten doen?
 
:thumbs: ik ben nu al trots op je! :)
 
Geen enkel probleem hoor! Ik kom die 2250 gram whey wel even brengen ;)
(en dan kan ik weer terug aan de vanilleshakes :D)
 
damn wat ben jij slank en smal ! Die blik ook op dat fototoestel :roflol: Succes Soof
 
Ziet er goed uit Sophie
Nog ff wat meer spier er bij, droog ben je best wel (vind ik)
succes hoor
 
Heel veel succes met je eetschema! Eerste ochtend/middag heb je al goed gedaan! Zet m op.
 
Goede basis, ietsje meer spier en het is helemaal goed. Wees maar blij dat je niet echt droog hoeft te trainen :)
 
Back
Naar boven