- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha enig he. Als we dan niet mee doen, geeft het daarna wel nog meer voldoening. Maar maakt het wel lastig inderdaadHaha, heel herkenbaar dit
Hier ook zo'n Bourgondische vrouw thuis. In het weekend moeten er hapjes op tafel 'anders is het niet gezellig.'

Moet zeggen dat ik snack paprika'tjes best lekker vind en ook nog zoet. Zal eens kijken naar andere soorten fruit 👌Probeer als avond snack wat meer richting de fruit te gaan. En niet de standaard appel en peer, maar probeer iets unieks. Fruit is veelal laag in kcal en veel gezonder.
Ja klopt. Eet als middag snack altijd kwark met havermout en noten. Ben je meteen 2 uur verzadigd van 👍
Ja dit doe ik ook vaak in de cut als snack na het avond eten. En dan die flavour drops banaan erbij van myprotein die smaakt echt naar die snoepbanaantjes en 1 banaan in stukjes snijden en mengen met die kwark/brinta. Is echt een goede maaltijd waardoor je flink verzadigd raakt en je kunt de kcal altijd passend maken gewoon meer of minder kwark/brinta erin doen.
Watermeloen / ananas schijven / die gele meloen / perzik etc allemaal wel lekker om te pakken als snackje savonds.Moet zeggen dat ik snack paprika'tjes best lekker vind en ook nog zoet. Zal eens kijken naar andere soorten fruit 👌
Yes, kaneel! Heerlijk 😍Kunt ook kruiden bij je brinta toevoegen. Speculaas of kaneel is altijd wel een goede om erbij te doen.
Die smaken bij myprotein zijn wel anders dan dat je denkt. Zo is chocola een andere smaak chocola dan wij hier eten, persoonlijk een tegenvaller. Banaan is wel lekker, maar het smaakt naar banaan als die snoepbanaantjes van haribo.Jammer dat die flavour drops bij my protein 7,50 zijn maar met 3,95 verzendkosten en bij de bol (waar ik select heb) 15,-..
Welke smaken zijn nog meer aanraders? Strawberry of vanille?
Las trouwens laatst de tip van @MetalNDeadlifts over kaneel en honing. Zo dat is een lekkere combi met kwark havermout en noten!
Ik fl**ker er meestal diepvries fruit in, echt ideaal hoe snel je de kcal kan aanpassen!Ja dit doe ik ook vaak in de cut als snack na het avond eten. En dan die flavour drops banaan erbij van myprotein die smaakt echt naar die snoepbanaantjes en 1 banaan in stukjes snijden en mengen met die kwark/brinta. Is echt een goede maaltijd waardoor je flink verzadigd raakt en je kunt de kcal altijd passend maken gewoon meer of minder kwark/brinta erin doen.
Ik neem altijd biologische honing (lokaalJammer dat die flavour drops bij my protein 7,50 zijn maar met 3,95 verzendkosten en bij de bol (waar ik select heb) 15,-..
Welke smaken zijn nog meer aanraders? Strawberry of vanille?
Las trouwens laatst de tip van @MetalNDeadlifts over kaneel en honing. Zo dat is een lekkere combi met kwark havermout en noten!
) smaak echt heerlijk.Goeie tip 👌 vond die toevoeging van kaneel met honing echt heerlijk! Nooit aan die combi gedacht. Neem vaak zonder honing, maar af en toe in het weekend voor beetje afwisseling echt topIk neem altijd biologische honing (lokaal) smaak echt heerlijk.
Thanks! Scheelt weer een miskoop. Goeie herinneringen van vroeger aan de sport verenigingen door die banaantjes, haha. Goeie aanvulling dusDie smaken bij myprotein zijn wel anders dan dat je denkt. Zo is chocola een andere smaak chocola dan wij hier eten, persoonlijk een tegenvaller. Banaan is wel lekker, maar het smaakt naar banaan als die snoepbanaantjes van haribo.
Zon potje die je overigens best lang mee doet aangezien die druppels vrij sterk smaken en je echt max 10 erin moet doen, minder zelfs als je een kleinere portie pakt.
Ik gooi overal kaneel op sinds ik sport hahaha.Goeie tip 👌 vond die toevoeging van kaneel met honing echt heerlijk! Nooit aan die combi gedacht. Neem vaak zonder honing, maar af en toe in het weekend voor beetje afwisseling echt top