Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Haha helaas een vrouw die nog wel van een snoepie, chips of chocolade houdt in de avond 🤣 heb maar de pure chocolade van Lindt gehaald, dat stilt de trek best goed. En in het weekend soms maar een klein klein beetje mee snacken
 
Haha, heel herkenbaar dit:D
Hier ook zo'n Bourgondische vrouw thuis. In het weekend moeten er hapjes op tafel 'anders is het niet gezellig.'
 
Haha, heel herkenbaar dit:D
Hier ook zo'n Bourgondische vrouw thuis. In het weekend moeten er hapjes op tafel 'anders is het niet gezellig.'
Haha enig he. Als we dan niet mee doen, geeft het daarna wel nog meer voldoening. Maar maakt het wel lastig inderdaad :roflol:
 
Probeer als avond snack wat meer richting de fruit te gaan. En niet de standaard appel en peer, maar probeer iets unieks. Fruit is veelal laag in kcal en veel gezonder.
 
Probeer als avond snack wat meer richting de fruit te gaan. En niet de standaard appel en peer, maar probeer iets unieks. Fruit is veelal laag in kcal en veel gezonder.
Moet zeggen dat ik snack paprika'tjes best lekker vind en ook nog zoet. Zal eens kijken naar andere soorten fruit 👌
 
Brinta en kwark. Dag vreetbui
Ja dit doe ik ook vaak in de cut als snack na het avond eten. En dan die flavour drops banaan erbij van myprotein die smaakt echt naar die snoepbanaantjes en 1 banaan in stukjes snijden en mengen met die kwark/brinta. Is echt een goede maaltijd waardoor je flink verzadigd raakt en je kunt de kcal altijd passend maken gewoon meer of minder kwark/brinta erin doen.
 
Moet zeggen dat ik snack paprika'tjes best lekker vind en ook nog zoet. Zal eens kijken naar andere soorten fruit 👌
Watermeloen / ananas schijven / die gele meloen / perzik etc allemaal wel lekker om te pakken als snackje savonds.
 
Klinkt goed! Had nog niet eerder van die flavour drops gehoord. Zal het eens opzoeken 👌

Lekkere fruit soorten ook. Lekker zoet! Haal sinds kort die diepvries fruit stukjes van de AH, heerlijk is die!
 
Kunt ook kruiden bij je brinta toevoegen. Speculaas of kaneel is altijd wel een goede om erbij te doen.
 
Jammer dat die flavour drops bij my protein 7,50 zijn maar met 3,95 verzendkosten en bij de bol (waar ik select heb) 15,-..
Welke smaken zijn nog meer aanraders? Strawberry of vanille?

Las trouwens laatst de tip van Ano_081222 over kaneel en honing. Zo dat is een lekkere combi met kwark havermout en noten!
 
Kunt ook kruiden bij je brinta toevoegen. Speculaas of kaneel is altijd wel een goede om erbij te doen.
Yes, kaneel! Heerlijk 😍
 
  • Like
Waarderingen: ak
Jammer dat die flavour drops bij my protein 7,50 zijn maar met 3,95 verzendkosten en bij de bol (waar ik select heb) 15,-..
Welke smaken zijn nog meer aanraders? Strawberry of vanille?

Las trouwens laatst de tip van Ano_081222 over kaneel en honing. Zo dat is een lekkere combi met kwark havermout en noten!
Die smaken bij myprotein zijn wel anders dan dat je denkt. Zo is chocola een andere smaak chocola dan wij hier eten, persoonlijk een tegenvaller. Banaan is wel lekker, maar het smaakt naar banaan als die snoepbanaantjes van haribo.
Zon potje die je overigens best lang mee doet aangezien die druppels vrij sterk smaken en je echt max 10 erin moet doen, minder zelfs als je een kleinere portie pakt.
 
Ja dit doe ik ook vaak in de cut als snack na het avond eten. En dan die flavour drops banaan erbij van myprotein die smaakt echt naar die snoepbanaantjes en 1 banaan in stukjes snijden en mengen met die kwark/brinta. Is echt een goede maaltijd waardoor je flink verzadigd raakt en je kunt de kcal altijd passend maken gewoon meer of minder kwark/brinta erin doen.
Ik flikker er meestal diepvries fruit in, echt ideaal hoe snel je de kcal kan aanpassen!
 
Jammer dat die flavour drops bij my protein 7,50 zijn maar met 3,95 verzendkosten en bij de bol (waar ik select heb) 15,-..
Welke smaken zijn nog meer aanraders? Strawberry of vanille?

Las trouwens laatst de tip van Ano_081222 over kaneel en honing. Zo dat is een lekkere combi met kwark havermout en noten!
Ik neem altijd biologische honing (lokaal :)) smaak echt heerlijk.
 
Ik neem altijd biologische honing (lokaal :)) smaak echt heerlijk.
Goeie tip 👌 vond die toevoeging van kaneel met honing echt heerlijk! Nooit aan die combi gedacht. Neem vaak zonder honing, maar af en toe in het weekend voor beetje afwisseling echt top
 
Die smaken bij myprotein zijn wel anders dan dat je denkt. Zo is chocola een andere smaak chocola dan wij hier eten, persoonlijk een tegenvaller. Banaan is wel lekker, maar het smaakt naar banaan als die snoepbanaantjes van haribo.
Zon potje die je overigens best lang mee doet aangezien die druppels vrij sterk smaken en je echt max 10 erin moet doen, minder zelfs als je een kleinere portie pakt.
Thanks! Scheelt weer een miskoop. Goeie herinneringen van vroeger aan de sport verenigingen door die banaantjes, haha. Goeie aanvulling dus :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: ak
Goeie tip 👌 vond die toevoeging van kaneel met honing echt heerlijk! Nooit aan die combi gedacht. Neem vaak zonder honing, maar af en toe in het weekend voor beetje afwisseling echt top
Ik gooi overal kaneel op sinds ik sport hahaha.


Ik doe meestal honing pre workout, lekker om een combinatie van simpele carbs, complexe carbs en fruit carbs (weet niet meer hoe je dat noemt). Barst altijd van de energie!
 
1649661617552.png


Eindelijk weer een keer in de ochtend getraind.
Wat een genot! Volop energie, had er ook echt zin in.

Wide chest press: goeie pomp!
Peck deck flyes: terug naar 3 sets op 47kg, 54 iets te zwaar voor full ROM

Volgorde moeten aanpassen door apparaat bezet:
Standing calf raises -> High cable cross over -> Incline bench press

High cable cross over: volgende keer setjes 10kg per kant
Incline bench press: gewicht vorige keer niet juist genoteerd, 70kg stond er en was veels te zwaar.
Triceps dips: iets vermoeid door direct na Incline bench press. Wel full ROM

Goeie training, 1ste en 2de werkset RPE 8 en 3e telkens RPE 10.
 
Back
Naar boven