- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Thanks 💪 nu ik laatste week weer meer oplet gaat het wel weer wat lekkerder inderdaad.. maar heb van die dagen dat ik echt de hele dag honger heb en dacht dat met wat extra snack groente op te lossen.. maar dacht dus dat mensen overdag veel wokgroente aten en vroeg me af hoe ze dat dan deden, gezien het na bereiden niet heel lang houdbaar is. Jaren terug wel elke ochtend wok groente staan bakken met kip en rijst, maar nu met de kids is het in de ochtend beetje chaosGaat lekker hier! Als je ochtendgewicht nu 80,2 kan het toch bijna niet anders dan dat je deze week weer flink gaat zakken in je gemiddelde? Dus stagneren valt dan denk ik ook wel mee.
Ik doe idd vaak savond een halve zak wokgroente bij m'n kip en rijst. Of soms een halve courgette, een paprika en een halve ui. Is nog geen kwartiertje werk.
Of je verdubbelt het en prept gelijk voor 2 dagen.

Maar idd tijdens koken weer eens wat meer groente klaar maken en dag erna meenemen is wel een goeie. Is er toch wat meer volume bij mn lunch bijvoorbeeld en weining calorieën 👌👍 en wisselt ook weer een beetje af