- Topic Starter
Yes! Nog klein beetje verkouden, maar wie niet in deze periode (en uiteraard met jongere kids). Maar trainen gaat weer lekker 💪🏽Nice. Weer helemaal fit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Yes! Nog klein beetje verkouden, maar wie niet in deze periode (en uiteraard met jongere kids). Maar trainen gaat weer lekker 💪🏽Nice. Weer helemaal fit?
Jij ook een fijn weekend!Goeiemorgen,
Weer tijd voor de wekelijkse checkin.
Na 1,5 week ziek was alles redelijk plat geworden en gewicht best gedropt.
Nu weer mooie stijging en verwacht dat deze stijging snel wat gaat afvlakken omdat het nu veelal glycogeen, vocht en maaginhoud zal zijn wat flink is toegenomen.
In ieder geval vind ik alles weer wat voller ogen.
Deze week 4 goeie trainingen neergezet.
Ga deze trouwens niet meer elke keer loggen, want wil het telefoon gebruik iets terug gaan brengen.
Dochtertje zei van de week nog: papa wat zit je weer veel op je telefoon
Huidige calorieen:
NTD 2909
TD 3230
Weer gestart per creatine. Pre workout bestaat nu uit creatine, citruline malaat en beta alanine. Bevalt prima.
Elke training eindig ik weer met 15 min cardio: incline loopband of stair climber.
Bekijk bijlage 576331
Bekijk bijlage 576332
Bekijk bijlage 576333
Bekijk bijlage 576334
Bekijk bijlage 576335
Bekijk bijlage 576336
Fijn weekend!
Thanks man 🤝🏼goed bezig!
Lekker man, abs zien er goed uit!Deze week maar 3x getraind, dus vanochtend vroeg nog even goed gemaakt met een benen training. Trainingen gaan nog steeds erg lekker en pak zo goed als elke oefening nog steeds pr's.
Voeding is ongewijzigd gebleven en is deze week een heel stuk strakker gegaan 👌🏼 1x iets meer avond eten en een ijsje toe. 1x een klein bonbonnetje en dat was het wel.
Gewicht tov 2 weken terug is nu ook stuk beter te monitoren. Ook de omvang.
Groei gaat in de spiegel volgens mij wel goed. Vshape beter zichtbaar, vollere armen, veins in armen goed zichtbaar. Qua omvang gemeten met meetling gaat het langzaam. Maar kan helaas denk ik ook niet veel meer verwachten met pas 12 weken na de cut en een jaartje pas weer fanatiek aan de train. Langzaam maar gestaag komen we er 💪🏼
Bekijk bijlage 577658
Bekijk bijlage 577659
Bekijk bijlage 577660
Bekijk bijlage 577661
Bekijk bijlage 577662
Bekijk bijlage 577663
Bekijk bijlage 577664
Een heel fijn weekend weer!!
Haha train nu meestal 4 keer per week. Soms 3 keer. Maar trainingen gaan wel lekker. Ene week iets sterker dan de andere, merk nu wel sterk de kwaliteit en duur van mn nachtrust 😉 Progressive overload zit er nog steeds elke training in. Dus gaat eigenlijk wel lekker 👌🏼Moet jij niet weer eens wat optillen Simp?
Thanks maat! En nog bedankt voor je tips donderdag 👌🏼 ga ermee aan de slag 😉Je bent lekker bezig kerel, keep going
Thanks maestro! 💪🏼🤝🏼Tricepslekker bezig!